19 Aralık akşamı saat 10 sularında X kafede çoğu kez meydana gelen o arıza Huening Kai adlı genci ağır bir şekilde yaraladı. Kafasında oluşan ağır yaralar sonucunda beyin kanaması geçiren genci gören vatandaşlar sağlık birimlerini aradı. Yoğun bakıma yönlendirilen genç birkaç gün sonunda gözlerini açabildi. Lakin kalıcı bir şekilde hafızasını kaybettiği gözlemlendi. Ailesini bile tanıyamayan genç hastanede kalmaya devam ediyor...
★
Huening Kai telefonunu eline aldığında siyah ekrana yansıyan yüzüyle bakıştı bir süre. Bir bildirim gelmesiyle telefondaki yansıması kayboldu.
BB uygulamasından bir mesajınız var!
"Öyle bir uygulama mı varmış?" dedi mırıltıyla. Bildirime tıklayıp uygulamaya geçiş yaptı. Gördükleriyle şok oldu çünkü yıllardır yazdığı kişinin sonunda cevap vermesi onu şaşırtmıştı.
"Tüm bu mesajları ben mi yazmışım?" dedi kendi kendine. Yutkundu. Karşı tarafın ona yazdığı mesajı okumaya başladı.
loeyaon
Gerçekten çok özür dilerim Hyuka'm...
Bakamadım.
Haberlerini gördüm ve onun sen olduğunu öğrenince annemlerden gizli kaçak sana yazdım.
Sana bunca zamandır yazamadığım için özür dilerim.19 Aralık 11.57 PM
Sana anlatmam gereken o kadar çok şey var ki...
Her şeyi aceleyle yazıyorum. Her an ailem beni görebilir korkusuyla yazıyorum.
Umarım iyisindir meleğim.
Lütfen iyi ol.
Seni bir anda bırakıp gittim... Çok üzgünüm.
Özür dilerim, gerçekten seni hak etmiyorum.
Seni hak edecek ne yaptım diye düşünüyorum ama bir cevap bulamıyorum.
Tüm yazdıklarını okuduktan sonra ağladım bir süre ama kısa sürdü çünkü annem geldi ve ne olduğunu sordu yalan uydurdum ve direkt elimdeki telefonu gördü.
Hızlı bir şekilde elimden almıştı...
Daha yazamadım.
Seneler öncesinde de sınavda iyi bir net yapamadığım için telefonumu aldılar. Sürekli müzik dinlermişim ders başarımı etkilermiş(!)
Ah... Kai'm...
Seni de kendi dertlerimle boğdum. Çok özür dilerim.20 Aralık 2022, 7.42 AM
huwaka
Siz kimsiniz bilmiyorum ama size veda etmem gerekli.
Hafızamı kaybettiğimi söylüyorlar...
Belki sizi geçmişte tanımışımdır ama şu an sizi tanıyamıyorum.loeyaon
Kai'm...
Lütfen beni hatırla.
505'i...
hatırlamıyor musun?
ya da sana armağan ettiğim tonlarca şarkıyı?huwaka
Az önce dinledim ve hiçbir şey hissetmedim loeyeon.
Sizi tanımıyorum.
Bana yazmayın.
Hoşça kalın.loeyaon
Lütfen...
Çok özür dilerim.
Bana kızgınsın değil mi?
Yapma böyle Hyuka'm.
Sana yazamadım.
Olmadı böyle bir imkânım
ama sen her zaman aklımdaydın.huwaka
Ama siz şu an benim için bir şey ifade etmiyorsunuz.
Sizi tanımıyorum.
Daha fazla yazmayın yoksa engellemek zorunda kalacağım.loeyaon
hayır hayır...
Hyuka'm..
Yalvarırım yapma bunu.
Şans ver.huwaka
Sizi uyardım.
Kendinize iyi bakın, hoşça kalın.Bu kişiyi engellediniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
505, huening kai. ✓
Kısa HikayeGenç oğlan sanaldan tanıştığı biriyle arkadaş olur lakin o arkadaş bir gün ansızın gider ve geriye sadece şarkılarda birikmiş gizli anılar, hayaller kalır. ᡣ𐭩 | floriuse'a ithafen. ー🧚🏻♀️ #1 505