Yeni bir başlangıç

14 4 1
                                    

U... ,
Uy.. ,
Uya.. ,
Uyan.. ,
Uyann.. ,
UYAN!! ,

Çok sesli ,  gözlerim yavaş yavaş açılırken içimden ilk geçen düşünceler bunlardı ve devamında açılan gözlerimle gördüğüm parlaklık aşırı derecede aydınlık olduğundan , çok parlak , gibi bir şikayet düşüncelerime eşlik etmişti . Etrafıma bakındım , dört bir yanım aşina olduğum bir yapıya sahip deliklerle döşeli bir mekandı ve bu mekanın içinde iki yatak , bir masa ,  iki sandelye ve bir insan bulunuyordu . Uyku sersemliği yavaş yavaş silkelenirken ruhumdan ruhumda bedenime benzer olarak var olan çehrem gittikçe korkutucu bir sıfata bürünüyor , elimde rüzgar şiddetleniyor ve bu mekanı alt üst etmek tek ve biricik amacım olarak zihnimi ele geçiriyordu . Öfkem ve elimdeki rüzgar gittikçe şiddetlenirken bir ses kulaklarıma ulaşmayı başarmış ve dikkatim o sese yönelirken elimdeki rüzgarda kendiliğinden dağılmıştı...

3 yaşında annemi , 7 yaşında babamı kaybedince bana bakanlar ailemin yakın dostu olarak gördüğüm Pelin abla , onun kocası Veysel abi ve benim yaşıtım çocukları mert idi . Annemin yokluğunu aratmayan pelin ablam ve babam gibi gördüğüm Veysel abim sayesinde hayatımı güzel ve mutlu bir şekilde sürdürürken yaşım geçmiş ve 17 yaşıma kadar gelmiştim . Ara sıra bana asılan erkekler ve beni sürekli rahatsız eden mert dışında yaşamım güzel güzel ilerlerken 18 yaşıma basmama 18 gün kala mert ve arkadaşları toplanmış ve beni ara sokakta sıkıştırıp gözyaşları içinde boğulurken ağzımı bantlayıp kendilerini tatmin etmişlerdi ve ardından aralarından biri yakalanma korkusuyla beni bir süre dövmüş ve ardından o ara sokakta ölümle beni yalnız başıma bırakmışlardı..
Gözlerimi tekrar açtığımda dört bir yanı kapalı odada bir başıma buldum kendimi ve bilincim tekrar geldiğinde korku , iğrenme ve olumsuz duyguların istiflenmesi beni hareket bile edemeyecek duruma soktu . Sesi duymam yada günlerin birbiri ardına geçmesi beni etkilememiş yerimden hareket etmeye bile tenezzül etmemiştim lakin üzüntüm ve diğer duygularım bilmem kaç yılın ardından ruhumun derinliklerine gömülene kadar . Bunun ardından çoğunlukla boş odada gezinmeye ve kendime bir uğraş bulmaya çalışırken gözüme boş bir defterin yanında bulunan kitap ilişti . Kitabın içeriğini anlamlandıracak ve beynime her bir kelime zerresini kodlayacak kadar okumamın ardından , işte zamanımı öldürecek bir hayal , düşüncesi eşliğinde kendimi kaptırdım geçmişimden kaçma arayışı içerisinde . Zaman aktı günler geçti asırlar kendilerine sayı seçti derken çoğunlukla uyku diğer zamanlar büyü denemeleri içerisinde birkaç başarısız görevin ardından ,  defterin kullanım amacını yanlışlıkla farkına varmam ( deftere yanlışlıkla bir cizim çizdikten sonra o çizimin gerçeğe dönüşmesi ) ve diğer küçük küçük gelişmeler içerisinde ateş büyüsünü birinci seviye kullanma gibi bir duruma erişmeyi başarmıştım . Sonrasında defterden edindiğim eşyalarla uğraşmam, büyümü ara sıra kullanıp seviye atlaması için çabalamam  sayesinde zaman akmış ve ateş büyüm A Rank 27.seviyeye ulaştığında bir ses eşliğinde uyutulmuştum..

Tekrar gözlerimi açtığımda bulunduğum ortam değişmiş ve kapalı bir alan yerine bembeyaz ve sonsuz bir çevreyle çevrilmiştim . Bu bembeyaz sonsuz gibi gözüken boşluğun alt tarafına baktığımda korku , karşı tarafına baktığımda ise ruhuma gömülmüş duygular açığa vurmuştu . Korku ve endişe içerisinde uzaklaşmak için hızla tek bir tarafa doğru koşarken insanların sonu yokmuş gibi geliyor ve her arkada bıraktığım insan yerine önüme farklı çehreler nüksediyordu . Hayır hayır , gözlerim kapalı nereden geldiği belli olmayan yaşlarım süzülürken gözlerimden deliriyormuş gibi hissediyordum ve bu sonu olmayan şeytanların silüetleri bitmek tükenmek bilmiyordu..

Ne kadar zaman geçtiğini bilmesem bile sonunda saf beyazlığın içinde tek kalmayı başarabilmiş ve kendimi sakinleştirmek için döktüğüm kelimeler sonunda etki etmeyi başarabilmişti . Büyü çalış pelin büyü çalış artık güçsüz değilsin ve asla da olmayacaksın , gözümü bir hırs bürümüş ve bu hırs benim gelişmemi devam ettirebilmek için motivasyonumu sürdürmüştü..

Yine bir hız treni misali akan zaman rota olarak benim büyümün  Max Rank 52.seviyeye yükselmesini belirlemiş olacak ki tam o esnada yine bir ses nüfus ederken zihnime bilincimde bulanıklaştı git gide..
Yeni bir yerde bilmediğim anılar eşliğinde gözlerim açılmaya ve zihnime akın ederken bir film gibi anılar şuurum etrafı gözlemlemeye başlamıştı . Etrafı inceleme ve anılardan öğrendiğim , zengin bir ailenin kızı olarak başka bir aile ile ilişkiye zorlanan bir kızın kaçışını ve bu esnada edindiği yaralar ile olduğu durumu gösteren bir anı silsilesi , bilgiler eşliğinde ağzımdan kaçan , hayy böyle işin ben , gibi bir düşünce eşliğinde ve onun ardından gelen , değmez yemin ederim değmez , gibi dıştan bir bağırışla elimdeki alev olduğum mekanı benle beraber tanınamaz hale getirmişti..

Siyaha çevirdikten sonraki meditasyon:
????? : 10000 büyü gücü , 1 dk dolum
Irk: Yarı Tanrı
Ruh gücü : 0/100
Rüzgar büyüsü : Max
Hava manipülasyonu : max
Hafif adımlar : Max
Manipülasyon : Max 
Su büyüsü : Max
Buz büyüsü : Max
Su manipülasyonu : Max
İyileştirme büyüsü : Max
Çalma büyüsü : Seviye 1
Sınır aşan : Seviye 1
Özel güç ; duyuların fazla hasaslasmis olmasından kaynaklı hızlı düşünme

Hiçlikten, zirveye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin