Sıra Bende

36 7 0
                                    

Telefonun başında heyecan ve merakla bekledim. Cevap yazmasını o kadar istiyordum ki. Bu kadar heyecanlanacak ne var ki diyebilirsiniz ama benim için o kadar basit değildi bu. Ona karşı içimde öyle hisler vardı ki. O bana bir adım gelse ben ona koşacaktım. Ama bunun için niyetini anlamam gerekiyordu. Yine düşüncelere dalmış kendi kendime konuşurken gelen bildirim sesiyle irkildim. Merakla ekran kilidini açıp mesaja tıkladım. Okudum , okudum ve tekrar okudum. Ama hiçbir şey anlayamadım.

Berkin: Şimdi gün aydı.

Nasıl yanı şimdi gün aydı derken? Ne dediğini anlamadığımı belirtmek için soru işareti attım. Ardından anlayamadım yazdım. Saniyeler sonra cevap geldi.

Berkin: Günüm diyorum şimdi aydı.

Ben hâlâ ne dediğini anlayamazken, anlamadığımı anlamış olacak ki tekrar yazdı.

Berkin: Nasılsın ?

Gülşah: İyiyim sen ?

Berkin: İyiyim bende çalışıyorum sen çalışıyor musun dikebiliyor musun makinede birşeyler?

Resmen sohbet etmeye çalışıyordu. Bunu görmek beni oldukça keyiflendirmişti.

Gülşah: yani bazı işleri yapabiliyorum daha tam kavrayamadım.

Berkin:Hmm olsun alışırsın zamanla. Tatile sende gelecekmişsin sevindim :)

Neeeee sevindim mi dedi o nasıl yani basbaya sevindim dedi. Şok içinde ekrana bakarken saniyeler içinde tekrar yazdı.

Berkin: yani kalabalık olunca tatilin tadı daha iyi çıkıyor ondan dedim.

Ahahah kalabalık olunca daha iyiymiş. Tabi canım tabi alt tarafı bir kişi arttı. Sana aşık oldum git kendine gelinlik bak diyemiyor da kalabalık iyidir diyor dsfjdjcjisjd. Naz yapıyor naz.

Gülşah: hmm ondan yani.

Berkin: hıhı

Onun yazmasını beklemeden yazdıgım mesajı hiç düşünmeden attım.

Gülşah: Bu tatil bana da çok keyifli olacakmış gibi geliyor.

Berkin: nedenmiş?

Gülşah: kalabalık daha iyiymiş ya hani ondan :)

Çok mu açık etmiştim acaba.

Berkin: hm başka bir sebebi yok mu?

Başka sebep mi ?  Ne duymak istiyordu ki. O da olacak diye sevindiğimi bilmesine gerek yoktu. Daha fazla açık veremezdim. Onca zaman sonra ona adım atan ilk yazan yine ben olmuştum. Hislerini tamamen anlamadan belli edemezdim duygularımı. Bu sefer olmazdı.

Gülşah: yani yok.

Berkin: Peki.

                              ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 05, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kara SevdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin