Capitolul 13

1.7K 50 2
                                    

Dedicat lui @AngelWild

Caldura corpului lui ma copleșește. Ma tine strâns cu bratele icolacite peste trupul meu gol. E un scut împotriva razelor soarelui care îmi mângâie parul negru desfăcut pe perna.
Îmi amintesc noaptea trecuta si-mi trec fiori dulci pe sira spinării. O durere înăbușitor de plăcută îmi străbate pantecul. Îi mângâi spatele gol cu unghiile si-i sărut dara de par de pe piept...hmmm,de ce n-am îndrăznit sa fac asta aseară...a fost exact cum mi-am imaginat întotdeauna ca o sa fie...magic. M-am simțit femeie in brațele lui,m-am simțit dorita si iubita,si m-a făcut sa simt același lucru pentru el...nu ma mai interesează nimic,decât el. Nimic nu m-ar face să-l părăsesc...i-am dat toată viata mea,am fost a lui trup si suflet...doar a lui si a nimănui altcuiva...nu-mi mai imaginez viata fara el,si deodata ochii mi se umplu de lacrimi de fericire,împlinire,admirație,dorință,iubire si toate pentru un singur bărbat...bărbatul de langa mine.
Brusc,telefonul îmi distrage atenția si ceva îmi fulgera prin minte,Mara!ohh,nu ,nu,am uitat de ea. Iar o sa-mi tina o marala in toate limbile pământului...am uitat complet ea.
Ma uit la telefon si-mi cade fata: 10 apeluri si un mesaj si toate de la ea. "Fato,ma omori. Unde ești? Suna-ma!"
Ma decid s-o înfrunt mai târziu pe polițista mea,gandindu-ma cum o sa-i cada fata când o să-i spun ca "problema" mea,așa cum o numește ea,a fost rezolvată,si inca cum...
Il simt cum se trezește ușor,frecandu-si ochii cu mâinile ca un copil morocănos. Are parul ciufulit ,iar ochii îi sclipesc ca ai unui învingător după o lupta lunga. Observ ca se uita fix la mine,iar privirea lui ma arde. Obrajii îmi rosesc si zâmbesc incontinuu,hey tampitico opreste-te,îmi spun in gând...
- Ma privești...si ma apuca un ras prostesc cand il vad că-mi zâmbește ..
- Te privesc,Natalia. N-o sa ma satur niciodată sa fac asta...
Simt o contorsionare in stomac si lumea mea se învârte iar,si iar...niciodată? De ce folosește cuvinte așa de mari? Cum e așa sigur ca o sa meargă ? Las asta deoparte si-i mangai ochii,sarutandu-i fruntea,obrajii,buzele...imi raspunde imediat la sărut,limba lui posendandu-ma puternic,explorandu-mi gura,gatul,sanii...ma las invaluita de sarutari dulci si fine ca un fulg si simt cum spatele mi se arcuieste formând un arc perfect...simt fiori in tot trupul...îmi infing unghiile in spatele lui puternic când îmi masează si-mi mângâie sanii,formând cerculețe fine in jurul lor cu limba...geme ușor,apoi se oprește,iar asta ma șochează...
- Mmm...mai vrei?
Ma înroșesc ca racul cand aud cuvintele lui,si brusc ma trezesc din agonia dulce. Il privesc cum sta deasupra mea,cu ochii întunecați si cu un ușor zâmbet pe chip...
- Daca nu ne oprim acum,s-ar putea sa ți-o trag mai tare decât am facut-o aseara,si asta sigur o sa te doară,domnișoară....vreau sa te fac sa simți placere,nu durere!
Hmm...are dreptate. Inca ma simt inconfortabil si am dureri...si...el știe mai bine,deci fac ce-mi spune.
- Cum spui tu. Tu ești expertul!
- Poate o sa fii si tu...nu poate...sigur!!
Ma strânge in brațe si rade ca un copil...iubesc asta...il ador când rade...
- Hai sa-ti fac o băiță , si apoi coboram sa mancam. Avem multe de făcut azi.
Îmi face cu ochiul si conștiința mea sare pe trambulina de bucurie...Max tocmai mi-a făcut cu ochiul ca un adolescent îndrăgostit...asta da performanta,bravo Natalia!!!

Demonul albUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum