2.4

1.2K 106 20
                                    

"Hey Beomgyu!" Taehyun sıranın ayağına sertçe vurarak Beomgyu'nun kendisine dönmesini bekledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hey Beomgyu!" Taehyun sıranın ayağına sertçe vurarak Beomgyu'nun kendisine dönmesini bekledi. Ama Beomgyu o kadar yorgun hissediyordu ki kafasını okul sırasına gömmüş horul horul uyuyordu.

"Beomgyu sana diyorum. Birazdan hoca gelicek uyansana!" Taehyun ısrarla Beomgyu'yu dürttüğünde Beomgyu sadece biraz mırıldanıp kafasını hafifçe oynatmıştı. Bu haraketi Taehyun'un kıkırdamasına sebep olurken sınıfa aniden giren Soobin'le gülümsemesi silinmişti.

Taehyun, Soobin'e inat olsun diye Beomgyu'nun yüzüne düşen saçları hafifçe geriye doğru itmiş ve Beomgyu'nun yüzünde oyalanmaya başlamıştı.

Soobin hafifçe dişlerini sıksa da bir şey demeden sırasına oturmuş ve kollarını birbirine bağlayarak gözünü iki çocuğun üzerine dikmişti.

Taehyun bu durumdan hoşlanmıştı. Kedi gibi mırıldanıp duran Beomgyu onun fazlasıyla hoşuna gitmişti. Fakat Beomgyu bu durumun farkında bile değildi.

Sınıfa Soobin'den sonra ikinci bomba Yeonjun girdiğinde sevgilisinin gözleri hariç tüm gözler ona dönmüştü çünkü sevgilisi derin bir uykudaydı.

Yeonjun sınıfa girse bile Taehyun ellerini Beomgyu'dan çekmeyin saçlarıyla oynamaya devam etmişti. Bu da Yeonjun'un dikkatini o noktada toplamıştı.

Yeonjun kaşlarını çatıp Taehyun ve Beomgyu arasında gözlerini gezdirdi daha sonra ise hızlıca ikilinin yanına gitti ve Taehyun'u kolundan tutup çekti.

"Ayağa kalk Kang!" Taehyun önce tek kaşını kaldırıp daha sonra çocuğu dinleyerek ayağa kalkmıştı.

"Ne oluyor Yeon?" Taehyun meraklı bir şekilde konuştuğunda Yeonjun onu umursamadan ittirerek Taehyun'un az önce kalktığı yere oturmuştu.

"Bundan sonra burada ben oturuyorum. Kendine oturacak başka bir yer bul." Yeonjun sırıtarak konuştuğunda bir yandan da Taehyun'un çantasını toparlayıp çocuğun kucağına doğru fırlatmıştı.

"Ne saçmalıyorsun sen? Senin sınıfın bile değil burası?" Taehyun gergin bir şekilde konuştuğunda Yeonjun gülümsemiş ve kafasını aşağı yukarı sallamıştı.

"Evet benim sınıfım değildi fakat bugün itibariyle artık benim de sınıfım." Taehyun'da aldığı cevap karşısında Yeonjun gibi sırıtmaya başlayınca ortam oldukça gerilmişti.

"Tamam o halde burası senin sınıfın olabilir ama burası benim sıram." Taehyun sırayı vurgulamak istercesine elini sertçe sıranın üstüne koyduğunda bu hareketin titreşimi Beomgyu'yu uyandırmaya yetmişti.

Beomgyu uykulu gözlerini yavaşça açmış ve gözünü birbirine gergin şekilde bakan iki çocuğun üzerinde gezdirmişti.

"Noluyor ya?" Beomgyu mızmızlanarak konuştuğunda iki kişinin gözleride onu bulmuştu.

"Günaydın sevgilim." Yeonjun elini Beomgyu'nun saçlarına daldırarak onu sevdiğinde Beomgyu'nun yüzüne aniden bir gülümseme yayılmıştı.

"Siz sevgili mi oldunuz?" Taehyun kaşlarını çatarak konuştuğunda Yeonjun onu umursamaz bir şekilde kafasını sallamış ve gözlerini Beomgyu'dan ayırmamıştı.

triangle | yeonbingyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin