"Abi bak şu karşıdan çektiğinde daha güzel olacak!" dedi Sehun arkadaşına orayı göstererek, eskisi gibi arabaya yarışına gelmiştik. Nedenini bilmediğim bir şekilde Jackson'un arabasının önünde poz veriyorduk, dağ evindeki olaylardan sonra Taehyung bir daha beni aramadı. Açıkçası birinin peşinden koşacak biri değildim, poz verme işlemimiz bittikten sonra fotoğraflara baktık.
"Atalım bunu" dedi Lisa bana göstererek, fotoğrafta kendimi inceledim. Giydiğim kısa siyah şort ve üstüne geçirdiğim beyaz kısa crop ile biraz değişiktim, saçımı deli topuzu yapmıştım. "Güzelmiş" dedim ve ardından yürümeye başladık, Jisoo'nun koluna girdim ve ilerledik. "Aaaa bakın Nayeon'lar!" dedi Jisoo karşıda oturan kalabalığı göstererek, oturanlar bize el kol yapınca gitme kararı aldık.
"Selamlar!" dedi Lisa hepimiz yerine, "Ne yapıyorsunuz?!" dedi Nayeon gülerek. "Ortalıkta geziyoruz" dedi Lisa gülerek, "Gelin oturalım" dedi Yoongi bize doğru bağırarak. Dağ evi olayından beri yani bir haftadır görüşmüyorduk. Çok ısrar ettikleri için mecburen oturduk, onlar sohbet ederken bende karşımdaki Taehyung'a baktım.
O da bana bakıyormuş o an stres yaptım ve hemen gözlerimi çektim. "İçer misin?" dedi Yoongi bana sigara uzatarak, yanında Jungkook oturuyordu. Ben içecek miyim diye beni inceledi, paketten bir tane aldım ve yaktım. Jungkook beni izledi, o an nedense salak salak bakıştık, "Jennie bak bu şekil nasıl?" dedi Bambam bana göstererek. "Baya güzel duruyor şarkı da uymuş" dedim ona gülerek, "Dimi ya baya güzel" dedi ve bana kolunu attı.
Biz köşe de oturduğumuz için konuşulanları duymuyorduk, "Yarışacak mısınız?" dedi Bambam aniden Jungkook'a dönerek. "Yok abi biz bıraktık o işleri" dedi Jungkook, o an yine göz göze geldik. "Ben yarışırsınız diyordum" dedi Bambam de saçını düzelterek, "Yok ya insanları izlemek daha eğlenceli" dedi Yoongi gülerek.
"Belki bara gideriz ama Jackson'a yardım gerekirse" dedi Jungkook, "Evet bizi de çağırdı" dedi Bambam. Onlar sohbet ederken tekrar Taehyung ile göz göze geldim fakat o an yanına bir kız oturdu, ona bir şeyler dedi ve kızın omzuna kolunu attı ve oturdular.
Kafamı çevirdim ve telefonuma döndüm, "İyi misin Jennie?" dedi Yoongi bana seslenerek. "Ha iyiyim" dedim ve ona baktım, "Ben içki alacağım" dedim ve ayaklandım. "Bende geliyorum" dedi Jungkook ve o an ortamdaki herkesle bakıştım, onlar da bizi izlerken ilerledik.
"Neden peşimden geldin?" dedim ona bakarak, "Ben de içki alacaktım yalnız gitme dedim" dedi ve gülümsedi. "Eskisi gibi olamayacağımızı anladın mı?" dedim ona bakmadan, "Anladım çünkü sen çok değişmişsin Jennie artık hiç bir şeyi umursamıyorsun eskiden olsa böyle olmazdı" dedi Jungkook ona bakmamı sağlayarak.
"Herkes değişir Jeon, hayat bu" dedim ve göz kırptım, "Annen hala benden nefret ediyor mu?" dedi bara gelince. "Annem seni hiç bir zaman sevmeyecek" dedim bende gülerek, "Kahretsin! olsun sevdireceğim kendimi!" dedi ve güldü. Beraber içki sırasına girdik, nedense eskisi gibi hissetmiştim.
"Neden yarışmıyorsun?" dedim elimizdeki içkilerle yürürken, "Sana söz verdim" dedi bana yan gözle bakarak. "Sen sözünü tutar mıydın?" dedim ona bakarak, "Sana özeldi bu yani eskiden" dedi ve sustu. Gözlerini üstümde gezdirdi, "Geçen gün Jaehyun geldi" dedi birden lafı değiştirerek. "Hala konuşuyor musun?" dedim ona bakarak, "Kendi geldi ama hala sinirim o çocuğa" dedi saçını düzelterek.
"Bulaşma bence" dedim ve bizimkilerin yanına geldik, bizimkiler yan yan bize bakıyordu. "Ne öyle beraber zaman mı geçiriyorsunuz?" dedi Bambam kulağıma fısıldayarak, "Yok öyle bir şey" dedim ve Taehyung'a baktım. Seulgi yanında yoktu, göz göze gelince bu sefer gözlerimi çekmedim o ise ciddi bir şekilde bana bakıyordu.
"Yarışlar başlıyor haydi gidelim" dedi Nayeon ayaklanarak, hep beraber ayaklandık. Kalabalıkla yürürken Bambam'in kolna girdim, Jackson'lar yarışıyordu. Eskiden buralarda çok takılırdık ama uzun zamandır gelmemiştik. Özlediğim çok söylenemezdi ama bir değişik olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
twenty one-taennie
FanfictionJennie eski sevgilisinin en yakın arkadaşı ile gizli bir ilişki yaşamaya başlar.