𝐮́𝐣 𝐤𝐨̈𝐧𝐲𝐯!

5.6K 240 31
                                    

hű. alig véget ért a Beékelődött érzelmek, máris jön az új könyvem, ami merőben más, mint az előző volt. remélem, hogy ti legalább fele olyan izgatottak vagyok, mint én! hatalmas váltás ez, és rajtatok múlik minden. habár a könyvet (reményeim szerint) befejezem, mivel már elég sok meg van írva belőle, rengeteget számít a véleményetek.


az új könyv címe tehát...


...


Impulzus


az új könyv borítója...


...


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


a könyv leírása pedig...


...


「𝘪𝘮𝘱𝘶𝘭𝘻𝘶𝘴: 𝘤𝘴𝘦𝘭𝘦𝘬𝘷𝘦́𝘴𝘳𝘦 𝘬𝘦́𝘴𝘻𝘵𝘦𝘵𝘰̋ 𝘦𝘳𝘰̋; 𝘦𝘨𝘺 𝘵𝘦𝘵𝘵, 𝘷𝘢́𝘭𝘵𝘰𝘻𝘢́𝘴 𝘮𝘦𝘨𝘵𝘦́𝘵𝘦𝘭𝘦́𝘳𝘦 𝘳𝘢́𝘷𝘦𝘷𝘰̋ 𝘩𝘪𝘳𝘵𝘦𝘭𝘦𝘯 𝘩𝘢𝘵𝘢́𝘴, 𝘬𝘶̈𝘭𝘴𝘰̋ 𝘷𝘢𝘨𝘺𝘣𝘦𝘭𝘴𝘰̋ 𝘬𝘦́𝘴𝘻𝘵𝘦𝘵𝘦́𝘴, 𝘷𝘢́𝘨𝘺. 」

𝐣𝐨𝐜𝐞𝐥𝐲𝐧 𝐟𝐥𝐨𝐫𝐞𝐬 egy erős jellemű és megjelenésű lány, akinek élete felborulni látszik; barátja félrelépett, ezzel megalázva a lányt az anyja előtt. éppen bemutatta volna, mikor a fiú üzenetben értesítette a lányt a megcsalásról. mihez kezdjen, hogy ne tűnjön teljesen bolondnak az ítélkező anyja előtt?

𝐢𝐬𝐚𝐚𝐜 𝐰𝐚𝐲𝐧𝐞 egy masszív, erős férfi. az ő képében érkezik a lány megmentője, aki a háttérből látta az üzenetet, és hallotta az anya becsmérlő szavait, így hirtelen bemutatkozik a lány barátjaként. a helyzet ettől már nem is lehetne bonyolultabb, ugye?

nem elég tökéletes alakítást nyújtani, azzal is számolniuk kell, hogy Isaac Jocelyn újdonsült, pályakezdő egyetemi tanára, akivel idővel minden bizonnyal sikerül elmerülniük 𝐢𝐦𝐩𝐮𝐥𝐳𝐮𝐬 témakörben.

❝𝘪 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘰 𝘸𝘦𝘭𝘭, 𝘴𝘰 𝘸𝘦𝘭𝘭

𝘥𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯𝘨, 𝘪 𝘤𝘢𝘯 𝘥𝘰 𝘣𝘦𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘯

𝘪'𝘷𝘦 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘱𝘳𝘦𝘵𝘵𝘺 -

𝘪'𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘪𝘯' 𝘱𝘢𝘪𝘯, 𝘪'𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘪𝘯' 𝘱𝘢𝘪𝘯

𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘵𝘰 𝘩𝘰𝘭𝘥 𝘰𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘪 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘮𝘦,

𝘪'𝘮 𝘴𝘰 𝘯𝘶𝘮𝘣❞

•𝐱𝐱𝐱 𝐭𝐞𝐧𝐭𝐚𝐜𝐢𝐨𝐧 - 𝐣𝐨𝐜𝐞𝐥𝐲𝐧 𝐟𝐥𝐨𝐫𝐞𝐬


minden vélemény érdekel a nagy bemutató után. i needed you.


2022. 12. 16.

𝐁𝐞𝐞́𝐤𝐞𝐥𝐨̋𝐝𝐨̈𝐭𝐭 𝐞́𝐫𝐳𝐞𝐥𝐦𝐞𝐤 | ✓Where stories live. Discover now