0.8

1.4K 117 74
                                    

Yeonjun ve Taehyun, Beomgyu'nun iki koluna girmiş onun yürümesine yardım ediyorlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yeonjun ve Taehyun, Beomgyu'nun iki koluna girmiş onun yürümesine yardım ediyorlardı. Beomgyu her ne kadar gerek olmadığını ve kendi yürüyebileceğini söylesede çocuklar buna karşı çıkmış ve ona yardım etmeye devam etmişlerdi.

Kısa süre içinde bir sitenin içerisinde bulunan Yeonjun'un evine gelmişlerdi.
Üç çocuk asansöre bindiğinde, Beomgyu ortamın ister istemez gergin olduğunu hissesiyordu. Ya da kafasında öyle kuruyordu.

Asansör hızla yukarı doğru çıktığında Beomgyu nefesini tutmuştu. Daha önceden hiç bu kadar yükseğe çıktığını hatırlamıyordu. Şuan tam 18. katta bulunuyorlardı ve Beomgyu, Yeonjun'un neden bu kadar yüksekte yaşadığına anlam verememişti.

"Neden bu kadar yüksek? Asansör bozulursa naparız?" Beomgyu endişeli bir sesle Yeonjun'a dönüp konuştuğunda Yeonjun sırıtmaya başlamış ve Beomgyu'nun yanağını iki parmağı arasına alıp sıkmıştı. Bu sevimliliğe daha fazla dayanamıyordu.

"O zaman aşağı atlarız Beomgyu." Beomgyu aldığı cevaptan memnun olmamışçasına yerinde kıpırdanıp yüzünü astığında bu sefer Taehyun kıkırdamıştı.

Beomgyu'nun karşısında bulunan iki çocuğunda Beomgyu'nun çok fazla sevimli olduğunun farkındaydı.

"Şu taraftan." Yeonjun asansörden indikten sonra eliyle iki çocuğuda yönlendirdiğinde Beomgyu yine oldukça zengin bir eve geldiğini farketmişti.

Beomgyu, bu lüks evleri gördükçe acaba Yeonjun ve Soobin, onun gecekondudan farksız evine girse ne hissederlerdi diye düşündü. Belki korkup kaçarladı.

"Hangi filmi izleyeceğiz?" Taehyun daha önceden gelmediği evde gözlerini gezdirirken konuşmuştu. Her zaman Yeonjun'un evine gelmek istemişti fakat hiçbir zaman fırsat bulamamıştı.

"Biz aslında bugün yaklaşık 4 tane film izledik ama..." Beomgyu başta normal konuşurken sonlara doğru sesini kısmıştı çünkü Yeonjun'un uydurduğu yalanı çürütmek istememişti.

"Çüş! O kadar film izledikten sonra tekrar film izlemek için eve mi geldiniz?" Taehyun'un şaşkınlık dolu sesine karşılık Beomgyu ve Yeonjun aynı anda kafalarını sallamıştı.

"Peki o halde. Yeonjun git biraz mısır falan patlat bari." Taehyun oturduğu koltuğa yerleşirken konuştuğunda Yeonjun kafasını sallamış ve geniş televizyonlu odadan çıkmıştı.

Beomgyu ise yavaşça elindeki koltuk değneklerini duvara yaslayıp, Taehyun'un yanına doğru sekerek ilerlemişti. Tam oturacağı sırada dengesini sağlayamadığı için sarsıldığında Taehyun onu tutabilmek için öne doğru uzanmıştı. Beomgyu daha ne olduğunu anlaymadan kendisini Taehyun'un üstünde bulduğunda ayağınında acısıyla birlikte ağzından istemsiz bir inilti çıkartmıştı.

Beomgyu yüzünü buruşturup Taehyun'un üzerinden kalkmaya çalıştığında bir türlü başaramamıştı. Taehyun ise üzerine düşen Beomgyu'nun yeni bir hasar alıp almadığını kontrol etmeye çalışıyordu.

triangle | yeonbingyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin