9

266 28 23
                                    

(bölümde * ile ayrılan yerden itibaren azıcık cinsellik vardır, rahatsız olanlar o kısmı geçebilir 😌)

İkili birlikte film izliyorlardı. Minho, Hyunjin'le izledikleri ilk film olduğundan yüzlerce kez izlemişti sevdiği yokken. Buna rağmen sıkılmadan izliyordu.

Ya da biraz sıkılıyor olabilirdi. Yanında böyle yakışıklı birisi varken sıkılmaması mümkün değildi.

İyice Hyunjin'in dibine girip kollarını boynuna sardı.

"Hyuun."

"Hm?"

"Sıkıldım."

"Filmi izlesene hayatım."

"Hyun film çok sıkıcı."

Hyunjin'den bir hareket göremeyen Minho sabahki aramayı hatırladı. Bence bunu sormanın tam sırasıydı.

"Hwang Hyunjin."

Tam adıyla seslenilince Hyunjin gerilmiş ve filmi durdurmuştu.

"Efendim?"

"Sabahın köründe seni arayan kişi kimdi?"

"Bilmem kimdi? Ben uyuyordum."

"Ben konuştum zaten."

"Hmm kimmiş?"

"Seni çok yakından tanıyan ve çok değerli falan filan birisiymiş."

Hyunjin arayanın kim olduğunu anlamamıştı. Telefonunu alıp kontrol etti. Arayan kişinin adını gördüğünde yüzünü alaycı bir gülüş kapladı.

"Hmm Seungmin bu."

"O kim?"

"Çok değerli bir arkadaşım."

"Çok mu değerli?"

"Kıskandın mı ki acaba?"

"Kıskandım."

Minho'nun itirafı ile seslice güldü Hyunjin.

"Çok yakın bir arkadaşım. Eğer 30 yaşına kadar ikimizde evlenmezsek onunla evleneceğim sözüm var."

Minho duyduğu sözlerle sinirlenip kollarını Hyunjin'in boynuna doladı ve kendine çekti. Başını boynuna gömdü ve kulağına yakınlaşıp fısıldadı.

"Üzgünüm ama sözünü tutamayacaksın."

"Hmm?"

Hyunjin, Minho'nun sinirli olmasından yararlanıp kollarını beline doladı ve onu kucağına çekti.

Minho bu ani hareketle kafasını kaldırdı.

Hyunjin'in kucağındaydı.
Hyunjin'in kucağındaydı... HYUNJİN'İN KUCAĞINDAYDI?!!!

Utanıp hızla başını kaldırdığı yere geri koydu. Bu hareketiyle yüksek bir kahkaha kazanmıştı.

*

Hyunjin, boynuna saklanan oğlanın başını eliyle tutup kaldırdı. Bu sefer kendisi, sevdiği adamın boynuna sığındı. Hep o mu yararlanacaktı bu güzel yerden?

Boynunda hissettiği dudaklarla nefesini tuttu Minho. Hyunjin boynunun her noktasını öpüyordu. Öpmediği yer kalmadığında, bu sefer dilini kullanarak öpmeye başladı. Hyunjin'in ıslak öpücükleriyle cenneti yaşayan Minho, gözlerini kapatmış, başını yana eğmişti Hyunjin'e daha fazla yer açmak için.

Hyunjin her yerini ıslak öpücükleri ile gezdiği boyundan ayrılıp şaheserine baktı. Fakat neredeyse hiç iz bırakmamıştı. Sevdiği adamın boynunda izi olmazsa başkaları nasıl bilecekti Minho'nun, Hyunjin'e ait olduğunu?

Cafuné - HyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin