üç

212 13 3
                                    

Yazın yapacak bir şey yoktu, genellikle evdeydim. Arkadaşlarım çağırırsa evden çıkardım, ama canım artık pekte istemiyordu. Annem işe gittiği için evi topladım ve gece için yemek hazırladım, tencereyi kepçeyle karıştırırken telefonum çalınca tezgaha yöneldim. Jisoo arıyordu, "Jennie nasılsın?" dedi telefonu açınca, "İyiyim sen?" dedim ve telefonu kulağıma yapıştırdım.

"Saat beş gibi kumsala gideceğiz Bambam harika bir yer bulmuş orada takılacağız biraz sende gel" dedi sesinden anladığım üzere dışarıdaydı, "Kimlerle gidiyoruz?" dedim ve tencerenin altını kapattım. "İşte sorun burada Jungkook'lar da gelecekmiş yani rahatsız olmazsın bence " dedi biraz gülerek.

"Evet sorun değil saat beşte sizin evin orada olurum o zaman" dedim ve bana cevap vermesini bekledim. "Gerek yok biz geçerken alırız seni" dedi ve ardından vedalaşıp telefonu kapattık, saat iki falandı o yüzden odama çıkıp kıyafet bakmaya başladım. Canım bir şey yapmak istemiyordu, kendimi yatağıma bıraktım. yere uzanan ayaklarımı sallarken ayağım yatağın altındaki kutuya değdi.

Eğilip ona uzandım, eski defterlerimin olduğu bir kutuydu. İçinden eski günlüğümü buldum ve çıkardım, aslında orada olduğunu biliyordum ama daha önce hiç açıp okumaya cesaret edememiştim. Ama zamanı gelmişti, ilk sayfalarından itibaren karıştırdım.

Jungkook ile ilgili yazdığım şeyleri bulunca okumaya başladım, "Neden böyle olmuştu bilmiyordum Jungkook benden hoşlanıyor! inanamıyorum hala inanamıyorum. Kaç yıl ondan hoşlanmama rağmen şimdi karşılık bulabiliyordum, Jungkook'a güvenip güvenmemek arasında çok kalıyorum. Jisoo kızlarla konuşup bizim eve çağırdı, hep birlikte bu haberi konuşacağız!"

"Eve bu sefer Lisa'nın arkadaşı da gelmişti, kız gerçekten çok tatlıydı. Bize hemen ayak uydurdu, Jisoo beni karşısına alıp konuştu. Erkeklere bu kadar çabuk güvenmemem gerektiğini söyledi ama ben yapamıyorum hemen onunla olmak istiyordum ne yapsam bilmiyorum ondan gerçekten çok hoşlanıyorum"

"Jungkook ile konuşma fırsatı buldum, benden çok hoşlandığını söyledi. Beni aklından çıkartamadığını söyledi ne diyeceğimi bilemedim. Çok utandım, yarın akşam beni arabasıyla gezdirecek ama annemden nasıl izin alacağım bilmiyorum bir sürü ödevim var ama onu da reddetmek istemedim. Jisoo ödevlerimi yapabileceğini söyledi gerçekten arkadaşlarımı çok seviyorum"

" İlk defa hayatımda biri iler bu kadar tutkulu öpüştüm, daha önce öpüştüğüm insanlar oldu ama bu çok farklıydı. Beni gerçekten sevdiğine emin oldum, arabada gerçekten çok eğlendim. Her dakika beni izledi gerçekten çok heyecanlandım ama bana çok nazik davrandı. Eve biraz geç bıraktı beni ama annem bir şey demedi "

"Dün ilk defa Jungkook'un evine gittim, öpüşmekten daha fazla ilerledik bu sefer. Bu kadar acele etmemiz normal mi bilmiyordum, yani benim için bir sorun yoktu. Ama Jisoo aramızdakilerin çok hızlı gittiğini söylüyor ve benim dikkat etmemi söyledi ne yapmak istediğimi bilmiyordum"

"Konuşmamızın üzerinden neredeyse üç ay geçmişti ve dün gece ilk defa seviştik, nasıl oldu bilmiyorum. Jisoo'ya söyleyemedim bile, derslerimi de çok saldım ne yapacağım bilmiyorum. Oturup ders çalışmam gerek ama sürekli benimle vakit geçirmek istiyor ne yapsam biliyorum. Sevişmemiz hakkında pek konuşmak istemiyorum çünkü yani kendimden böyle bir şey beklemezdim. Arkadaşlarım bana çok kızacak çünkü ben bile kendime çok kızıyorum, ne yapacağımı bilmiyorum

"Bu gün normalde Jisoo ile dışarıda buluşma sözüm vardı şu sıralar arkadaşlarımdan çok uzaklaştım fakat Jisoo'yu unuttum kız beni iki saat beklemiş ben ise onu unutup sevgilimle oynaşma derdindeydim. Kendimden nefret ediyorum, Jungkook beni çok değiştirdi"

twenty one-taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin