.. Yaşam ve ölüm ..

13 3 2
                                    

Temizlik sürecini hızlı bir şekilde halletmemin ardından artık yırtık ama temiz olan yatağıma uzanıp gözlerimi yumdum tek aşkım rüyalara...
Eve geldiğimde mutlu olan çehrem yine büsbütün nefrete , öfkeye ve bütün olumsuz duyguların birleşimine dönüşmüştü . Eşimi yanımdan alan o şeytanın yandaşını yine evimde beslediğimi anımsamak tiskinmeme neden olmuş ve yine bütün hıncımı çıkartmak için onun odasına yönelip kapısını tüm hıncımla ileriye savurmuştum . Kapı hızla önümde açılırken duvara çarpmasıyla ses çıkarmış ve geri kapanma durumuna gelirken bende odaya girmiş ve odanın durumu karşısında şok olmuştum . O lanet çocuk , sinirim bir anda feci şekilde köpürmüş ve o şeytanın yandaşının tek bir yarası dahi olmadan mışıl mışıl uyuması sinirimin limitini aşmasına sebeb olmuştu . Daha fazla bekleyemedim ve bir yumruk salladım o tiskindiğim , igrendiğim surata...
Ahhhh , acı içinde gözlerimi açarken karşımdaki öfkeli ve bana bir yumruk daha hedefleyen adamı uzaklaştirmak için bir rüzgar dalgası saldım . Sinirden saldığım bu rüzgar dalgası biraz fazla gelmiş olacak ki adam duvara çarpması ve duvarın yıkılması esnasında cansız olan vücudu molozların arasında kalmasıyla gözden kaybolmuştu . Hmmm , ne yapmam gerektiğini düşünürken burnumun kanadığını fark etmem iyileşme büyüsünü kullanmama sebeb vermiş ve bu durum vücudumun çok zayıf olduğunu fark etmeme neden olmuştu . Yarı tanrıyım ulan ben , gibi bir düşünce yer etse de zihnimde tek bir kurşuna bakıyordu ölmem . Evet ölmem bir kurşuna bakıyordu.. , kurtuluşum belki bu olurdu , hep istemiyor muydum bunu zaten , ölümü düşlemiyor muydum her daim , hiçliğe bürünmeyi , ruhumu söndürmeyi.... , bir heyecan kapladı içimi , buydu belki de mutluluğun en doğal biçimi , tanrının yarattığı bu çizimden , silmek silgiyle bir bireyi . Yüzümde deli bir sırıtış yer alırken bir duvarı paramparça olan odanın içinde maks seviye rüzgar büyüsünü kullandım ve Boooooom..
Oda , odanın bulunduğu ev , evin bulunduğu arsa hepsi bir anda tozla buz olmuş ve saçılan molozlar büyük bir gümbürtü ile cehennemin saf görüntüsünü oluşturmuştu...
Çığlıklar her yerde yankilanirken insanlar molozların altında kalanları kurtarmaya çalışıyor ve kimileri tanıdıkları kişilerin ölümleri nedeniyle kendini kedere bırakıyordu . Saatler geçti ve bu geçiş 17 defa tekrarlandiktan sonra ölümlerin sayısı yetkililerin sayımı sayesinde belli oldu . Bu 1325 ölüm ve 217 ağır yaralının bulunduğu facianın sebebi tam olarak bilinemese bile yetkililer tarafından sürdürülen çalışmalar facianın küçük bir evin içinden yayıldığını ve o evin içinin mide bulandırıcı derecede insan parçalarıyla kaplandığını ortaya çıkarmış ama bu çıkarım hiç bir ipucu vermediği için dosyaların içinde kaybolan bir not olarak yerini almaya hak kazanmıştı...

Siyaha çevirdikten sonraki meditasyon:
????? : 10000 büyü gücü , 1 dk dolum
Irk: Yarı Tanrı
Ruh gücü : 0/100
Rüzgar büyüsü : Max
Hava manipülasyonu : max
Hafif adımlar : Max
Manipülasyon : Max 
Su büyüsü : Max
Buz büyüsü : Max
Su manipülasyonu : Max
İyileştirme büyüsü : Max
Çalma büyüsü : Seviye 1
Sınır aşan : Seviye 1
Özel güç ; duyuların fazla hasaslasmis olmasından kaynaklı hızlı düşünme

Hiçlikten, zirveye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin