0.2

1.9K 149 156
                                    

Beomgyu elinde tuttuğu su şişesini kafasına dikmiş ve daha sonra koridorda ilerlemeye başlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beomgyu elinde tuttuğu su şişesini kafasına dikmiş ve daha sonra koridorda ilerlemeye başlamıştı. Bu sabah Soobin'in dediği şeyi unutmamıştı çünkü eğer unutursa kötü şeyler olacağını biliyordu. Bu yüzden istemese bile mecburen müzik odasına gitmeliydi. 

Okul koridorunda yürürken Yeonjun'u görmesiyle adımlarını yavaşlatmıştı. Yeonjun bir çocuğu kendisiyle duvarın arasına sıkıştırmış halde ona bir şeyler söylüyordu. Beomgyu ise istemsiz bir şekilde onları izlemeye başlamıştı.

Bir süre onları izlediğinde, Yeonjun'un çocukla flörtleştiğini anlamıştı. Çünkü ikisi birbirine gülümsüyor ve zaman zaman birbirlerinin dudaklarına bakıyorlardı.

Beomgyu içinde oluşan anlamsız duyguyla birlikte Yeonjun'un yanına doğru ilerlediğinde Yeonjun onu farkedip çocuktan birkaç adım uzaklaşmıştı.

"Ne var Beomgyu?" Yeonjun rahatsız edilmekten hoşlanmamıştı bu yüzden Beomgyu'ya karşı sert bir dille konuşmuştu.

"Soobin beni çağırıyor. Sende geliyor musun?" Beomgyu şuan aptallık mı ediyordu bilmiyordu ama yine de yanında Yeonjun'da olsun istiyordu. Çünkü Soobin ile birlikte tek başına kalmaktan korkuyordu.

"İşim var görmüyor musun? Tek başına git." Yeonjun konuştuktan sonra sırtını Beomgyu'ya dönmüş ve karşısındaki güzel çocukla ilgilenmeye devam etmişti.

Beomgyu, Yeonjun'a karşı ısrarcı olmaması gerektiğini biliyordu çünkü Yeonjun'da onu dövebilecek kadar güçlüydü. Eğer Yeonjun'a ısrar ederse onu dövmesi çok olasıydı.

Bu nedenle Beomgyu istemeyerek Yeonjun'un yanından uzaklaşmıştı. Beomgyu gerçekten Yeonjun'dan nefret ediyordu.

"Hey Beomgyu!" Beomgyu'nun adımları tekrar yavaşlayarak durduğunda duyduğu sesin kime ait olduğunu anlayamamıştı. Fakat kısa süre içerisinde gözlerini renklendiren o kızıl saçları gördüğünde bu kişinin Taehyun olduğunu anlamıştı.

"Efendim Taehyun?" Beomgyu sakin bir şekilde konuştuğunda Taehyun elindeki kağıt parçasını Beomgyu'ya doğru uzattı.

"Bu akşam sevdiğim bir grubun konseri var. Benimle gelmek ister misin? Fazladan bir bilet almıştım."

Beomgyu, Taehyun'un elindeki biletleri incelemeye başladığında yüzüne ister istemez bir gülümseme oturmuştu. Hayatında hiç konsere gitmemişti ve her zaman gitmeyi istemişti.

"İsterim!" Beomgyu sevinçle konuştuğunda Taehyun aldığı cevaptan memnun olmuşcasına gülümsemişti.

"O halde akşam konser alanında buluşuruz. Zaten buraya çok uzak değil."

Beomgyu hızla kafasını aşağı yukarı salladığında Taehyun onun ne kadar sevimli olduğunu düşünüyordu.

"Tamam Taehyun akşam görüşürüz. Şimdi biraz işim var." Taehyun kafasıyla onaylayıp Beomgyu'nun yanından uzaklaştığında Beomgyu'da topallamasına rağmen adımlarını hızlandırıp müzik odasına gitmişti.

triangle | yeonbingyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin