11

220 23 5
                                    

Kısa bir yolculuğun ardından Hyunjin'in hedefine ulaşmışlardı.

Minho gördüğü manzara karşısında gülmeden edemedi. Hyunjin onu oyun salonuna getirmişti.

"Sürpriiiiizzzz!!!" Hyunjin'in sevinçle bağırması üzerine Minho kahkaha atmıştı.

"Çocuk musun Hyun?"

Hyunjin aldığı soru karşısında dudaklarını büküp içeri girmekle yetindi.

Sevgilisinin ardından içeri giren Minho'nun, ortamın sıcak ve samimi havasından yüzünde bir gülümseme oluştu. Eskiden sık sık gittikleri yerlerden birisiydi oyun salonları. Uzun zamandır ilk kez sevdiğiyle tekrardan eskisi gibi olmanın verdiği hisle gülümsemesi daha da genişledi ve koşar adımlarla karaoke oyununun önünde duran sevgilisinin yanına gitti.

Kocaman bir sarılma ile ödüllendirilen Hyunjin, neyin ödülünü aldığını umursamadan sarılmasına karşılık verdi Minho'nun.
Sarılmaları bitince Hyunjin mikrofonu Minho'ya uzattı. Fakat Minho onu reddetti.

"Uzun zaman sonra ilk kez karaokeye geliyorum. Bunun seninle olması yeterince mükemmelken benim için bir şarkı söylersen beni ne kadar mutlu edeceğini hayal edemezsin."

Hyunjin bu isteğe şaşırsa da bozuntuya vermedi.

"Sizin isteğiniz benim için emirdir Prensim."

Minho sevgilisinin sözüne kıkırdarken, Hyunjin şarkı seçmekle meşguldü. Bir süre sonra, Hyunjin makineden değilde telefonundan bir şarkı seçtiğinde şaşırmıştı Minho. Herhalde makinede çok seçenek yok diye düşündü.

Hyunjin telefonunu ses sistemine bağladıktan sonra mikrofonu eline aldı. Melodi salonu doldururken, Minho bu şarkıyı daha önce hiç duymadığını düşündü. Çok geçmeden Hyunjin şarkıya başlamıştı.

"Beni seven bir insana, onu sevdiğimi söyleyemiyorum."

"Her şeyi mahvetmek istemiyorum, napmalıyım?"

"Seni sevebilirsem eğer, kendimi sevmeye de başlayabilirim."

"Bu yüzden ağlamıyorum, en azından sen acı çekmeyeceksin."

Minho duyduğu sözlerle olduğu yere çakılı kalmıştı. Yapabildiği tek şey, gözlerinden yaşlar süzülürken sevgilisinin şarkıyı bitirmesini beklemekti.

"Bu kadar acıtacağını tahmin etmemiştim."

Minho, sevgilisinin ondan ayrıyken yazdığı şarkıya hazırlıksız yakalanmıştı. Her bir sözün arkasındaki gerçeklik ve anlam canını yakıyor, sevgilisinin sesi acısını alıyordu.

"Yeniden gülüşünü özlüyorum, sesini bir kez daha duymak istiyorum."

"Seni kucaklamak istiyorum yeniden."

Şarkı bittiğinde etraftaki kalabalık alkış tufanı koparırken, Minho ellerini yüzüne kapatmış hıçkırarak ağlıyordu. Hyunjin kalabalık karşısında kısaca eğildikten sonra ağlayan sevgilisini belinden tutup salondan çıkarttı.

*

"Now hush little baby don't you cry, everything's gonna be alright."

Cafuné - HyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin