Yarışma ( 1. sezon finali )

19 6 0
                                    

*yok olmayan ve varlığını sürdüren 100 gelişmiş ruha içtenlikle tebriklerimi iletirim . Şimdi benim tarafımdan yaratılan ve benim isteğimle yaşamı son bulan siz aciz varlıklara bir şans veriyorum . Benim tarafımdan düzenlenen , beni eğlendirmek maksadıyla yapılan ve 100 kişinin arasından sona kalana büyük bir şans vereceğim, mekana gitmeniz için sizi zorla uyutucağım . Umarım kazanan olursunuz , bol şanslar....*

Bu mesajın duyulması son bulduğunda beyaz boşlukta bilinci halen yerinde olan kimse yoktu ve uzun olmayan bir süre zarfından sonra ruhları da kaybolmuştu.

Gözlerim yavaş yavaş açılırken zihnim de kendine gelmeye çabalıyordu . Bana ait olmayan anılar akın ederken ruhuma ,  bir anda gelen bu düşünce akını neticesinde ruhum acı çekiyordu .

Doğum sonrasında ölen annesi yüzünden oğlunu suçlayan babanın hem ruhsal hem de fiziksel yönden şiddetine maruz kalan bir 8 yaşında çocuğun trajik yaşamının anıları akın etmeye devam ederken ruhuma bir yandan da ayağa kalkıp etrafı incelemeye başlamıştım . Eskimiş yırtık pırtık yataktan kalkıp kirli bir odada yürürken , odanın içerisinde bir tane çatlak ayna , yırtık pırtık yatak , kullanılmayacak kadar eskimiş bir sandalye ve masanın dışında çöpler gördüm odanın her tarafında . Aynanın karşısına geçip de kendime bakınca , yırtık kıyafetlerimin arasından gözüken morluklar , yanıklar ve çizikler gördüm . Bir süre için inceleme ve o arada gelen binbir türlü anı bitince oturup düşünmeye başladım , bu sefer nereye ve ne derece duruma düştüm diye. Anılardan öğrendiğim kadarıyla bu dünyanın yapısının önceki yaşamımdaki dünyayla aynı olduğunu varsaydım ve zorluklarla öğrendiğim büyüyü kullanabiliyor muyum diye denemeye karar verdim . Deneme açısından en yararlı  manipülasyon olarak düşündüğüm için Manipülasyon büyümü kullandım ve büyünün etkisi olarak bir kopya oluştuğu için sevinmeden edemedim . Boşa değildi çalışmalarım , gibi bir düşünce nüfus ederken zihnime yüzümde ise bir tebessüm vardı . Halen dolanırken odanın bir ucundan bir ucuna , buraya getirilmemin ve elde ettiğim anıların sebebini düşünüyordum . Kafamın içinde duyduğum önceki ses tam olarak ne demişti , eğlenmesi amacıyla onun yarattığı 100 ruhun onun tarafından ayarlanan yere gönderileceğini ve bu 100 kişi arasından son kalan ruha bir lütuf bahşedeceğini söylememiş miydi ?
Anılarımı bir daha yokladım emin olmak en önemlisiydi ve bir süre anılarla baş başa kaldıktan sonra duyduğum sesin doğruluğundan emin oldum . Bir diğer önemli konu ise benimle beraber gelen öteki 99 ruhun nerede olduğu ve bu kişilerle ne gibi konularda yarışacağımdı . Sesin dediğine göre “sona kalmak" kavramından birbirimizle dövüşmeyi , öldürmeyi gerektiren kanlı bir yarışma olacağını düşünsem de ilk adımı atmaya hiç hevesli değildim ve bir süre sonra bu düşüncelerden zihnimi arındırıp bulunduğum ve artık benim olan odamı temizlemeye koyuldum ...

Siyaha çevirdikten sonraki meditasyon:
????? : 10000 büyü gücü , 1 dk dolum
Irk: Yarı Tanrı
Ruh gücü : 0/100
Rüzgar büyüsü : Max
Hava manipülasyonu : max
Hafif adımlar : Max
Manipülasyon : Max 
Su büyüsü : Max
Buz büyüsü : Max
Su manipülasyonu : Max
İyileştirme büyüsü : Max
Çalma büyüsü : Seviye 1
Sınır aşan : Seviye 1
Özel güç ; duyuların fazla hasaslasmis olmasından kaynaklı hızlı düşünme

   \                                                         /
     \          /\                                  /\     /
       \     /      \      /\           /\       /     \ /
         \/            \/       \/\/        \/         /

Hiçlikten, zirveye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin