2.3

1.2K 115 22
                                    

"Beomgyu, ben bir itiraf yapmalıyım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Beomgyu, ben bir itiraf yapmalıyım." Yeonjun yatağında yatan çocuğa daha çok sokularak sırıttı. Artık hislerini Beomgyu'ya açıklamak istiyordu. Bunun zamanının geldiğini düşünüyordu.

"Bana Soobin'den hoşlandığını mı söyleyeceksin?" Beomgyu, Yeonjun'un bahsettiği konuyu tahmin etmeye çalıştığında Yeonjun hem şaşırmış hem de kıkırdamıştı. Onca olaydan sonra hala Soobin düşüncesinin onları rahat bırakmaması komikti.

"Benim küçük bebeğim fazla zeki sanki." Yeonjun dalga geçer bi tonla konuştuğunda Beomgyu omuz silkmişti.

"Soobin'den hoşlandığını anlayabiliyorum." Beomgyu düşük suratını daha fazla asarak Yeonjun'un saçlarıyla oynamaya başlamıştı.

"Aslında söylemek istediğim şey bu değildi. Ama bunu inkar edemem. O adam deli gibi çekici. Bunu kabullenmekten nefret etsemde haklı gibisin." Yeonjun sırıtarak konuştuğunda Beomgyu hızlıca Yeonjun'un omzuna vurup ona kötü bakışlarını sunmuştu.

"O halde ne söyleyeceksin Yeon?"

Yeonjun sadece Beomgyu'nun kendi ismini kısaltıp söylemesinden bile etkileniyordu. Bu bile kalbini öyle hızlı attırıyordu ki kalbinin hız seviyesi tam şuan ölçülmeliydi çünkü bu kalp ritimleriyle rekorlar kitabına girebilirdi.

"Ya da bugün söylemesem mi? Zaten Soobin pisliği yüzünden berbat bir gün geçiriyoruz." Yeonjun homurdanarak konuştuğunda Beomgyu kaşlarını çatmıştı.

Neden ikide bir Soobin'in lafı geçiyordu ki?

"Bence bundan sonra o kişinin ismini ağzımıza almayalım. Çünkü tamamen sinir bozucu!" Beomgyu tatlı bir şekilde mızmızlandığı sırada Yeonjun onun bu sevimli halleri yüzünden kriz geçiriyordu. Beomgyu'nun bu kadar güzel ve tatlı olduğunu en başından beri nasıl farkedememişti ki?

"Beomgyu neden bu kadar güzelsin?" Yeonjun ağzındaki baklayı dışarı çıkarttığında bunu yaptığı için pişman olmamıştı ama ağzından kaçırmadığını da söyleyemezdi.

"Ah- Ne?" Beomgyu aniden kızardığında bunu farkedip elleriyle yüzünü kapatmıştı.

Yeonjun kırkırdayarak Beomgyu'nun üzerine doğru eğilmiş ve çocuğun ufak yüzünü gizleyen parmaklarına öpücükler kondurmuştu.

Beomgyu Yeonjun'un tavırlarından dolayı utançtan ölmek üzereydi ama belli etmemeye çalışarak dikleşti ve boğazını temizledi.

"Eh ne söyleyeceksen söyle hadi!" Beomgyu yüzündeki gülümsemeyi soldurarak ciddileşmeye çalıştığında Yeonjun'da gülümsemesini silmişti.

İki çocukta bir anda gerilmişti. Yeonjun duygularını itiraf etmek istiyordu. İçindekileri bir bir söylemek istiyordu ama bu mümkün gibi durmuyordu.

"Beomgyu, aslında ben..." Yeonjun stresli bir şekilde yatakta doğrulduğunda Beomgyu yutkunmuştu. Yeonjun'un ne diyeceğini merak ediyordu.

"Ah neyse boşver Beom. Söyleyemeyeceğim." Yeonjun stresli bir şekilde kafasını kaşıdığında Beomgyu oldukça ciddileşmişti.

triangle | yeonbingyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin