4. Bölüm | Gölgenin Ardında

53 11 10
                                    

4

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

4. Bölüm | Gölgenin Ardında
Ayın karanlığına gizlenen yalanlarla dolu sözlerin.

A.S. Puşkin 'in de söylediği gibi :

(...) Gök artık sonbaharı soluyordu,

Güneş daha seyrek parlıyordu..

Yaşanan her şey gizleniyordu. Ya karanlık kuyuya ya sözler girdabına ya da yalan dolu gözlerin içine.

Doğru veyahut yanlış, ne fark ederdi?

Hepsi gizem dolu oyunun bir parçası idi.

Ta ki bakmak yerine görmeyi başaran biri gelene kadar.

Karta'nın girişinde yazan bu sözler beni biraz afallatmıştı.

Okuduğum her kelime içimi ürpertmeyi başarmıştı.

Karşımdaki iri yar bodyguard aç kurt misali üzerimi, daha da doğrusu beni, süzmeye başladı.

Somon rengi yırtmaçlı etek üstü crop   takımdan oluşan kıyafetlerimin arasında masum kız rolünü oynuyor olsam da dışardan bakıldığında seksi göründüğüme de emindim.

Bu teorimi adamın bakışları da doğrulamıştı.

Bodyguard'ın yanına iyice yaklaştım. Olabildiğince seksi durup beni içeri almayacak mısın yakışıklı dedim.

Adamın bakışları direk dudaklarıma kaydı.

Dişlerimi göstererek sırıtıp yanağına küçük bir öpücük kondurdum.

"Beni içeri alacaksın değil mi?  Hem Bay Ryker da beni bekliyor. Bekletmek istemeyiz, değil mi? " Adamın yüzündeki holnutluk soldu, yerine ciddiyim yerleşti.

"Tabi efendim, buyrun. " Ona yalandan gülümseyip içeri girdim.

Kırmızının hakimiyet sürdüğü deri koltuklardan oluşan mekanın girişinin tam karşısında striptizciler marifetlerini gösteriyordu.

İçerideki tüm adamlar da iştahla onları izliyordu.

Bu durum hoşuma gitmişti.

Görünüşleri, gözlerin aldatıcı yargısını aşıyordu; gizemli kılık değişimleri, yabani ruhların yankılarına benziyordu. Ancak, avlananların masumiyeti, işte o görkemli avcıların vahşi sınırlarını aşıyordu. Onlar, doğanın ihtişamını yalnızca taklit ediyor, ama asla onun gerçek gücünü taşımıyorlardı. Gölgenin derinliklerinde, hain sırlar ve umutsuz çabalar arasında, onların yankıları, sadece kendi hüsranlarının yankılarıydı.

Sırıtıp yoluma devam ettim.

Ryker'ın önünden geçerken ona hiç bakmadım, saçımı hava savurdum. Yüzüne biraz da olsa değdiğine emindim, adım gibi. Birazdan Ryker dahil buradaki herkesin aklını alacaktım. Kulise geçip hemen hazırlandım. Üzerime seksi kedi kostümü, yüzüme yoğun bir makyaj ve başıma geçirdiğim uzun platin saçlarla artık tamamen hazırdım. Şimdi milletin aklını alma zamanıydı. Kulisten çıkmadan üzerime bolca parfüm sıkıp kendimi sahneye attım. Şarkı başladığında yüksek taban topuklu ayakkabılarımla kıvırtarak yavaş adımlarla sahnenin bir kısmına çıktım.

Matem Dansı +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin