Aerul dimineții ma învăluie treptat...e prima mea zi de munca la Gooten's. După lungi discuții cu Max,pana la urma a cedat rugăminților mele,de a nu-mi petrece zilele când e plecat,singura intr-o casa imensa. A fost cea mai grea misiune pe care am avut-o de îndeplinit. Să-l conving sa ma lase sa muncesc,a fost ca si cum ai încerca sa convingi un profesor de fizica sau unul de geografie ca pamantul e plat... Am reușit să-l conving,si iata-ma acum cu doua gorile după mine ca si cum as fi Britney Spears sau mai stiu eu ce vedetă internațională...a fost ori asta,ori nu mai merg deloc.
Clădirea unde urmează sa lucrez ca si traducător al articolelor scrise pentru revista lor e imensa. Geamuri interminabile de sticla,mobila alba si peste tot ,oameni îmbrăcați elegant.
Am fost foarte inspirată in a-mi alege tinuta,fusta neagra,o camasa alba cu volane pe piept si o pereche de pantofi stiletto negri. Parul mi l-am prins intr-o coada de cal lejera,si iata-ma pregătită de acțiune si de...munca. E prima zi când o sa stau fara Max. Au trecut doar câteva ore de când nu l-am văzut si deja mi-e dor de el. Noaptea trecuta am avut o discuție foarte aprinsa pe tema clubul ăluia care nu-mi place deloc. Intr-un final m-a asigurat ca o să-l vanda,chestia asta ,facandu-ma,aparent mai liniștită. Seara s-a terminat in mod glorios,marca Max Cooper...sau"domnul sex pe picioare". Nu stiu de ce dar am senzația ca fata mea ma trădează de cate ori îmi aduc aminte,de nopțile cu iubitul meu,rosindu-se mai tare ca o rosie coapta in plina vara.Toată dupa-amiaza mi-am petrecut-o cu capul in dosare si articole de toate felurile. Am fost atat de ocupata ,incat n-am auzit telefonul. Privesc ecranul luminos si fata mi se înseninează imediat si un zâmbet de adolescenta îndrăgostita îmi apare pe chip.
"Sper ca prima ta zi de munca decurge cum trebuie."
Nerăbdătoare să-i răspund la mesaj,ma îndrept spre baie ca nu cumva sa fiu văzută de superiori si prima mea zi de munca sa nu fie si ultima.
Către Max:
"Sigur ca da. Gorilele tale au avut grija de mine."
Către Natalia:
"Veninoasa ca de obicei...ADOR asta. As putea sa dau buzna in biroul tau si sa te fac sa scapi de tot veninul."
Ohh,doamne,pana si prin mesaje are o putere fantastica asupra mea,simțind cum dorinta creste in pantecul meu,doar gandindu-ma la ce ar putea să-mi facă. Si,ohh da,il cred in stare sa vină aici,sa rupa hainele de pe mine si sa mi-o traga pana nu ma mai ridic de jos,așa ca decid sa închei discuția cu el,care si așa m-a tulburat prea mult.
Către Max:
" Domnule Cooper,cred ca deja v-am retinut prea mult. Parca aveați treaba,nu?"
Către Natalia:
" Buna observatie, domnișoară Miller,ca de obicei. Am oprit o ședință ca sa va răspund la mesaj."
Ce?? A oprit o ședință pentru mine?? Ohh ,demonul meu,daca nu opresc discuția asta acum,s-ar putea sa fiu eu cea care va da buzna peste el in birou,deja ideea nu-i rea deloc...poate o sa fac asta odată...poate... Conștiința mea se uita cu gura căscata la mine,si cu ochii ieșiți din orbite...
Către Max:
" Domnule Cooper,îmi cer scuze ca nu mai pot sa va răspund la mesaje,dar unii oameni chiar muncesc,spre deosebire de dvs.
P.S. Mi-e dor de tine."
CITEȘTI
Demonul alb
RomanceCand Natalia il intalneste pe Max viata ei se va schimba radical. Va avea parte de intamplari si emotii pe care nu credea ca le poate trai vreodata.