Beteljesedés

223 22 2
                                    

Kedves Sasuke!

Hogy vagy? Mizujs? Ne haragudj, hogy nem válaszoltam az előző leveledre, csak... hát nincs megfelelő kifogásom, egyszerűen csak így alakult. Amíg még telefonon beszélhettünk, könnyebb volt. Ez az emailezgetés és chatelés nem nekem való. Ajajj, én mit kaptam itthon Apától, amikor meglátta a telefonszámlámat! Kész csoda, hogy a mobilom egyáltalán nálam maradhatott. És a zsebpénzemet sem vonta meg. Legalábbis egyelőre.

Nem ciki ez így lassan 21 évesen?

Biztosan nem tudunk neten keresztül beszélni? Messenger, Viber, FaceTime, társai? Még mindig nem működik a net a szobádban?

Képzeld, a múlt héten meglett az utolsó vizsgám is! Már csak három szemeszter és végre a kezemben tudhatom a diplomámat. Csoda dolog ez a levelező, enélkül nem tudom, hol lennék most.

Úgy hiányzol Teme! Nem gondoltam volna 2.5 éve, hogy még nyaranta sem fogsz tudni hazajönni. Már alig várom, hogy újra lássalak. Ugye sikerült minden félévi vizsgád?

Hazajössz ezúttal, igaz?

Sajnálom, ami Karinnal és veled történt. Remélem, túl vagy rajta. Vagy ha nem, hamarosan túl leszel. Őszintén megleptél, amikor elújságoltad, hogy összejöttetek. Még én is azt hittem, hogy csak a fiúk érdekelnek, de kiderült, hogy mindkettő. Ez csodás dolog Sasuke! Vagy Karin annyira deszka, hogy összekeverted egy fiúval?

Csak viccelek Teme, csak viccelek.

Puszi,
Naruto

**

Dobe,

te nem vagy normális. Karinnal nem volt közöttünk semmi olyan, és ezt te is tudod, csak egy véletlen csók. Én is részeg, ő is részeg és megbotlott. Még csóknak is alig nevezhető. Szájra puszi.

Tudom is én, minek mondok el neked ilyeneket, ha így viselkedsz utána? Suigetsu így is majd' kitekerte a nyakamat miatta.

Nem röhög! Együttérez!

Már el sem hiszik nekem, hogy tényleg van valakim. Komolyan, egyre nehezebb velük elhitetni, hogy nem cölibátust fogadtam. Pedig ha tudnák, miket csináltunk mielőtt eljöttem!

Nekem is sikerült minden vizsgám. Most jöhet egy kis pihenés végre.

Szeretlek Dobe! Hamarosan újra találkozunk!

**

Sasuke mosolyogva nyom rá a küldés gombra. Végre újra van nete, hogy ezt megtehesse. Megkönnyebbülten néz körbe. Mélyet szív a levegőből, fülének jól esik anyanyelvét hallani. Már szinte teljesen elszokott tőle.

Homlokráncolva nézi a szalagot. Hol vannak a bőröndjei?

- Ezeket keresed? - hall meg egy mély hangot maga mögül. Azonnal odafordul.

- Gondolhattam volna, hogy a te kezed van benne - küld felé egy félmosolyt.

- Otuto, 2.5 év Amerika után már az anyanyelved is akcentussal beszéled? - cukkolja.

- Haha, nagyon vicces - morogja. - Naruto, ugye nem tudja, hogy itt vagy? - kérdezi, amikor beül mellé az autóba.

- Ahogy senki más sem. Nem is értem, mire fel ez a nagy titokzatosság. Még anyáéknak sem szóltál - rázza meg a fejét. - Tényleg lediplomáztál vagy félbehagytad az egyetemet?

- Micsoda Humor Herold vagy ma Itachi. Még szép, hogy tényleg lediplomáztam - teszi keresztbe a kezeit.

- Milyen volt a repülő út?

Igaz és őszinteOù les histoires vivent. Découvrez maintenant