Három évvel később
Noah Summers
Kevés életkedvvel veszem fel az öltönyömet, pedig tudom, hogy muszáj. A mai esemény a Fragance Harmony-nál igencsak nagy kaliberű lesz, és kénytelen vagyok megjelenni, pedig semmi kedvem hozzá. Ahogyan általában semmihez sem.
Elhagyom a panellakást, és az ügynökség felé veszem az irányt, miközben meggyújtom a cigarettámat. Az utóbbi egy évben kezdem el ezt a káros tevékenységet, és sajnos szeretem csinálni.
Már majdnem a Fragance Harmony-nál vagyok, mikor valaki nekiütközik mellkasomnak. Mérgesen nézek az előttem állóra, ugyanis teljesen fehér ingemre ömlött a kávéja, ám mikor meglátom, hogy ki az, minden harag elszáll belőlem.
– Chloé? – nézek a szőkeségre, akit már évek óta nem láttam.
– Noah Summers! Te mégis mióta vagy ilyen torony, hogy kikerülni sem lehet téged? – veti oda szúrósan, és megigazítja magán a francia sapkát.
– Túl nagy lábakon jársz, Duval – húzódnak mosolyra ajkaim.
– Olyan vagy, mint S... – kezd bele, viszont hirtelen beharapja száját. De már késő. – Mit szólnál, ha meginnánk valamit, és megbeszélnénk az élet gyötrelmeit?
Invitálására megvonom a vállam, így elindulunk a Starbucks felé. Chloé az utóbbi években semmit sem változott. Sem a stílusa, sem a külsője.
Én egy energiaitalt iszok, míg ő egy vaníliás kávét, és egyikünk sem szólal meg. Túl sok minden jár a fejünkben, mindkettőnknek hiányzik valami. Valaki.
– És hogy állsz a modellkedéssel? – dob fel egy témát a lány.
– Jól, egy óra múlva lesz fotózásom. Érettségi után leszerződtem véglegesen a Fragance Harmony-hoz, de mivel csak Párizsban volt hely, így ideköltöztem véglegesen. És veled mi a helyzet?
– Én azóta egy nevenincs modellügynökségnél dolgozok, de igazából én tanítom őket modellkedni – fintorodik el Chloé. – És a csábos kisöcséddel mi érdekes történt az években?
– Érettségi óta otthon ül, és a jövőjén gondolkodik. Már hónapok óta – forgatom meg szemeimet. Owen semmit sem változott. Sőt, csak rosszabb lett. A szakítást hiába jól kezelte viselkedésileg, agyilag nagyon meghatotta. A tanulásba menekült, és hiába végzett remekül a gimiben, semmi sem érdekli, szóval otthon konyhatündért játszik anyánk mellett.
– Azért örülök, hogy te nem hagytad el magad – csúszik ki Chloé száján. – Elég hamar felépültél a szakítás miatti sokkból.
– Muszáj volt – sóhajtok egy mélyet, és fájdalmasat, majd göndör tincseimbe túrok. – Te beszéltél azóta vele?
– Mindennap beszélünk – biccent. – Bár már egy hete nem keresett.
– És mi van vele?
Nem vagyok biztos benne, hogy jó ötlet volt feltenni a kérdést, de már nincs visszaút. És egyébként is... Annyira rég hallottam felőle.
– Legutóbbi értesülésem szerint éppen az egyetemi koliba költözött be Morgannel.
– Mármint... – Nem tehetek róla, a szívem kihagy egy ütemet.
– Belle Morgannel – forgatja meg szemeit Chloé.
– Mi a francért hívsz te mindenkit a vezetéknevén? – hőbörgök értetlenül.
– Mert így a hivatalos és a diplomatikus – húzza ki magát a szőkeség kacéran. – Te nem beszéltél vele azóta, hogy...
– Egy szót sem.
YOU ARE READING
𝐁𝐞𝐞́𝐤𝐞𝐥𝐨̋𝐝𝐨̈𝐭𝐭 𝐞́𝐫𝐳𝐞𝐥𝐦𝐞𝐤 | ✓
Romance𝐡𝐨𝐫𝐢𝐦𝐢𝐲𝐚 𝐬𝐦𝐢𝐭𝐡 - kinek lelke boldog, de valójában magányos; 𝐧𝐨𝐚𝐡 𝐬𝐮𝐦𝐦𝐞𝐫𝐬 - ki népszerű, de lelke valójában magányos; így köti össze őket a 𝐛𝐞𝐞́𝐤𝐞𝐥𝐨̋𝐝𝐨̈𝐭𝐭 𝐞́𝐫𝐳𝐞𝐥𝐦𝐞𝐤 𝐝𝐞 𝐨̋𝐤 𝐧𝐞𝐦 𝐭𝐮𝐝𝐣𝐚́𝐤. •••••••••...