Her şey büyü için #1

68 23 23
                                    

Günler su gibi akıp geçerken , beyaz ışık kararmaya , kitaplardaki bilgiler beynime akın etmeye devam ediyorlardı . Günlük 6 saat odağımı beyaz ışığı siyah ışığa çevirmeye odaklasamda , gelişmem çok yavaş gerçekleşiyordu . Aradan 7 ay göz açıp kapayıncaya kadar geçmiş ve ölümümden beri yani burada kalmaya başladığımdan beri 4 yıl , yaşantımda yeni anılar elde etmiştim . 7 aydaki gelişme boyunca ne kitaplıktaki tüm kitapları bitirebilmiş , nede olan beyaz ışığı siyaha çevirebilmiştim . Hırslı biriydim . Tükenmiş , yorulmuş , hissizleşmiş gibi hissetsemde insani duygulardan yozlaşmış , robot gibi aynı programı gün be gün devam ettiriyordum . Aklımdan , ya bunların hepsi boşaysa o zaman ne yapacağım , tüm bu yaptıklarım boşa gitmeyecek mi , kendimi kandırmanın ve bu kadar kendimi yormamın ne gereği var , bıraksam , yatsam gün boyu , kalkmasam hiç o yataktan , daha iyi olmaz mı benim için , gibi bir çok düşünce ara sıra düşüncelerime akın  ediyor ama beni yaptığım işten men edemiyordu . Aradan 4 ay daha geçtikten sonra güzel bir gelişme gerçekleşti . Artık beyaz ışık yerini siyah ışığa vermiş böylece bir aşama daha geride bırakılmıştı . Kitapta okuduğum gibi o sesin kafamın içinde belirmesini bekledim ve beklediğim gerçekleşti ;
-----------------------------------------------------------
Görev 1 : 5 ayrı dil öğren

Yapılma koşulu : her bir dilde ana dile yakın derece konuşma ve yazma becerisi . Öğrenilen dilin en az 100.000 kişi tarafından konuşuluyor ve onun aracılığıyla iletişim kuruluyor olması .

İlerleme : 1/5 →Türkçe ✓
 
Zaman sınırı : 5 yıl
-----------------------------------------------------------
Sandığımdan daha farklı bir görev gelince şaşırdım . Aklımdan , lan onca sene yaşadın ne diye başka dil öğrenmeye çabalamadın , diye geçirdim . Bunun olacağını ne ben nede bir başkası bilebilirdi . Süre sınırına dikkat ettim . Vaktim boldu yada ben öyle zannediyordum . Böyle böyle görevi incelerken kimisine göre dahice , kimisine göre cahilce gelebilecek bir fikir geldi aklıma . Doğru koltuğa oturup elime kalemi aldım . Defteri açıp içine , ana dil gibi ingilizce konuşmak ve yazmak istiyorum , diye yazdım . Yatağıma geçtim , gözlerimi kapadım ve derin olmasada güzel bir rüya görebileceğim bir uykuya daldım . . .
Uyandığımda kendimde bir farklılık hissetmiyordum . Koltuğa yönelip düzgünce oturdum ve defteri açtım . Sayfa yok olmamış yazdığım yazı olduğu gibi duruyordu . Bir süre düşünme süresinden sonra nedenini anladım ve yazıyı silgi yardımıyla silip yerine ne yazmam gerektiğini düşünmeye başladım . Aradan fazla bir süre zarfı geçmeden deftere , 5 ayrı dil öğrenme kitabı , yazdım . Sonrada yatağıma geçip uykuya daldım .  Uyandığımda ilk işim koltuğa doğru yürümek oldu . Koltuğa oturduktan sonra masada başka bir kitap daha gördüm . Kitapın kalınlığı diğer kitaplara oranla çok fazlaydı . Kitabı okumak için ilk sayfasını açtım ve ...
120. Sayfaya gelmiş ve dikkatli bir şekilde okuduğuma rağmen hiçbir şey anlamamıştım . Kitabı masanın üzerine bırakıp genelde saat'e bakmak için kullandığım telefona yöneldim . Telefonu açıp , ingilizce öğrenmenin kolay yolu , başlıklı bir videoya girdim ve izlerken bir şeyler anlamaya çabaladım ...
Meditasyon saatim geldiği için telefonu bırakıp meditasyon yapmaya odaklandım . Sonra o da bitince kitap okuma , ingilizce öğrenme , meditasyon yapma derken günüm bitmiş ve yeni gün , sonraki gün , daha sonraki gün derken 1 yıl geçmişti . Elimde kitaplığın son kitabını , kitabında son sayfasını okurken , başlangıçtan bu yana ( kitaplığın gelişinden bu yana ) 2 Yıl 1 Ay geçmişti .
Diğerlerine kıyasla bu çok fazla zamanımı almıştı . Başka şeylere de efor sarf ettiğim için bu normaldi . İngilizce konuşma düzeyim Türkçeyle eşit gibi bir şey sayılırken yazmada aynı şey geçerli değildi . Koltuğa oturdum ve deftere , kitaplık , yazdım . Sonrada yatağa geçip uzun bir aranın ardından ilk defa uyudum ...
Uyandığımda odada bir değişiklik mevcut değil , her şey yerli yerinde ve yeni bir şeyde yoktu .  Masaya yöneldim ve koltuğa oturmadan defteri direk elime alıp içine baktım . Kitaplık yazılı olan sayfa , hala defterin içinde duruyordu . Düşündüm , düşündüm ,  koltuğa otururken düşünmeye devam ettim . İsteğim neden kabul edilmemişti . Etrafıma bakındım . Odanın halini görünce anlamamam imkansızdı . Defterdeki yazıyı silerek , kitaplığın yerine kitaplık ,  yazdım . Sonrada her zaman olduğu gibi yatağıma geçip gözlerimi kapadım ...
Tekrar gözlerimi açtığımda ilk iş olarak kitaplığa doğru yürüdüm ve isteğimin gerçekleşip gerçekleşmediğini kontrol ettim . Karşımda 3 kitaplık vardı . Birincisinden kitap aldım ve içeriğine göz attım , okuduğum bir kitaptı . İkincisinden kitap aldım ve içeriğine göz attım , onuda okumuştum . Son kitaplıktan bir kitabı alıp göz attığımda isteğimin gerçekleşmiş olduğunu anladım ve o kitabı okumaya başladım .
Düzen böyle devam ederken , İngilizcede hem konuşma açısından hemde yazma açısından ana dil kabul edecek seviyeye gelmiştim . Diğer dil olarak öğrenmek istediğim japonca oldu . Zamanım meditasyon , okuma ve japonca yazma ve konuşma çabalarıyla hızla akarken farkına bile varmadan 1 yılım daha dolmuş , japoncayıda ana dilim kadar olmasada yazmada ve konuşmada üst düzey bir aşamaya gelmiştim . 1 Ayın daha ardından çabalarım sonuç vermiş , japoncayı kavramıştım . Şimdiki hedefim ise İspanyolca oldu . Aynı rutin , gelişen bir bireyle ( benle ) İspanyolcayı öğrenmem sadece 6 ayımı aldı . Sonraki hedefimde ise Almanca öğrenmeyi denedim ve onuda tam tamına 5 ayda kavradım . Kitaplıktan okunacak olan son kitabımı aldıktan bir gün sonra yani 2 yılda kitaplıktaki tüm kitapları okumuştum . Yeni bir kitaplik gelmesi için koltuğa oturup deftere , kitaplığın yerine kitaplık ,  yazdım . Sonrada ezbere bir şekilde yatağa geçip gözlerimi kapadım ...
Gözlerimi yavaş yavaş açarken bir ses kafamın içinde dönüp dönüp duruyordu . Bir süre uyku sersemliği yüzünden anlayamamış olsamda , bir kaç tekrar sonrasında net bir şekilde anlar duruma geldim ;
-----------------------------------------------------------
                     ( Tamamlandı )

Hiçlikten, zirveye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin