Beomgyu karnına aldığı sert darbeyle gözlerini açtı. Güne güzel başlamak, sanırım bugün için geçerli bir cümle değildi. Beomgyu karın boşluğuna gelen darbenin bir cisimden kaynaklandığını anladığında gözlerini ilk olarak karnının üzerinde dolaştırdı daha sonra ise su bardağını karnına fırlatan kişide.
Beomgyu bu kişinin Soobin olmasını bekliyordu fakat düşündüğü gibi olmamıştı. Bu kişi Yeonjun'du. Beomgyu, Yeonjun'un bunu neden yaptığını anlamamıştı. Sabah sabah neden karnına su bardağını sertçe fırlatmıştı ki?
Beomgyu yavaşça uzandığı koltukta dikleşti fakat tutulan boynu onu biraz zorlamıştı. Ayrıca üşümüştü. Genelde üzeri açık uyuduğunda vücudu buz gibi oluyordu hatta bezen hasta bile oluyordu ama Beomgyu şuan bunu düşünemezdi çünkü düşünmesi gereken başka birisi vardı. Kendisine kızgın gözlerle bakan bir adet Yeonjun gibi.
"Bir şey mi oldu?" Yeonjun kısık ve boğuk bir sesle konuştuğunda Yeonjun hızlıca Beomgyu'nun yanına gelmişti ve elleriyle Beomgyu'nun yakasına yapışmıştı.
"Birde konuşuyor musun? Sen küçük bir şeytansın. Seni öldüreceğim Beomgyu." Yeonjun, adeta kızgın bir boğa gibi davranıyordu ve Beomgyu bu Yeonjun'dan oldukça çok korkmuştu. Yeonjun ona hiç bu kadar sert bakmazdı ki.
"B-ben ne yaptım ki?" Beomgyu korktuğu için yine kekelemişti. Ama bu sefer kekelemesinin sebebi Soobin değil Yeonjun'du.
"Sen küçük boyunla hoşlandığım çocuğu ayartmaya çalıştın pislik! Sen iblisin torunusun Beomgyu. Tatlı yüzünün arkasında iğrenç bir şeytan var. Soobin senin iğrenç bir yaratık olduğunu söylediğinde ona inanmalıydım. Sadece midemi buğlandırıyorsun." Yeonjun'un sert sözlerinden sonra Beomgyu'nun kalbi o kadar çok kırılmıştı ki gözyaşlarını engelleyememişti.
"Ben bir şey yapmadım ki yemin ederim." Beomgyu çaresizce kendisini savunmaya çalıştığında Yeonjun daha çok sinirlenmişti ve kendini durduramayarak ellerini Beomgyu'nun boynuna dolamıştı.
Beomgyu nefes alamadığında durması için Yeonjun'un ellerine vurmaya başlamıştı ama Yeonjun'un siniri o kadar fazlaydı ki Beomgyu'yu bırakmadı ve boynunu daha çok sıktı.
"Senden nefret ediyorum Beomgyu. Siktir ol git burdan. Taşın veya nakil ol. Yüzünü görmek istemiyorum." Yeonjun ellerini gevşetmek yerine Beomgyu'nun üzerine çıkıp kendisini daha çok yerleştirdiğinde ellerini Beomgyu'nun gözyaşları ıslatmaya başlamıştı.
"Siktir. Ne yapıyorsun lan sen?" Yeonjun, Soobin'in yüksek sesini duyduğunda ellerini Beomgyu'nun boğazından çekmişti ve derin bir nefes almıştı.
"Beomgyu ile şakalaşıyordum." Yeonjun soğukkanlı bir şekilde konuştuğunda tek kaşını kaldırmıştı. Beomgyu ise kararmaya başlayan gözlerini yeni açabilmişti.
"Yeonjun siktir git. Bunu neden yaptığını biliyorum." Soobin, Yeonjun'un bu tavrını hemen anlamıştı. Çünkü Taehyun'un Beomgyu'yla ilgilendiğini farketmişti ve Yeonjun'un da Taehyun'u sevdiğini biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
triangle | yeonbingyu
FanfictionBeomgyu, kendisini sürekli döven iki çocuktan nefret ediyordu.