Köle Sarp tam Kaan'ı yere indiriyorduki İbrahim'in kaslı kolu onu durdurdu.Sarp savrulup geriye gitti fakat düşmedi .İbrahim Bağırmaya başladı
"KÖLE SANA VERDİĞİM TEK KURAL NEYDİ HAAA SANA KAÇ KERE ONA ZARAR VERME DİYE UYARDIM HA KAÇ KERE.O ŞEY BENİM GÜCÜM ONA NASIL ZARAR VERMEYE CÜRRET EDERSİN.O ŞEY BENİM GÜCÜM GÜCÜM."
Köle Sarp 'ta bağırmaya başladı.
"İŞTE BU YÜZDEN DE ONU DAHA FAZLA DÖVMEK İSTİYORUM."
Ve ilk The Backrooms savaşı başlamış oldu.
Sarp kocaman kolunu İbrahim'e salladı ama İbrahim o darbeye rağmen ayakta kaldı.Sarp onun hantallamasını fırsat bilerek arkadaki dolabın üstüne çıkıp havada takla attıktan sonra kalın bacağıyla İbrahim'in sırtına vurup işinin bitirecekti.Ama İbrahim son saniye kölesi Nisanur'u önüne alıp onu kendine siper etti.İbrahim bu hareketle hem Nisanur'un işini bitirip hemde kendini kurtaracağını düşünüyordu fakat öyle olmadı.Darbenin etkisiyle Nisanur'un bilinci yerine geldi ve ani bir haraketle kafasındaki bacağı tutup yere fırlattı.Sarp bu haraketten dolayı ağır yaralanmıştı.İbrahim Nisanur'u tekrar kontrole alamayacağını ve kontrole almadan da yenemeyeceğini biliyordu.O yüzden en azından birinden intikam almalıyım diye düşünüp Sarp'a yöneldi.Tam işini bitiriyorduki bu sefer Sarp'ı hiç beklemediği biri kurtarmıştı.Kaan.Nisanur'un aldığı darbe o kadar büyüktiki Kaan'ı bile uyandırmıştı ve Kaan Sarp'ı kurtarmak için neredeyse canını feda edecekti.Sarp şok içindeydi.Kaan'da öyle ama hala önlerinde büyük bir tehdid vardı.Kaan ve Nisanur güçlerini tüketmişlerdi.
İbrahim'i nasıl yeneceklerdi?