•·8·•

720 51 2
                                    

•·Jungkook·•

—Mondtam, hogy tüdőgyulladást kaptál.-csuktam be magunk mögött az ajtót.

Jimin lehajtott fejjel ült le a kanapéra, miközben néha bele-bele köhögött a pulcsija ujjába.

—Olyan gyenge a testem! Utálom magamat!—pityeredett el halkan, miközben meggyújtottam a kandallóban a tüzet.

—Jajj, ne beszélj már marhaságokat! Nem a te hibád. —térdeltem le elé.—Ne sírj jó?

—Olyan jó hogy itt vagy nekem!—borult a nyakamba.

—És örökre itt is leszek neked.—ringattam.

—Szeretlek Jungkook.

—Én is szeretlek Pindurka.

—Kitaláltál már valamit, hogy mit csináljunk amíg az ágyhoz vagyok kötve?—nézett rám kíváncsi fejjel amint elengedtem.

—Persze! Nézünk filmeket, beszélgetünk, társasozunk...

—Gitározol majd nekem?

—Gitározni?

—Mint kiskorunkban.

—Ja...persze!

—Megvan még a gitár amit szülinapodra adtam neked?

—Megvan. Majd valamikor elhozom.

—Oké.—mosolygott aranyosan.

—Mi lenne, ha most aludnál egy kicsit?-simogattam a haját.

—Már megint? Most aludtam nemrég.

—Ha nem akarsz akkor nem kell. Mit szeretnél csinálni?

—Azt akarom, hogy menjünk fel a szobámba, sötétítsük le, és bújjunk össze jó szorosan, közben pedig meséljünk egymásnak a külön töltött időnkről.

—Nagyszerű ötlet Jimin. Menjünk.—vettem karomba apró kis testét.

—Mennyire szeretsz te engem?—kérdezte miközben fejét mellkasomnak döntötte.

—Nagyon szeretlek! Segíteni fogok neked!

—Elég ha itt vagy velem! —csukta be a szemét.

Három hét múlva:

—Minho, minden megvan?—ültem be a kávézóba, ahol barátaim már vártak rám.

—Persze. 3 hét bőven elég volt mindenre.

—Mi lett a nevem Min?—pattogott izgatottan Tae.

—Ide leírtam minden fonotsat.—vette elő a telefonját.—Szóval, Jungkook: Születési név Seo Jungwook, született 2001.01.12. anyja neve Harin, apja neve Mingi.

—Remek!-bólintottam.

—Kuss Jungkook, nem hallom az enyémet!—szólt rám Tae.

—Taehyung: Születési név Min Taemin, született 2001.05.01. anyja neve Jisu, apja neve Kihyun.

—Úristen! Imádom az új énemet!—örvendezett mellettünk.

—Mostmár hallottad a tiedet, fogd be, hogy én is halljam az enyémet!—nézett csúnya szemekkel Taehyungra Yeonjun, miközben közelebb hajolt az asztal közepéhez.

—Yeonjun: Shin Yeonmi, született 2001.09.08. anya neve Ji, apját elveszítette.

—Most én!—sürgette Chris Minhót.

—Bangchan: Lee Chansung, 2001.12.25. Jiwoo és Seokmin.—mondta.—Én pedig Jung Mingi vagyok, 2001.07.08-án születtem, anyámat Minjunak, apáman Minjunnak hívják. Ennyi.

—Haha ez vicces!—nevetett fel halkan Taehyung.—Jungkooknak az a keresztneve, mint a JYP Entertainment vezérigazgatójának, én egy énekesről kaptam a nevem, anyám szintén. Yeonjun neve lányosan hangzik és félárva, Channak az apjának ship neve van, Minhónak meg olyan, mintha az apja a nagybátyja is lenne a nevek miatt.—nevetett halkan.

—Tényleg amúgy!—csatlakoztam.

—Komolytalanok vagytok.—sóhajtott Chan, de végül elnevette magát.

—Hé, ezért kibaszottúl sokat kellett gürcölnöm!—tette a sértődöttet Minho, végül mégis elnevette magát.

—Hú, nekem mennem kell!—nézett Tae a telefonjára.—Találkoznom kell valakivel, és mindjárt elkésem.—pattant fel az asztaltól.

—Hm, szerelem van a dologban?—húzogatta szemöldökét Yeonjun.

—Neeem! Egy régi barátomhoz megyek. Régen láttam már. Sziasztok.—ezzel el is húzta a csíkot.

—Én is megyek! Sziasztok!—álltam fel a helyemről.

—Szia!—köszöntek mind a hárman.












YOUR LITTLE WHITE HANDS | JIKOOKDonde viven las historias. Descúbrelo ahora