Sanırım Başlıyoruz...

40 10 2
                                    

Ona yazıp yazmamak arasındaki gelgitlerimle başbaşaydım. Yazıp ne diyecektim ki. Durduk yere sohbet açmaya çalışacak değildim herhalde. Hem o kadar yakın bile değildik. Aslında kahve molalarında yada yürüyüşe çıktığımız zamanlarda azıcık da olsa muhabbetimiz olmuştu ama yine de yazmak büyük cesaret istiyordu. Ya işler umduğum gibi gitmezse o zaman ne olacaktı. Sonuçta hergün yüzyüze bakıyorduk. Beklediğim karşılığı alamazsam ya da hislerim tek taraflıysa, ki ( bu oldukça yüksek bir ihtimaldi) o zaman ne yapacaktım. Nasıl kurtaracaktim kendimi duygularımdan?

"Gruba eklendiniz"

Gelen bildirimle wattsapp'a hızlıca girdim. Tuğba eklemişti beni ve  bizimkilerin olduğu bir gruptu. Berkin, annesi ,ev sahibimiz Ümran abla, Ümran ablanin kızı Melek abla,       Tuğba , Nuray abla, kısacası herkes buradaydı. Ve en önemlisi benim numaram artık Berkin de vardı. Yani istese yazabilirdi. Peki ister miydi ? Elbette hayır.

Sonu gelmeyen düşüncelerimden sıyrılıp uykuya dalmaya çalıştım. Uykunun huzurlu kolları beni etkisi altına alırken içimde tarifi olmayan bir his vardı. Kim bilir belki de yarın güneş benim için doğacaktı...

Uyanır uyanmaz telefonumu kontrol ettim. Hâlâ yazacağına dair boş bir umut vardı içimde. Son olarak durumları da gözden geçirip çıkacaktım ki Berkinin durum attığını gördüm.
Numaramı kaydetmiş!!!!
Sebepsizce sırıtıp kendimce anlamlar çıkamaya başladım ama gerçek dünyaya dönmem çok uzun sürmedi. Gruba alınmıştım numaramı kaydetmiş olması gayet normaldi. Ne attığına bakmak için tıkladım.

Üzerinde büyük harflerle
GÜNAYDINNNN :)
Yazan kedili bir fotoğraf paylaşmıştı. Üzerime alınmam  sadece 1 saniyemi almıştı. Neden her yaptığına bu denli anlamlar yüklüyordum bilmiyorum ama benim için attığına kendimi epey inandırmıştım. Hatta o kadar inandırdım ki cevap yazıp göndermeye karar verdim.

"Günaydın :)"

Kalbim küt küt atmaya başlamıştı. Gerçekten yazmıştım ciddi ciddi yapmıştım bunu. Acaba ne yazacaktı. Görüldü atma ihtimalini düşünmek bile istemiyordum. Tek isteğim duygularım karşılıklı olup olmadığını anlayıp ona göre hareket etmekti. Tabi bunu yaparken ona,  ona karşı duygularım olduğunu belli etmeyecektim. Ne dersiniz sizce başarabilmiş miyimdir?

Kara SevdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin