Baljós árnyak

204 18 0
                                    

Egy hét telt el. Egy csodás hét, amely során Naruto és Sasuke még közelebb kerültek egymáshoz, mint valaha. Pedig még mindig csak ismerkednek egymással. Itachi nem piszkálja őket feleslegesen. Sőt, ami azt illeti, inkább nem is otthon tölti idejét, had legyenek kettesben. Ez idő alatt pedig még Csoki is megtanulta, mikor jobb egyedül hagyni a fiúkat.

Azon az estén csak Naruto kapott. Így másnap kezét tördelve azon gondolkodott, miként adhatna ő ezúttal. Lefekvéskor Sasuke ismét kezdeményezett és pillanatokon belül átvette az irányítást. Naruto pedig minden idegszálával élvezte. Még csak meg sem próbálta tagadni. Szerelme első érintésénél elveszett és már csak sodródott az események fonalán.

És ezúttal is csak ő kapott.

Így harmadik estére eldöntötte, hogy ha törik, ha szakad, ezúttal ő fog adni.

Nos, ami az illeti, ott volt törés és szakadás egyaránt: Naruto elhatározottsága darabokra tört, Sasuke pedig szakadt a nevetéstől.

Sasuke pólójának levételéig egész jól ment minden. Mindkettejüket ismeretlen izgatottság kerítette hatalmába, hiszen ez is egy új szituáció volt a számukra, melyet együtt élhetnek meg. Még a nadrággal sem volt különösebben gond. Ezután Naruto zavartsága azonban elképesztő méreteket öltött, keze úgy remegett, hogy még az is átfutott a tudatán, hogy némelyik vibrátorral akár még versenyezhetne is.

És ekkor beütött a krach:

- Pisilnem kell - nyőgte ki zavartan. Sasuke annyira abszurdnak találta a helyzetet, hogy egyszerűen kibukott belőle, nem bírta visszatartani nevetését. Természetesen oda lett a hangulat és az este.

Negyedik este Naruto végre adhatott. Ahogy az ötödiken is. Hatodik este pedig kölcsönösen adtak és kaptak. Egy új szintre léptek.

Azonban tegnap este Sasuke kiakasztotta Narutót.

Minden a megszokott mederben zajlott: megvacsoráztak, kicsit játszottak Csokival, titkos(nak hitt) pillantásokat váltottak, majd lefürödtek és izgatottan zárkóztak be a szobájukba. Az előző esti adok-kapok után sokkal magabiztosabbak voltak mindketten, hiszen egy ilyen szituációban is kiismerték a másikat, megtudták, milyen a közös öröm. Már Naruto sem pironkodott annyira, ahogy szokott. Ami azt illeti, zavartságával és önbizalomhiányával rég leszámolt.

Keringőjük ugyanúgy zajlott, ahogy az elmúlt napokban. Nem siettek sehova, holott mindketten érezték azt az egyre növekvő sürgető érzést, amely egyre csak türelmetlenebb lépésekre sarkalta őket.

Sasuke pedig engedett neki. Nem beszéltek a továbbiakról, valahogy annyira egyértelmű volt a számára a következő lépés. Nem kért engedélyt, csak elvette, amit akart.

Legalábbis ez volt a terve.

Naruto élvezte lágy csókjait, ujjai érintését és mély hangját. Sasuke pedig pontosan tudta, hol és hogyan érintse kedvesét.

Szinte észre sem vette, hogy Sasuke kezei ezúttal kicsit máshol tapogatóznak, mint szoktak. Először fel sem fogta, hogy mi az a furcsa érzés, amit tapasztal. Aztán villámcsapásként érte őt a felismerés: Sasuke egy ujja már benne volt. Ő pedig pánikszerűen húzódott el, fogta meg a kezét és lökte el magától. Ha tudott volna, a lakás túlsó végéig szaladt volna egy másodperc alatt.

Először értetlenül, majd teljesen megütközve nézte szerelmét, ahogy máskor oly vidám kékjei ezúttal rettegve remegtek és arcát könnyei áztatták. Lelkét elképesztő súly lepte el, amelyet képtelen volt feldolgozni. Még levegőt is elfelejtett venni. Bűnösnek érezte magát és idiótának. Elbaszta.

Igaz és őszinteWhere stories live. Discover now