6

294 35 16
                                    

Arkasından beline dolanan kollarla duraksadı Hyunjin.

"Günaydın."

Minho kollarının arasına hapsettiği sevdiğinin omzuna kafasını yasladı.

"Günaydın."

Hyunjin hâlâ belindeki kolları etkisindeyken üstüne birde omzundaki kafa eklenince kendisine gelmesi zaman almıştı.

"Ne yapıyorsun?"

Aldığı soruyla kendine gelip, sesini stabil tutmaya özen göstererek cevap verdi.

"Kahvaltı hazırlıyorum."

"Hmm"

Hyunjin cevap olarak aldığı mırıltıyla kalbi yerinden çıkacakmış gibi hissetti. Karşısındaki adam ne zamandan beri zayıf noktası olmuştu?

Belindeki kollar ilkine nazaran gevşediğinde yavaşça arkasına döndü Hyunjin. Sevdiği adam bu hareketle kafasını kaldırmak zorunda kalmıştı.

Hyunjin hayatında ne zaman bu kadar değer kazandığını bilmediği adamın yüzünü inceledi. Uykudan yeni kalktığı için hâlâ yarı kapalı gözleri, pembe dudakları, karışık saçları.

Fazla güzeldi.

Hyunjin anlık aldığı kararla bir eliyle sevdiği adamın yüzünü tutup kendisine bakmasını sağladı ve dudağına küçük bir buse kondurdu. Ardından geri çekilmek yerine hâlâ yerinde duran eliyle kedi gibi bakan adamın yüzünü yana çevirdi ve iki yanağına da birer buse kondurdu.

Minho aniden gelen öpücüklerle olduğu yere çakılı kalmıştı. Sevdiği yüzündeki elini çektiğinde biraz olsun kendine gelmişti. Utancından kulaklarına kadar kızarırken sevdiğinin kollarına sığındı.

Kollarını sıkıca beline dolayıp kafasını boynuna sakladı. Cevap olarak aldığı bedenine dolanan kollar ve ona melodi gibi gelen kıkırtı daha da utanmasını sağlamıştı.

#

"Just look at me baby day and night."

Cafuné - HyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin