Yeni bir başlangıç #2

12 3 2
                                    

Görüşümü yeniden kazandığım an içerisinde etrafa bir göz gezdirmem bir aşinalık duygusu uyandırmıştı . Çabuk ve hızlı bir şekilde mekana adapte olmamın nedeni büyük ihtimalle de buydu . Küçük narin adımlarla ilerlerken yakın bulunduğum masaya ,  gözüme iki çift yatak , iki çift sandalye ilişti ve bence bu durum her açıdan garipti çünkü bu odada ben dışında tek bir varlık bile bulunmamaktaydı . Bu düşünceler eşliğinde masaya ulaşıp iki defterden birine uzattıktan sonra elimi defterin sayfalarını bir bir kontrol etmeye başladım ta ki 25 sayfanın tamamını saymayı bitirene kadar ve hemen ardından diğer deftere elimi uzattım . Deftere uzattığım el biçimindeki varlığımdan bir parça defterin kapak kısmına değer değmez bir elektriklenme tüm varlığımı sararak beni hareket edemez hale getirmiş ve acı içinde kıvranırken sesimden yardım naraları yükselmesine sebebiyet vermişti . Bu çığlıklar eşliğinde devam eden kıvranışlarım bir müddet sonra sona ermiş ve tam ben bu histen kurtulma durumuma içten içe sevinirken odayı beyaz bir ışık kaplamaya başlamış devamında ise tüm oda tamamen ışığa maruz kalana dek süregelmeye devam etmişti..

“ aşina olduğunuz kurallar ve yanınızdaki canlı ile size sınama bitene dek mutlu bir süreç dilerim ,  o halde iyi dinlenmeler "

Bu kadar kolay olamazdı zaten , düşünceleri eşliğinde zihnim geleceğe yönelik planlar yaparken karşımdaki kişiye yöneldi bakışlarım . Ruh formunda güzel bir çehre yapısına sahip birisi . mimiklerinden kendini gösteren tedirginlik belli olurken elinde bir ateş , ateş? , afalladım gördüklerim karşısında ve bu şaşkın durumum yüzüme yansırken o güzel ama sert sesi ulaşmıştı varış noktası kulaklarıma .

- Gözünü açtın sonunda , Sen kimsin ?

Karşımdaki kişinin sesi bana iletilmiş olsa dahi benim ilgimi çeken daha baskın bir durum olan ateş büyüsü kelimeleri algılamama mani olmuş ve istemsiz bir şekilde yerimden kalkarak sesin sahibine adımlamaya başlamıştım .

- dur , dur yoksa olacaklara karışmam!!

Elindeki ateş daha da ihtişamlı bir görüntü oluştururken kulağımda sinek vızıltısını andıran ses rahatsız edici bir alarma dönüşmüş ve bu sinir bozucu sesin kökünü kurutma dürtüsü tatil gününde kulağıma çalınan sese yapmak istediğim duruma eş bir öfke oluşturmuştu .

- ben seni uyardım , olacaklar senin suçun!!!!

Elindeki sanat eserini andıran o muhteşem görüntü onun uzvundan ayrılarak benimle bütünleşmek istiyor gibiydi . O sanat eseri salise salise bana doğru yaklaşırken kelimelerin kifayetsiz kaldığı görüntüyü benim çirkin ruhumla bozmak istemediğimden elimde rüzgarı yoğunlaştırmış ve bu olgunlaşan rüzgarı etrafa yayarak saliselerin saniyeye evrimleşeceği zamanı beklemeye başlamıştım . Bu süreç normal durumda hızlı benim durumumda ise normal dünyada çok kızlı haremi beklemek gibiydi ve ne kadar imkansız gözükse de bu durum saliselerin birikimi saniyeye dönüşmeye başarmıştı . Benim rüzgar büyüm ateşin etrafını öyle bir sıkılıkla sarmıştı ki oda bu rüzgarın yoğunlaşmasına tepki olarak bir kaç saniyeliğine gözlerin kısılmasına sebebiyet vermişti .

- Ben uyardım , ben uyardım sen dinlemedin , benim suçum değil , benim suçum değil !!

Gözyaşları ve hıçkırıklar eşliğinde ağlarken dizlerinin bağı çözülmüş ve yaptığı eylemden suçluluk duyuyor gibi sanki yeni doğan bir çocuğa bürünmüştü . İçten içe yapması gerektiğini ve bu durumun gerekliliğini savunurken bir taraftan da yaptığı eylemin aşırılığından kendini azarlıyordu . Bu iç karmaşa daha fazla süre gelmeye ant içmiş olsa dahi odanın içindeki karmaşa sona ermiş ve her bir zerrenin görünür hale gelmesini sağlamıştı..

Ah ne güzel , sözlerimin hedefi olan alev benim kontrolümdeki rüzgar tarafından bastırılmış ve etrafında çevrili beyaz bir renkle varlığını sürdürmeyi başarmıştı . Gözlerimin odağı bir süre ona odaklanmış vaziyette kaldıktan sonra ateşe duyulan arzum daha fazla artmış ve yeniden büyünün sahibine yaklaşmaya başlamıştım . Şaşkın , korkmuş vb. diğer duyguları açık bir şekilde yansırken yüzüne bana o alevleri yolluyor , ağzından yüksek sesli bir sürü sözcük söylüyor, her adımım da yeniden geriliyor ve bence kısmen deliriyordu . Ben alevleri su ile söndürüyor, ona gittikçe yaklaşıyor ve Alevi edinmek ve geliştirmek için büyük bir arzu besliyordum . En sonunda ona yaklaşmama bir iki adım kala ve o sırtını duvara dayadığında alevleri atmayı kesmiş ve sessizce gülmeye başlamıştı , bir adım daha attım ve kahkaya dönüştü kıkırdamaları , bir adım daha ve kahkahalarına eşlik etmişti gözünden akan yaşları , son bir adım kala ulaşmama ışık saçtı ruhu ve..

Lütfen artık son olsun , gözümden akan yaşlar ve Max Rank 52.seviye alev büyümü açıklığa vururken içten bir yalvarışımı ele veriyordu  haykırışlarım . Gözümü yumarken ve dıştan kahkahalarım içten sızlanışlarım beraberliğinde gömülmek üzereyken karanlığa,
-bana saldırmanın bedeli , sözleri eşliğinde gözlerimi yumdum beklenmedik siyahlığa ...

Siyaha çevirdikten sonraki meditasyon:
????? : 10000 büyü gücü , 1 dk dolum
Irk: Yarı Tanrı
Ruh gücü : 0/100
Rüzgar büyüsü : Max
Hava manipülasyonu : max
Hafif adımlar : Max
Manipülasyon : Max 
Su büyüsü : Max
Buz büyüsü : Max
Su manipülasyonu : Max
İyileştirme büyüsü : Max
Çalma büyüsü : Seviye 1
Sınır aşan : Seviye 1
Özel güç ; duyuların fazla hasaslasmis olmasından kaynaklı hızlı düşünme

Hiçlikten, zirveye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin