dört

183 13 1
                                    

Hayatımda aldığım saçma sapan kararlar yüzünden boktan durumlara çok fazla düşmüştüm. Kumsal gezisinin üzerinden üç dört gün geçmişti ben ise evden asla çıkmamıştım, odamda yatıp salak salak eski günlüklerimi okuyup ağlamıştım. Jisoo beni en az on kere aramıştı ama yine de açmamıştım, benden nefret ettiğine emindim.

En son tekrar arayınca açma kararı aldım, bana azar çektikten sonra bu akşam Lisa'nın evine gelmemi söyledi. Yarın Bambam'in doğum günüydü ve benden bunu unutmuştum, gerçekten bok gibi bir arkadaştım. Kendimden nefret ediyordum, akşam üstü evden çıkmaya hazırlanıyordum ki annem eve geldi.

"Nereye Jennie?" dedi ve mutfaktan bana seslendi, "Bambam'e hediye almaya oradan da Lisa'ya gideceğim parti için konuşacakmışız" dedim ve yanına adımladım. "Tamam istersen arabayı al" dedi ve çantasından anahtarı çıkardı, Lisa'nın evi bize baya uzaktı. "Olur teşekkürler" dedim ve anahtarı alıp mutfaktan çıktım. "Geç kalma" dedi ve arkamdan seslendi, onu duymazdan gelip kapıyı açıp çıktım.

Arabaya binip rahat bir müzik açıp yola koyuldum, iki üç sokak öte de bir Avm vardı oradan bir şeyler alacaktım. Araba kullanırken oldukça rahattım, nedense kendimi aşırı özgüvenli hissediyordum. Arabayı park ettikten sonra içeriye adımladım, ne alacağımı düşünmemiştim ama Bambam her şeyi beğenirdi.

Salak salak bir kaç mağazaya girdim ama en son bir ceket almaya karar verdim. Deri ve üzerinde Nike amblemi olan siyah bir ceket aldım, hava kararmaya başlayınca Avm'den çıkıyordum. "Jennie!" diye duyduğum bir sesle arkamı döndüm, Nayeon ve Lisa yanıma geliyordu. Ve yanlarında o vardı, Taehyung.

"Nasılsın?!" dedi Nayeon karşıma geçip durarak, "İyiyim sen?" dedim ve gülümsemeye çalıştım. "Neredesin kızım sen? kaç kere aradım seni!" dedi Lisa bana dönerek, "Evdeydim" dedim bende sessizce, "Nereye gidiyorsun?" dedi Lisa tekrar bana yaklaşarak. "Sana geliyordum sen neden buradasın?" dedim bende mal gibi kalarak. "Evde bardak kalmamış onları almaya geldik arabayla mı geldin sen?" dedi Lisa tekrardan.

"Evet hadi gelin sizi de alayım" dedim ve ilerledim, onlarda peşimden geldi. "Ama önce bir markete uğrayıp içki alacağız" dedi Nayeon arkamdan gelirken bana seslenerek. "Uğrarız hadi" dedim ve arabayı açıp sürücü koltuğuna oturdum, Lisa öne oturdu. Taehyung ve Nayeon da arkaya, "Bu arada siz tanışmadınız sanırım" dedi Lisa bana dönerek.

"Tanıştık Lisa" dedi Taehyung arka koltuktan, dikiz aynasından ona baktım. O da bana gözlerini dikmişti, ortamda tuhaf bir hava oluşunca sakin bir müzik açtım. "Hangi markete gidiyoruz?" dedim ve arabayı çalıştırıp ilerledim, "Yugyeom'ların orada var ya büyük bir yer oraya gidelim" dedi Nayeon arka koltuktan. Bende bir şey demeden oraya sürdüm, yol boyunca Lisa ve Nayeon ikilisi asla susmamıştı.

"Siz arabada durun biz Nayeon ile iki dakika da alıp gelelim" dedi Lisa arabadan indi. Araba da onunla kalınca aramızda bir sessizlik oldu, "Hep böyle misindir yani ara sıra yaşam belirtisi gösterip sonra ortadan kaybolur musun?" dedi arka koltuktan. "Genellikle evet" dedim ve ona baktım, "Jungkook seni merak etti" dedi sessiz bir biçimde. "Onunla konuşacağım artık benden ümidi kessin" dedim ve tekrar kendi önüme döndüm.

"Sen bilirsin" dedi ve yerinde kıpırdandı, bir kaç dakika sonra telefonu çaldı. "Efendim yavrum" dedi ve telefonu kulağına götürdü. "Tamam bebeğim atacağım sana konumu gelirsin akşam sana yakın zaten" dedi ve telefonu kapattı. Aramızdaki sessizlik daha da arttı, ikimizde tekrar konuşmadık. Lisa ve Nayeon gelince yirmi dakika süren yolcuğumuza başladık, Lisa bir sürü dedikodu anlattı ve bizde bu olaylara tepki verdik.

Eve gelince arabayı park ettim ve bir kaç bira poşeti alıp Lisa'nın evine girdik. Daha önce burada bir hafta kalmıştım, o yüzden alışık gibiydim. Mutfağa ilerledim ve biraları buzdolabına dizdim, Taehyung kiminle konuşmuştu bilmiyordum ama sevgilisi olduğunu düşünüyordum.

twenty one-taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin