-Hey Naty,vino sa dansezi,se aude vocea prietenei mele Mara.
E seara de Revelion,iar toți prietenii mei,putinii pe care îi am,se distrează...mai puțin eu...nu-mi sta mintea la distracții,ci mai degrabă la examenele finale pentru Facultatea de Limbi Străine... Ma uit la ei cum se distrează,Mara pare foarte fericita...e colega mea din liceu si cea mai buna prietena...e sora mea...chiar daca uneori ma exasperează cu predicile ei in toate limbile pe care le cunoaste, când se enervează....parca o vad"Natalia mai distreaza-te si tu!! Tot timpul stai cu nasul in cărțile alea si nu-i dai atenție niciunui băiat care vrea sa se apropie de tine...nu toți sunt la fel!!" Off Mara, mereu mi-a fost aproape dar in același timp mi-e cel mai mare critic...
As vrea sa fiu ca ea,e puternica,ambițioasă,frumoasa...tot ce își poate dori un bărbat...mereu a încercat sa ma invete cum sta treaba cu băieții,dar zău ca niciodată nu m-a interesat...virginitatea mea nu-i o problema...cel puțin pentru mine,pentru ea cred ca este,având in vedere ca mereu îmi explica cum e cu "placerea"...
-Naty,ce faci? De ce nu vii si tu sa dansezi cu noi? Fratele lui Albert e DEMENTIAL!! Hai să-l cunoști!!!
Hopa!! Albert are un frate?? E unul dintre prietenii mei cei mai buni si nu știam asta?? E drept ca se mai da la mine câteodată dar îmi este ca un frate,ar fi trebuit sa stiu,dar...in fine...
_ Bine,Mara,așteaptă...off doamne,parca ar fi un copil zvăpăiat,sigur i s-au aprins călcâiele iar...Mara....
Mara ma tine de mana si ne facem loc printre mulțimea de tineri. Intr-un sfârșit,ajungem la o măsuță mica,plina cu sticle de suc si câteva de tarie...
-Naty,vino să-l cunoști pe fratele meu,aud foarte greu vocea lui Albert din cauza muzicii... Nu ți-am vorbit foarte mult despre el...tot timpul sta plecat cu afaceri,nu prea da pe acasă,doar de sărbători...el e Max!
CITEȘTI
Demonul alb
RomanceCand Natalia il intalneste pe Max viata ei se va schimba radical. Va avea parte de intamplari si emotii pe care nu credea ca le poate trai vreodata.