***
Au trecut doar cateva zile de cand Ranya a fost arestata si totusi simt o frica inexplicabila care ma bantuie. Inca mai am cosmaruri...ma bucur insa ca totul s-a terminat cu bine iar Ranya nu a reusit decat sa ne faca pe mine si pe Max sa ne iubim mai mult.
Vizita mamei m-a extenuat complet...nu a facut decat sa planga,si ma tina in brate, ca si Mara de altfel.
Ma bucur ca in cele din urma am acceptat sa plec cateva zile la munte, in nu stiu ce satuc uitat de lume,doar eu si Max. Aveam nevoie sa fim doar noi doi dupa tot ce s-a intamplat. Mi-e tare de el,de iubirea lui...
Vocea lui ma trezeste din visare,rasunand in toata casa...sunetul meu preferat...
- Naty, esti gata?
Aaa da. ..uitasem ca trebuie sa mai si impachetez. Noroc ca Mara m-a ajutat inainte sa plece si mai am de luat doar cateva lucruri.
- Doua minute si gata!!
-Te astept la masina iubito!
-Bine...
In sfarsit o sa fim doar noi doi,sa uitam de tot si toate,de toata nebunia din ultimele zile. Cine s-ar fi gandit ca viata mea plicticoasa si neinteresanta sa se schimbe atat de mult doar datorita lui Max ...am un iubit care ma iubeste, care ma invata sa iubesc in fiecare zi mai mult,calatoresc, ma imbrac cu haine scumpe, si pe deasupra...o nebuna ma rapeste si vrea sa ma omoare iar acum sunt aici, ma pregatesc sa plec in vacanta cu barbatul pe care il iubesc si pentru care as face orice. Si stiu ca sentimentul e reciproc. Un zambet copilaresc mi se asterne pe fata si ies din camera,nerabdatoare.
- Era si timpul, iubito! Haide!
- Unde mergem?
- O sa vezi...nerabdatoare ca de obicei.
Ma saruta scurt pe buze,mult prea scurt pentru dorinta care s-a trezit in pantecul meu, si el stie asta ...ma tachineaza, cu ochii intunecati si plini de dorinta si cu un zambet lasciv. Inca mai am fluturasi in stomac cand ma saruta...demonul meu...
***Drumul a fost destul de lung. Max a condus incontinuu fiindca nu a vrut ca soferul sa vina cu noi...cobor incet,ametita de mirosul imbatator de aer rece si flori. Vantul adie usor prin parul meu,alintandu-l. Cerul e superb,cu nuante de roz,mov si albastru inchis,exact ca o pictura,iar soarele tocmai isi ia ramas-bun. Max ma tine in brate in timp ce privim apusul,si nimic rau parca nu s-ar fi intamplat pana acum. Aici e locul meu preferat,la piptul lui.
- Iti place?
- E superb...
- Maine o sa ne trezim dimineata sa vedem si rasaritul.
- Mulumesc!
- Pentru ce,iubito!
- Pentru ca ma iubesti atat de mult!
- Eu iti multumesc Natalia. Sunt atat de dificil si totusi ma iubesti si esti langa mine. Nu mi-as fi iertat-o niciodata daca ai fi patit ceva din cauza mea.
- Nu a fost vina ta. A trecut...nu te mai gandi la asta.
Imi zambeste cu ochii sclipind si ma saruta pe frunte.
- Hai inauntru. Se face frig.
Casuta noasta pentru urmatoarele 5 zile e o cabana. E mica dar spatioasa in acelasi timp. Stie ca nu imi plac hotelurile luxoase si ca nu sunt genul meu.
- Sper ca iti place aici iubito!
- Oriunde esti tu imi place.
- O sa urc bagajele.
- Te astept jos. Ciocolata calda?
- Sigur!!Caut prin bucatarie plicurile cu ciocolata calda si incep sa o prepar. Mirosul ei invaluie camera, amintindu-mi de copilarie,cand mama imi citea si beam ciocolata calda impreuna. Max e sus de ceva vreme si n- a coborat. Iau cestile cu ciocolata si urc scarile incet. Se aude vocea lui. Cred ca vorbeste la telefon cu vreun angajat...n-as vrea sa fiu in pielea lui...e chiar infricosator cand vrea.
- Probleme?
- Nu,iubito!Nu-s chiar probleme. Am aranjat doar ca totul sa fie in regula cat lipsesc. Atat...
- Ciocolata calda? Ii intind ceasca cu un zambet copilaresc iar imi rapunde cu ochii intunecati...
- Te-as prefera pe tine.
Imi saruta usor mana si pune ceasca pe masuta mica langa pat. In urmatoarele secunde sunt pe patul moale cu el deasupra mea. Corpul meu il recunoaste si reactioneaza imediat la atingerile lui, simtind o dorinta arzatoare.
Ma dezbraca incet,prea incet...ma arde cu privirea...imi saruta fiecare centimetru de piele,incepand cu picioarele si terminand cu gatul. Isi plimba limba peste sanii mei, suge si musca... Se opreste si ia ceasca cu ciocolata. Ma uit mirata la el si imi zambeste lasciv ca un pradator. Varsa putin din ea pe sanii mei si pielea imi ia foc... Linge incet, gestul ma face sa gem de placere...
- As fi preferat niste vin...dar ne descurcam si asa...
Gura lui o intalneste pe a mea si se poseda una pe alta. Il vreau... Il vreau din ce in ce mai mult si el stie asta... Se ridica in genunchi si ranjeste la mine cu ochii intunecati in timp ce isi plimba mana pe membrul erect... Imaginea ma innebuneste si ma face sa ard de dorinta....
- Admiri privelistea?
Aprob din cap in timp ce nu pot sa ma stapanesc sa nu-mi musc buza...
- Lasa-ma pe mine sa fac asta...
- Te rog...
Imi plimb mana usor peste membrul lui... Ma priveste cu ochii mari iar in secunda urmatoare ma intorce pe burta.
Ma saruta usor pe spate strangandu-mi fesele din ce in ce mai tare....
- Iubito...ai un cur fooarte frumos...intr-o zi o sa-l fut...ridica-te putin!
Ma ridica de bazin apoi intra in mine. Gem usor cand incepe sa se miste din ce in ce mai repede...imi tine parul strans cu o mana iar cu cealalta ma mangaie pe spate...
- Ahh...iubito, mi-a fost dor de tine...
Cuvintele lui ma dezlantuie si ma fac mii de bucatele sub el, eliberandu-ne in acelasi timp, strigandu-i numele printre gemete...Stau cu capul pe piptul lui, mangaind dara de par care imi gadila obrazul...
- Si mie mi-a fost dor de tine,iubirea mea...
CITEȘTI
Demonul alb
RomanceCand Natalia il intalneste pe Max viata ei se va schimba radical. Va avea parte de intamplari si emotii pe care nu credea ca le poate trai vreodata.