on bir

45 2 0
                                    

"Sadece ikimiz olduğumuz zamanları seviyorum" diye mırıldandı Taehyung, balkonumuzda ikimiz yarı çıplak oturuyorduk. Arkada çalan Lana Del Rey ile gök yüzünü izliyorduk, "Bende" diye mırıldandım. Kafasını bana doğru çevirdi ve kafamı öptü, kapı çalınca ikimiz de göt gibi kaldık. "Ananı sikeyim" diye mırıldandım ve ayağa kalktım, "Annen değildir dimi?!" dedi Taehyung korkuyla. "Annem kaç saat uzakta oğlum o değildir!" dedim ve telefonumu kontrol ettim, Chaeyoung geleceğine dair mesaj atmıştı.

"Hay amına koyayım!" dedim stresle, "Git odama sen biz balkonda oturacağız!" dedim ve onu odama sürükledim. Kapıya koştum ve açtım, "Selam!" dedim salak gibi gülerek. "Neredesin amına koyayım!" dedi ve içeriye adımladı, balkona geçtik.

"Neredeydin?" dedim gülerek, "Bir çocukla buluştum az kalsın sikiyordu beni bende kaçtım" dedi beni güldürerek. "Sen ne yapıyordun?" dedi gülerek, "Salak salak oturuyordum" dedim mırıldanarak. "Jennie biz yakın arkadaş mıyız?" dedi saçlarını düzelterek, "Evet Chaeyoung" dedim bende ona bakarak. "Benden bir şey saklıyormuşsun gibime geliyor" dedi gözlerini dikerek.

"Ne gibi?" dedim ama gerilmiştim, "Aniden ortadan kaybolmalar, arada modunun sikilip arada düzelmesi gibi bence bir sorun var" dedi ciddi ciddi bana bakarak. "Var ama sorundan daha karışık bir olay" diye mırıldandım, "Söyle bana bir çözüm bulalım" dedi elimi tutarak. Bu durumu Chaeyoung ile paylaşacaktım, kendisi benim en yakın arkadaşımdı. Jungkook ve Tzuyu olaylarında bana en destek olan kişiydi.

"Hemen geliyorum" dedim ve içeriye girdim, Taehyung yatağımda uzanıyordu. "Gitti mi?" dedi kafasını kaldırarak, "Hayır içeride" diye mırıldandım. "Ona söylemek istiyorum" dedim yanına oturarak, "Chaeyoung'a güvenirim istersen anlatabiliriz" dedi gülümseyerek. "Söyleyelim" dedim ve cesaretle ayağa kalktım.

İlerlerken peşimden geldiğini duyuyordum, kapı da dikildim ve Chaeyoung'a baktım. "Ne oldu?" dedi merakla, "Seni biriyle tanıştıracağım" diye mırıldandım. "Ha siktir" diye mırıldandım, "Aşık olduğum adam" dedi ve Taehyung adeta yeni damat gibi yanıma geldi. "Ne? bir dakika? siz?" diye kekelemeye başladı, "Ciddi misiniz?!" dedi şokla elini ağzına götürerek. "Evet Chaeyoung biz sevgiliyiz" dedi Taehyung, "Ne! sevgili miyiz?!" dedim yanımdaki çocuğa götürerek.

"Yani şimdi Chaeyoung bize akıl verecek" diye mırıldandı Taehyung, geçip Chaeyoung'un karşısına oturdum. Taehyung'da yanıma oturdu, "Anlatın bakalım" dedi Chaeyoung ellerini çenesine koyarak. "Her şey Bambam'ın partisinde başladı, biz birbirimizi hatırlamadan o gece bir şeyler yaşadık ve sonra gerçekleri öğrendik. Bir türlü de uzak durmayı başaramadık" dedi Taehyung ona bakarak.

"Ardından kopamadığımız için Fuckbudy olalım dedik, biliyorsun ikimizde ilişki yaşayabilen insanlar değiliz" diye mırıldandım, "Bence bu kötü bir karar" dedi mırıldanarak. "Neden?" dedi Taehyung, "Şöyle yapalım Jennie sen anlatsana Taehyung'da en çok neleri beğeniyorsun?" dedi bana bakarak.

"Ne alaka?" dedim merakla, "Fuckbudy olan insanlar sikişmeyi umursak eğer sizin duygularınız varsa bu Fuckbudy olmaz" dedi gülümseyerek. "Ben Taehyung'a başta güvenmemiştim ama onunla zaman geçire geçire bana değer verdiğini hissettim. Sen Jungkook ile ilişkimi en yakından bilen kişisin o ilişkide ne kadar yıprandığımı gördün. Taehyung ile her zaman geçirdiğimde huzuru içimde hissettim artık ona güveniyorum ama Seulgi'yi sikmeme çok az kaldı" dedim gülerek.

"Sen Taehyung?" dedi Chaeyoung ve kafamı yanımdaki Taehyung'a çevirdim. Parlak gözlerle bana bakıyordu, "Ben Jennie'yi ilk gördüğümde açıkçası kaşar olduğunu düşünmüştüm birde Jungkook'la çıkmıştı ya. Ardından bana davranışı olsun galiba onu gerçekten sevdiğimi anladım zamanında canımdan çok sevdiğim kardeşimden bile onu kıskanmaya başladım cidden Jungkook'u öldürme kararı aldım" dedi gülümseyerek.

"Sizin bu anlattıklarınız Fuckbudy değil arkadaşlar siz birbirinizi seviyorsunuz" dedi Chaeyoung bize bakarak, "Ama kimseye anlatmama kararı aldık çünkü insanlar bizi yanlış anlayacak" dedi Taehyung. "Biraz sular durulsun anlatırsınız acele etmeyin" dedi Chaeyoung, "Korkuyorum açıkçası çünkü zamanında neler yaşandı sen biliyorsun" dedim bende ona bakarak.

"Jungkook ile olaylar sırasında herkes taraf aldı en yakın arkadaşı dediği Jisoo bile başta Jungkook'u seçti" dedi Chaeyoung yanımdaki çocuğa anlatarak, "Şuan kimseye anlatmak zorunda değiliz zaten şuanlık seni yakın gördüğümüz için anlattık" dedi Taehyung gülerek.

"Siz neden sevgili olmaya korkuyorsunuz?" dedi Chaeyoung, yanımdaki çocuk ile bakıştık. "Birine güvenemem gibi geliyor aslında olay o da değil kendime de güvenemem. Çünkü ben kafam nasıl eserse öyle yaşardım en azından eskiden ama şuan yapamıyorum" dedi Taehyung ona bakarak, "Bende aynı düşünüyordum" dedim ona bakarak.

"Korkacak bir şey yok siz zaten olmuşsunuz" dedi gülümseyerek, "Seulgi işini çözmeliyiz" dedim ona bakarak. "Nayeon takmış kafaya yapacak aralarını ama hallederiz" dedi mırıldanarak, "Yoksa ben kendimi tutamayıp saldırabilirim" dedim sinirden gülerek. 

"Hallederiz takma onu" dedi Taehyung kolumu tutarak, "Jungkook nasıl tepki verir?" dedi Chaeyoung gülerek. "Kızar baya bence kavga çıkar yani" diye mırıldandı Taehyung, "O da halledilir biz onunla arkadaş kalmaya karar verdik" dedim ona bakarak. 

"Neyse siktir edin" dedi Taehyung konuyu kapatarak, "Yarın bizim evde parti yapacağız bu arada" dedi arkasına yaslanarak Chaeyoung. "Nasıl be?" dedim merakla, "Annemler tatile gidiyor" diye mırıldandı. "Ama böyle sıkıcı bir şey olmasını istemiyorum" dedi bize bakarak, "O zaman temalı bir şey yapalım" dedi Taehyung ona bakarak.

"Temayı ne yapalım ama?" dedi Chaeyoung bize gözlerini dikerek, "Bence 2000ler harika olabilir" diye mırıldandım. "Güzelmiş bak bu" dedi Chaeyoung heyecan ile kıpırdanarak, "Ama parti yarın insanlara nasıl haber edeceğiz?" dedi Chaeyoung modu düşerek.

"Kanka İnstgram da çok takipçin var zaten atalım oraya işte!" dedi Taehyung bağırarak, "O zaman siktiri boktan bir afiş yapalım" dedim ona bakarak. "Dur Yoongi'nin kırmızı eşofmanlı götünü kameraya soktuğu fotoğraf var!" dedi Taehyung heyecanla telefonuna atlayarak. 

Taehyung bulunca bize gösterdi ve biz anırdık, "Çok iyi amına!" dedi Chaeyoung ve onu koyup üstüne yazı yazdık. Chaeyoung paylaştı ve bizde geri paylaştık, onlar biraz daha oturduktan sonra gittiler.

Odama gidip kıyafet baktım, etek metek çıkardım. Böyle partiler kostümlü falan olunca daha çok sarıyordu, yüzümü falan yıkadıktan sonra telefonumu elime aldım. Seulgi'nin attığı hikayeye baktım, bizim ekip oradaydı ama Taehyung ve Seulgi dip dibeydi.

O an sinirden gözlerim karardı, fotoğrafı incelediğimde diğer köşede Yoongi ile ben dikilyorduk. "Orospu evladı!" diye mırıldandım ve telefonu şarja taktım, bu kızı sikmezsem bana rahat gelmeyecekti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

twenty one-taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin