7

290 30 13
                                    

(bölümde * ile işaretlenmiş yerden sonrası cinsellik içeriyor, rahatsız olan geçebilir.)

Kahvaltı faslı bittikten sonra ikili arasındaki sessizlik sürmeye devam etmişti. İkisi de birbirleriyle ilgilenmiyor gibi görünmeye çalışıyorlardı. Hyunjin telefona bakıyor, Minho ise etrafı inceliyordu.

Jisung - Hyunjin

Hanji
HYUN NE DEMEK KARŞIMDA OTURUYOR
NE ZAMAN GELDİ

Hynky
dün akşam geldi

Hanji
DÜN AKŞAMDAN BERİ EVİNDE Mİ KALIYOR
ay birisi beni çimdiklesin sanırım kabus görüyorum

Hynky
Maalesef ki kabus değil Ji
Gerçekten çok düşündüm
Ona bakınca 3 yıl önce yeni bir sayfa açmak için adım attığımdaki halimi gördüm
Bana ne yapmış olursa olsun ben ona daha kötüsünü yaptım
Şimdiyse ne yaptıysam ödemeye hazırım
Onu iyileştireceğim ve işin sonunda ben yaralanacak olsam bile durmayacağım

Hanji
Ne yaparsan yap yanında olduğumu biliyorsun Hyun
Onun sana yaptıklarını en iyi ben biliyorum
Bu hâle gelmek için çok çabaladın ve seni tekrar karşımda eskisi gibi görmek istemiyorum

Hynky
Biliyorum Ji
İyi ki varsın
Onu iyikeştirirken kendime zarar vermemeye özen göstereceğim
Teşekkürler

Hanji
<3

Hyunjin'in ekrana bakarak gülmesi hoşuna gitmemişti Minho'nun. Kendisiyle ilgilenmesini istiyordu. Ve kiminle konuştuğunu da öğrenmek istiyordu.

Yavaşça hâlâ telefonla ilgilenen sevdiğinin yanına geçti. Hyunjin'in oturduğu koltuk kendisininkinin aksine çift kişilik olduğundan birlikte oturabilirlerdi.

Hyunjin'in yanına oturup iyice yanına yanaştı. Başını omzuna yasladı. Bu ilgi beklediğinin bir işaretiydi.

Hyunjin işareti almış olacak ki başını telefondan kaldırıp yanında oturan bedene baktı. Sevdiği kafasını omzuna koyduğundan saçları yüzüne değiyordu. Kafasını eğip sevmeye doyamadığı saçları öptü.

Minho istediği ilgiyi birazda olsa almış olacaktı ki mırıldamıştı yine.

Yanındaki kendisinden yaşça büyük ama küçük olan adamın tatlı mırıldanmasına kıkırdadı Hyunjin. Bir elini başını omzuna yaslamış olan sevdiğinin saçlarına attı. Nazikçe seviyordu onu.

"Telefonda kiminle konuşuyordun?"

Hyunjin gelen soruya şaşırmıştı. Kendisini mi izliyordu ki.

"Jisung."

"Hmm."

Hyunjin cevap olarak tekrar mırıltı almıştı. Saçlarındaki eller yüzünden mayıştığını düşündü.

"Neden gülüyordun?"

Aniden gelen soruyla afallamıştı Hyunjin.

"Anlamadım?"

"Jisung'la mesajlaşırken neden gülüyordun?"

Cafuné - HyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin