ႏွလုံးသားရဲ႕ေစၫႊန္းရာ -၅(zawgyi)

94 2 2
                                    

ႏွလုံးသားရဲ႕ေစၫႊန္းရာ -၅
~~~~~~~~~~~~~~~~

"ကဲ.....ဆိုစမ္းပါဦး ရွိသမွ်အလုပ္ေတြထားခဲ့ၿပီး ဘန္ေကာက္ကိုလိုက္သြားရတဲ့အေၾကာင္းအရင္းေလး"

"ဘာမွေျပာဖို႔မရွိဘူး သြားခ်င္စိတ္ေပၚလာလို႔ သြားလိုက္တာ ဒီေလာက္ပဲ"

ေလဆိပ္ကေန ျပန္ေရာက္႐ုံပဲရွိေသး မိသားစုစုံစုံလင္လင္နဲ႕ ဝိုင္းၿပီးေမးျမန္းတာခံေနရတဲ့ဘဝကလည္း မလြယ္ပါလား Jamေရ။

"ညီညီ အဲ့ဒါ Filmနဲ႕လက္ထပ္မယ့္ မိန္းကေလးေနာ္ "

"အဲ့ဒါ ကြၽန္ေတာ္နဲ႕ဆိုင္လို႔လား"

"မဆိုင္ပဲေနမလားသားငယ္ရယ္ သူ႕ခမ်ာပထမတစ္ခါလက္ထပ္ပြဲပ်က္ခဲ့တုန္းကလည္း သားေၾကာင့္ျဖစ္ခဲ့ရတာပဲ အခုတစ္ခါေတာ့ ေအးေဆးလက္ထပ္ပါေစကြယ္ သူ႕အဖြားကိုယ္တိုင္သေဘာတူထားတာဆို"

"ကြၽန္ေတာ္မွ သေဘာမတူတာ ၿပီးေတာ့ ကိုကိုကလည္းမခ်စ္ဘူး ၿပီးေနၿပီေလ The End လို႔စာတန္းထိုးထားၿပီးသားႀကီးကို အထူးအဆန္းေတြေျပာေနတယ္"

"သားငယ္ မင္းမွာ ရည္းစားေတြအမ်ားႀကီးရွိတယ္ဆို"

ေမေမနဲ႕ကိုႀကီးေျပာေနရင္း စကားနည္းတဲ့ေဖေဖပါ ဝင္ပါလာေတာ့ ဘယ္လိုနည္းနဲ႕မွ ကိုယ့္အတြက္ အေျခအေနမေကာင္းနိုင္။

"ရွိခဲ့ဖူးတာပါ ေဖေဖရယ္ အခုလက္ရွိမွာတစ္ေယာက္မွမရွိဘူး တစ္ေယာက္တည္းကိုပဲ အတည္တြဲေတာ့မလို႔"

"ဘာ"

ဘာဆိုတာက ေဖေဖ့ဆီကမဟုတ္ပဲ ကိုႀကီးဆီကထြက္လာတာပါ။ ကိုယ့္လိုလူက ေျခၿငိမ္ေတာ့မယ္ဆိုေတာ့လည္း ဘယ္သူကမွယုံၾကည့္မယ့္ပုံမရွိ။

"ခင္စံပယ္ျဖဴကိုက်မွ သားက တကယ္ခ်စ္မိသြားတာေပါ့ ဟုတ္လား"

"ဟာေဖေဖကလည္း ကြၽန္ေတာ္သူ႕ကိုခ်စ္တယ္လို႔ေျပာမိလို႔လား"

"ေျပာလားမေျပာလားေတာ့မသိဘူး လိုင္းေပၚမွာ သတင္းေတြက ပလူပ်ံေနၿပီ ဟိုတစ္ခါအင္တာဗ်ဴးမွာေျဖခဲ့တဲ့သူက ဒီမိန္းကေလးဆိုၿပီးေျပာေနၾကတာ"

"ဟုတ္မွမဟုတ္တာ "

"ေအး မဟုတ္ရင္ပိုေကာင္းတာေပါ့ အခုကမင္းသားလုပ္မွာလား အဆိုေတာ္လုပ္မွာလား လုပ္မယ္ဆိုရင္လည္း တစ္ခုခုကိုျဖစ္ေျမာက္ေအာင္လုပ္စမ္းပါကြာ ငါ့မွာလည္းလုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြကေမးရင္ ဘာျပန္ေျဖရမွန္းမသိ "

နှလုံးသားရဲ့စေညွှန်းရာ Where stories live. Discover now