Asternuturile răcoroase din mătase ma fac sa-mi doresc sa dorm mai mult...ma foiesc neliniștita si-l caut speriata cu mana pe demonul meu. Nu e...m-a lăsat singura?
Deschid ochii cu sfiala iar ipoteza mi se confirma. Max nu e...
Il caut cu privirea prin toata camera apoi cobor la bucatarie...nu e...
Ma întorc in camera sa ma îmbrac si privirea îmi cade pe un biletel de pe masuta de langa pat. " Am o treaba importanta! O sa lipsesc pana diseară. Sa fii cuminte!!!"
Perfect!!! Nu putea să-mi spună de aseară? Sau poate situația asta a intervenit de dimineata...ok,Natalia ,ai toată ziua pentru tine sa te plictisești intr-o casa imensa...
Ma linistesc puțin după ce vad biletul si ma încrunt la gândul ca putea să-mi lase si o floare...așa...daca tot vrea sa fie romantic...si un zâmbet mi se așterne pe chip când mi-l imaginez pe demonul meu alb cu flori in mana ...nu-i genul lui...
Decid sa încerc sa nu ma plictisesc toată ziua si sa încerc sa nu-l enervez sunandu-l toată ziua ca o disperata...pot sa stau o zi fara el...cred...
Imi pregătesc baia,cu arome de vanilie si trandafiri si las apa purificatoare să-mi alinte pielea...inspir adânc mirosurile care ma imbata,si ma las pierduta pe spate. As putea sa ma obisnuiesc cu asta...
După ce termin ,îmi acopăr corpul cu un prosop alb si moale si ma îndrept spre noua mea garderoba. Îmi aleg lenjeria intima,un set scump din dantela roșie si neagra...imi aleg o rochie vaporoasa,lejera,pentru stat in casa si-mi las parul lejer pe spate,fara să-l usuc forțat...
Îmi pafrumez ușor gatul si încheieturile mâinilor cu parfum de mosc...întotdeauna mi-a plăcut mirosul asta...
Au trecut doar cateva ore si deja mi-e dor de el...cred ca si lui ,deoarece telefonul îmi vibrează zgomos pe masa..." Sper ca n-o sa te plictisești prea tare singura. La 18:00 sunt acasa. Mi-e foarte foame...si NU de mâncare. Pregateste-te!!!"
Dorinta îmi înflorește in pântec in timp ce citesc mesajul,si fiori dulci îmi trec pe sira spinării. El nu se satura niciodată?? Si gândul ma face sa roșesc si sa zâmbesc in același timp. Decid să-i fac jocul si-i scriu inapoi:" Pentru tine,intotdeauna!" si ma simt ca si cum as face ceva ilegal...
Nu primesc niciun răspuns,iar asta ma face să-mi țugui buzele. Îmi iau gândul de la asta,si cobor la bucătărie să-mi pregătesc ceva. Deschid frigiderul si constat ca e plin. As putea sa satur un regiment cu asta. Imi iau un iaurt si câteva fructe si le mananc in sila...niciodată nu mi-a placut sa mănânc singura.
Toată ziua îmi ocup timpul cu studiatul casei,care e foarte mare. Cotrobăi peste tot,si la un moment dat ,ma așez obosita pe o canapea. Asta chiar m-a epuizat...imi pun muzica care îmi place si ,fara sa vreau,încep sa dansez singura prin casa...prin CD-urile lui am găsit muzica clasica,rap,dance de toate felurile...si zâmbesc cand ma gândesc la Max dansând pe muzica de club.
Ma învârt si fac tot felul de mișcări ciudate care ma amuza...deodata rămân încremenita...el sta cu cotul rezemat de ușă si se uita la mine cum dansez ,cu ochii întunecați si cu un usor zâmbet pe chip...ma întreb de când sta acolo...
- De ce te-ai oprit? Continua...
- Vino si tu, spun fără sa gandesc inainte.
De parca as fi controlat mental muzica,piesa ritmata se schimba cand el se apropie încet de mine,iar melodia "My all" răsuna linistitor,trezind la viață tot romantismul din mine. Ne mișcam încet,îmbrățișați ,in timp ce-mi săruta creștetul capului...
Ma pierd intr-un amalgam de trăiri interoare si fara sa vreau îi șoptesc la ureche:
- Mi-a fost dor de tine! Si-l sărut ușor,pe acordurile muzicii lui Mariah Carey.
Nu spune nimic,doar ma priveste cu ochii mari,plini de o dorință arzătoare.
- Cred ca dansul acesta poate sa mai astepte, domnișoară...
Cuvintele lui ma fac să-mi musc buza si o dorință sălbatică creste in mine...pe cine încerc sa păcălesc??ma are la picioarele lui...as face orice pentru el...
- Mai bine fac eu asta...
Ma strânge cu putere in brațe,invadandu-mi gura cu buzele lui flamande,si face exact ce mi-a spus,îmi musca ușor buza,iar la contactul electrizant,scâncesc de placere si durere in același timp. Își plimba mâinile prin parul meu,trăgând ușor de el,si cu o singura mișcare,rochia mea aproape ca zboară...se uita la mine ca un lup,lingandu-si buzele lasciv si ma trântește pe canapeaua din camera de zi. Limbile noastre se împletesc intr-un dans știut doar de ele...limba lui coboară presărând fiori dulci in tot corpul meu. Cu o miscare rapida îmi scoate chilotii ,zâmbind lasciv..
- Nu cred ca o sa ai nevoie de ăștia...
Îmi mângâie feminitate,si deja simt ca explodez...corpul meu reacționează la mișcările lui,cerând mai mult...
-Ahhh...
- Așa iubito,îmi place sa te aud...
Deodata îmi ia mana si o pune pe membrul lui rânjind cu gura pana la urechi ...nu-mi vine sa cred ce-am facut...
- Vezi ce-mi faci tu mie?
Îmi încolăcesc picioarele in jurul lui si-mi plin mana prin bruma de par de pe pieptul lui...ridic ușor capul,si încep să-i sărut pieptul,sa-mi frec nasul de bărbia lui,si-l aud cum scâncește ușor când ajung la gat,si sug ușor...
-Mmmm...iubito,ma omori...
Fara să-mi dau seama intra rapid in mine si incepe sa se miște din ce in ce mai repede...îmi înfing unghiile in spatele lui,iar când ajung la prăpastie,ma prăbușesc zgomotos,copul meu eliberandu-se in același timp cu al lui,când îmi aud numele printre gâfâieli si gemete...
- Bravo,iubito. Ti-a mai trecut dorul?ma întreabă zâmbind...
-Putin,îi răspund cu același zâmbet.
In timp ce-mi odihnesc corpul după asaltul lui,cuvintele Marei îmi vin in minte" bărbații sunt vulnerabil in pat,ca si femeile"...îmi iau inima in dinți,si ma gândesc ca as putea sa aflu mai multe despre trecutul lui...
- Max,cum era?
- Cine,Natalia?
- Femeia pe care ai iubit-o?Ochii i se maresc si se intunec a ...întrebarea mea l-a luat prin surprindere...respira repede,si evita să-mi răspundă,dar o face:
- Ranya era o prostituata. Clubul pe care il conduc a fost al ei. Am cunosut-o când aveam 17 ani,dintr-o prostie...era mai mare decât mine cu 10 ani...a fost prima femeie din viata mea...
Pe frunte i se formează un "v" adânc si inspira cu greu,oftand...confesiunile lui m-au naucit si simt ca totul se învârte cu mine....ma priveste dar nu spune nimic si ma săruta pe frunte. -Iubito,asta a fost in trecut.
Eram doar un adolescent . Am ținut la ea,e adevărat,dar ca un adolecent. Era femeia care ma învăța cum sa mi-o trag,doar asta ma interesa...E adevarat ca nu vreau sa ma însor sau sa fac copii,dar sunt dispus sa vreau să-mi doresc candva asta chiar daca nu vreau sa te împart cu nimeni,deocamdata...Tu contezi pentru mine acum.Ma uit mirata la el iar ochii lui îmi spun adevărul...il doare...si simt asta.off,demonul meu singuratic...
In câteva minute am aflat ceva ce ce poate o sa-mi scimbe relația mea cu el... Sau o sa o sudeze...daca o cauta pe ea in mine? Asta chiar n-aș suporta niciodată...sa ma compare cu
alta femeie...- Te rog,nu te mai gândi la asta, da?
Aprob sin cap ca să-l linistesc si ma las prada somnului care-mi face ochii sa se închidă,zâmbind când ochii mei căprui îi întâlnește pe ai lui...
CITEȘTI
Demonul alb
RomanceCand Natalia il intalneste pe Max viata ei se va schimba radical. Va avea parte de intamplari si emotii pe care nu credea ca le poate trai vreodata.