2.0

1.4K 118 59
                                    

"Senin derdin ne?" Taehyun fazla sinirli hissediyordu bu yüzden Yeonjun'u ittirerek Soobin'e doğru yürüdü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Senin derdin ne?" Taehyun fazla sinirli hissediyordu bu yüzden Yeonjun'u ittirerek Soobin'e doğru yürüdü.

"Sen Kai ile sevgili değil misin? Onu aldatıyorsun! Onu aldattığını öğrendikten sonra da seni sevecek mi? Ona söylediğimde acaba ne yapacak?" Taehyun'un oldukça gergin görüntüsüne karşılık Soobin oldukça rahattı.

Yavaşça dudaklarını Beomgyu'dan ayırıp kendisini Taehyun'a doğru çevirdi. Öpücüğünün bölünmesinden nefret etmişti.

"İlişkilerime burnunu sokabileceğini kim söyledi?" Soobin yavaş ve rahat bir dille konuştuğunda Taehyun onu dövmek istiyordu. Beomgyu ise hala öpücüğün etkisindeydi olanları anlayamıyordu. Soobin'e nasıl yenik düşebilirdi?

"Hem Kai hem Yeonjun hem Beomgyu! Mütişsin Choi Soobin. Tüm orospular altında yatıyor tebrikler. Bize bu başarı hikayeni anlatmak ister misin?" Taehyun alkış yaparak konuştuğunda Yeonjun sinirlenip tek eliyle Taehyun'u tişortundan yakalamış ve geriye doğru çekmişti.

"Taehyun haddini aşma." Yeonjun sert bir dille konuştuğunda Taehyun sırıtmıştı.

"Altımda inlerken sürekli haddimi aşmamı istiyordun Yeon." Taehyun gülerek konuşurken beklemediği bir anda Soobin'den yumruk yemişti. Soobin hangi ara yanına gelmiş ve yumruklarını meydana çıkartmıştı ki? Zaten yapmayı bildiği en iyi şey yumruk atmaktı. Soobin böyle birisiydi.

Taehyun geriye doğru sendelediğinde ise Beomgyu hızlıca Taehyun'un önüne geçmişti. Soobin'in insanlara daha fazla fiziksel zarar vermesini istemiyordu.

"Şunu yapmayı kes Soobin! İnsanlara vurmayı kes! Böyle bir yere varamazsın." Beomgyu az önce öpüştüğü çocuğu sert bir şekilde ikaz ettiğinde Soobin sırıtmıştı fakat yine de geriye birkaç adım atmayı ihmal etmemişti.

"Beomgyu şu pisliğin evinden gidelim." Soobin az öncekine oranla daha sakin bir şekilde konuştuğunda Beomgyu kafasını iki yana sallamıştı.

"Hayır Soobin ben gitmek istemiyorum ve az önce yaptığımız şey... Tamamen bir hataydı. Sadece kendimi kaybettim ve anın getirisiyle seninle öpüştüm. Üzgünüm. Ayrıca seni öpmek bok gibi bir hismiş... Yeonjun'u tercih ederdim." Beomgyu, başkasına ait olan çocuğu öptüğü için kendisini kötü hissediyordu. Ayrıca Soobin'e sinirliyken bir anda böyle bir şeye yenik düşmesini hazmedemiyordu. Bu yüzden Soobin'den etkilendiğini saklamaya çalıştı.

"Ne diyorsun lan?" Soobin kaşlarını çatıp Beomgyu'nun üzerine yürüdüğünde Yeonjun her zaman ki gibi Beomgyu'yu korumak için Soobin'in kolunu tutmuştu.

"Soobin evine git. Beomgyu'yu ben kendi evime götüreceğim." Yeonjun, Soobin'in tekrar Beomgyu'ya patlamasını istemediğinden Soobin'i eve göndermeye çalışmıştı.

"Siktir. O küçük velet beni öpmenin bok gibi olduğunu söyledi." Yeonjun buna içinden gülmüştü çünkü Beomgyu'nun az önceki öpüşmeden nasıl zevk aldığını görmüştü.

triangle | yeonbingyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin