•·12·•

590 50 3
                                    

-Gyerekek, látom a szemetekben a kíváncsiságot. Szeretnétek tudni, hogy miért marad el a matek igaz?-állt az asztala elé az oszi, és nekidőlve keresztbe fonta karjait.

-Igen!-szólalt fel Jiho, az oszi kedvence, és az osztály kommentárja.

Egyben az életem megkeserítője.

-Türelem Jiho!-mosolyodott el a tanárnő.-Szóval tudjátok, hogy a tavalyi év folyamán sajnos el kellett búcsuznunk Hyunseoktól, Kyujintól és Myeongtól, hiszen évet kellett ismételniük.

-Úgy hiányoznak Myeong beszólásai!-szólalt fel valaki.

-Amúgy igen! Unalmasak lettek a napok! Órák előtt olyan jó volt hallgatni!-társult valaki hozza.

-Szerencsések lehetnek a tizenegyedikesek!-sóhajtott fel egy másik is.

-És mind tudjuk, hogy...-tapsolt az oszi, hogy elhallgassanak a diákok.-Dongju és Dongmyeong pedig elköltöztek.

-Vesztes év!-sóhajtott fel valaki, amire mindenki elkezdett nevetni, kivéve engem.

Engem túlságosan érdekelt, hogy mit akar az oszi, hogy még a legzsémbesebb tanárt is elteleportálta innen.

-Hagynátok, hogy befejezzem?-vágott komoly arcot az oszi, mire pár másodperc alatt mindenki elhallgatott.

-Mondja tanárnő!-szólalt fel egy fiú, mikor a tanárnő szólásra nyitotta az száját.

-De ó na! Kussolj már el! Nem látod, hogy nem tudja mondani el mit akar?!-kiáltott rá a csávóra az osztály kurvája.-Mondhatja tanárnő!

-Ha befejeztétek, akkor közölném, hogy ma érkezett öt új osztálytársatok!-mosolyodott el a végére a nő.

Szemet forgattam. Most komolyan az lenne ilyen életbevágóan fontos? Öt új ember, akik megkeserítik az életemet. Remek! Egyszerűen nagyszerű!

-Fiúk? Ugye valami sármos fiúk!? Tanárnő, mondja, hogy fiú is van köztük!?-nyávogott kétségbeesetten a nagyképű lányok egyike.

Mond, hogy lányok! Légyszi, legyenek mindannyian lányok, azok legalább leszarnának! Könyörgöm legyenek csajok! Szinte már imádkoztam.

-Igen Seoyeon, fiúk. Mindannyian fiúk!-mosolygott az oszi.-Most vannak az igazgatóúrnál, utána jönnek ide.

-Mikor kapnak könyveket?

-Hol fognak ülni?

-Valamelyikük ülhet mellettem Chaeyoung helyett?

-Tanárnő!

-Tanárnő!

-Jóképűek?

-Magasak?!

-Van köztük heteró?

-Helyesek?

-Hm, az eseteim?!

Zúdított kérdéseket az osztály szegény nő fejére. Eskü sajnáltam, de közben kíváncsi is voltam. Szerencsére, amiket én is akartam kérdezni, a többiek megtették helyettem.

-Nyugalom tizenkettedik osztály! Nyugalom!-nevetett a tanárnő, amint lecsitult az osztály nagyja.

-Semmi sem tudok róluk, csak tudom, hogy jönni fognak!

-Na már!-sóhajtott valaki.

-Csak arra kérlek titeket, hogy fogadjátok őket szeretettel, fogadjátok el őket olyannak amilyenek. Legyetek velük tisztelettudóak. Hadd lássák meg, hogy milyen jó kis osztály ez!-kért meg minket.

YOUR LITTLE WHITE HANDS | JIKOOKDonde viven las historias. Descúbrelo ahora