Ana hikaye'ye giriş #1

29 18 3
                                    

Can ile tanışmamızdan yıllar yıllar sonra gerçekleşen büyü gücümün 100'e ulaşması sonucunda , Can bana bunun için küçük bir kutlama yapmamız gerektiğini söyledi . Kutlama derken ne demek istediğini anlamamıştım . Anlamadığımı belli eden bir suratla ona şaşkın şaşkın baktığımda ise bana ;

Can : dinlenelim işte ya ... Ben seninle tanıştığımdan beridir sürekli rüzgar büyüsü yapıyoruz ve büyü gücümüz bitincede ara vermeden direk meditasyona dalıyoz . Tamam burda uyuma , yemek yeme ve zorunlu ihtiyaçlara gerek olmasa da , bizdeki de can . Seninle konuşmayı , sohbet etmeyi istiyorum . Bir gün dinleniriz sonraki gün aynı tempoyla devam ederiz çalışmaya . Nolur Baha vallahi yoruldum ya , en yakın arkadaşını kırmazsın demi ?

Dediklerini dikkatle dinledikten sonra bende ona hak verdim . Bir gün dinlenmekten ne bana nede ona zarar gelirdi . Ayağa kalkıp yatağa geçtim ve bir köşesine bağdaş kurarak oturdum . O da beni takip ederek yatağın diğer köşesine bağdaş kurarak oturduktan sonra bir süre ortama sessizlik hakim oldu . İlk konuşan ve sessizliği bozan her zamanki gibi ben değil , Can'dı ;

Can : Baha bak ne diyeceğim ,    
dinlenmek bize göre değil gibi , şuan da bunu anladım . Gel geri dönelim çalışmaya .

Tamam , diyebildim sadece . Daha dinlenelim dediğimizin üstünden 1 saat geçmemişti . İkimizde o kadar bağımlı hale gelmiştik ki çalışmaya , dinlenmek bize eziyet gibi geliyordu . Bu eziyeti çekmemek için devam ediyorduk çalışmaya . Bu çalışma süresince ; sıkıcılaştı birbiriyle aynı olan , birisi bittikçe diğerisinin başladığı ve bu bitmek bilmeyen döngüde ben ve Can'ın
odadaki yaşantısı ...

Buraya geldiğimden beridir ne kadar zaman geçtiğini tam olarak bilemesem de , büyü gücümün 200'ü aştığını düşünürsek az buz bir zaman değildi bu . Rüzgar büyümün seviyeside 57.seviye'ye ulaşmış ve her bir seviye artışına 10 Xp istiyordu . Yani bir level atlamak şuan ki halimle bile çok fazla zamanımı alıyordu . Benim her zaman yanımda olan , en yakın dostum Can ise
beni hiç yalnız bırakmıyor , moralim düştüğünde ise beni devam etmem için motive ediyordu . Ona sahip olduğum için gerçekten en şanslı kişi sayılırdım...

Büyü gücüm 500'ü aşmış , rüzgar büyüm de 96.seviye'ye ulaşmıştı . Düşüncelerim birbirine giriyor , burda daha ne kadar kalacağımızı merak ediyordum . Can beni ne kadar desteklese de artık sınırıma gelmiş oda beni basmaya başlamıştı . Saniyeler saatler kadar yavaş akıyor , beynim hiç olmadığı kadar hızlı düşünüyordu . Korku bastı birden . Durumumu idrak edemiyordum . Can'a danışmak belkide bir sonuç verebilirdi .  Başımı Can'a doğru çevirmek istedim istemesine ama dönüş hızım , başımı Can'a çevirene kadarki zaman normelde bir saniyeyken bana 1 saat gibi gelmişti . Korkum git gide büyürken konuşmaya yeltendim ama nafile , bayılmıştım ...

O günden sonra , her gün o yavaşlık yüzünden sıkıntılar yaşamaya başladım ama bir süre sonra yavaş yavaş kendimi o güce adapte edip , o gücü kontrolüm altına almayı başardım . Artık istediğim zaman , zaman çok yavaş akıyor , diğer zamanlarda ise normal şekilde akışını koruyordu ...

Büyü gücüm hızla artmaya devam ederken 600'ü görmüş ve benim rüzgar büyüm F-Rank-4.seviye olmuştu . Eski hatıralarım yavaş yavaş ışıklarını kaybetmeye ve yerini yenilere bırakmaya başlıyordu . En iyi arkadaşım ise çıldırmamı engelleyen , aklımı yerinde tutan tek kişiydi ...

Aradan çok uzun bir zamanın ardından büyü gücüm 1000'e ulaşmış , rüzgar büyüm ise C-Rank-27.seviye olmuştu .
Can beni hala destekliyor ama ben yine de yavaş yavaş keçileri kaçırmaya başlıyordum . Yine de sırf en yakın arkadaşım bu durumumu görüp de aynı hâle düşmesin diye durumumu belli etmemeye çalışıyordum ...

Ne kadar asır geçtiyse artık büyü gücüm 2000 , rüzgar büyüm ise A-Rank-82.seviye'ye ulaşmıştı . Bu arada odada yatak dahil tüm eşyalar kırılmış odanın bir köşesine yığılmıştı . Her rüzgar büyüsü kullandığımda oda şiddetli bir şekilde sallanıyor , ben ve can bile yerimizde durmakta zorlanıyorduk . Artık bazı zamanlarda Can'la konuşup hala aklımın yerinde olduğunu teyit etmek için molalar veriyordum ...

Lanet olasıca zaman akıyor ama ben ne yaşlanıyor nede ölüyordum . Artık bu mahzenden kurtulmak ve dışarıya çıkmak istiyor ama bu süreçte istemeden arada bir kendime zarar veriyordum . Bu gibi zamanlarda Can bana yardım ediyor , yanımda olduğunu ve kendimi yıpratarak onuda üzdügümü söylüyor ve beni durdurmak için elinden geleni yapıyordu . Büyü gücüm 3000 olmuş , rüzgar büyüm ise EX-Rank-1.seviye'ye yükselmişti . Dayanmalıydım , kendim için olmasa bile Can için dayanmalıydım...

Artık ne geçmişimi hatırlıyor nede ne istediğimi biliyordum . Büyü gücüm 4000 olurken rüzgar büyüm ise Max-Rank-92.seviye olmuştu . Cidden ben bunu neden yapıyordum , niçin bu kadar kendimi yoruyordum , haaa , evet en yakın arkadaşım içindi , böyle düşüncelerle bir gün daha geçti...

Tanrı mıyım neyim acep , diye düşünmeye başlamıştım . Tanrı dışında herhangi bir canlı bu kadar uzun yaşayabilir miydi ? , Neyse büyü gücüm 5000 olmuş , rüzgar büyüsü evrilmiş ve evrilen hava manipülasyonu E-Rank-2.seviye'ye yükselmişti . Rüzgar büyüsü daha fazla güçlenemiyordu ve zaten güçlenseydi de kullanabileceğimi zannetmiyordum . Şuan bir rüzgar büyüsü kullanımım odanın içinde 15 saniye boyunca süren bir kargaşa yaratıyor ve vücuduma arada bir uçuşan kırık camlar , parçalanmış tahtalar ve buna benzer diğer odadaki eşyalar , zarar veriyordu . Hava manipülasyonu ise şuanda başımı biraz ağrıtsa bile o şiddetli rüzgarı benim kontrolümde olmasına olanak sağlıyordu . Can ile iyice yakınlaşmış daha fazla konuşmaya başlamıştık...

Hmm ne kadar olmuştu ; 5 asır , 6 asır yada 7 mi asırdı . Gerçekten artık zaman kavramı benim için ölmüştü . Büyü gücüm 6000'lere ulaşmış , hava manipülasyonunun seviyesi ise C-Rank-98.seviye'ye yükselmişti . Can beni her bir yükselişimde takdir ediyor ve beni daha fazlası için cesaretlendiriyordu . Bu sözler bana ne kadar destek olsada sınırıma yaklaşmıştım . Can ile konuşmak artık bana yetmiyor , içten içe bu 4 bir yanı kapalı yerden çıkmanın herhangi bir yolunu arıyordum . Yoksa , yoksa ben ...









Oda : bir yanı boş , diğer yani parçalanmış eşyalar
Siyaha çevirdikten sonraki meditasyon:
????? : +6000 büyü gücü
Hava manipülasyonunu : C Rank 98 seviye
Özel güç ; duyuların fazla hasaslasmis olmasından kaynaklı hızlı düşünme

Hiçlikten, zirveye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin