Bu ...Hayır...Yani...Dimi...Bu güç bunun olamaz...Dimi?
Bu gerçek Elif'in yüzüne bir tokat gibi çarpmıştı adeta.Ve Elif 'in aklına binlerce senaryo gelirken Köle Sarp'ın ağızından şu sözcükler döküldü...
"Sınıfımız.Geri kalanları nerde biliyormusunuz?Onlar evlerinde rahatça uyuyorlar.Peki ya siz bu şey.Kontrolüm altında acı çekmekten başka ne yapabilir Ha?Yetti artık.Hergün" Destekliyormusun" sotusunu duymak canıma tak etti artık.Bu yetmedi mi ha.Birde yetmiyormuş gibi benle "Köle Sarp diye dalga geçti...Hatta Geçtiniz...Keller.Üçünüzde kelsiniz.Kel.Ahhhhhhh"
Sarp resmen öfke nöbeti geçiriyordu ve kontrolden çıkıyordu.Eliyle tam Kaan'ın yüzüne vurup delecektiki İbrahim abi kaslı kollarıyla onu durdurdu.
"Unutma Köle Sarp.Amacımız Kaan 'a zarar vermek değil .şu ikisine istediğin gibi köleleştir fakat sakın Kaan'a dokunma .Ben Nisanur'dan intikam alıcam sen de Elif ve Zehra'dan.
Mayozzz?"
"Mayoz Efendim."
Sarp elindekilerle yetinmeyi bilmeliydi.Ama yapamıyordu.Kızlar doğru yürürken öfkesi dahada kabarıyordu fakat kızlara değil Kaan'a kızıyordu.Herşeyin başı oydu ve eğer ondan intikamını alırsa işte o zaman mutlu olacağını hissediyordu.Tam kızlara doğru giderken ağni bir kararla arkasına dönüp yumruğunu Kaan'a doğru uzanttı....