Isabella uyandığında bir direğe bağlıydı. Alex'e baktı. O daha ayılmamıştı. Ayağına vurdu. Alex korkulu bir biçimde ayıldı. 2 tane adam geliyordu. Ayılmamışlar gibi numara yapmaya başlamışlardı. Adamlar onlara bir süre baktı ve gitti. Isabella elinin sıkı bağlanmadığını ve açılabileceğini fark etti. Bütün gücüyle açmaya çalıştı. Yarım saatin sonunda açmayı başarmıştı. Alex'in de ellerini çözdü ancak elleri bağlıymış gibi davrandılar. Adamlar tekrar geldi. Belli ki işkence yapmaya gelmişlerdi. Ellerinde beyzbol sopaları ile geliyorlardı. "Ooo küçük prensesler uyanmış" dedi Escry. Uzun bir kahkaha attı Benson. Escry beyzbol sopası ile Alex'in karnına vurdu. Alex'in canı acıdığı her halinden belliydi.
Benson;"Bu daha bir başlangıç prenses" dedi ve yine kahkaha attı. Bu gerizekalılar neden onları burada tutuyordu? Neden herkes gibi öldürmüyorlardı? Isabella bu düşüncelerle etrafına bakıyordu. Dışardan 2 tane erkek sesi geliyordu. Onları kurtarabileceğini düşündü. Yanlarındaki adamlar biraz daha onlara işkence ettikten sonra gittiler.
İki erkeğin sesi daha da yaklaşıyordu.Sonunda yanlarına varmışlardı. Bu iki erkek onların yaşlarındaydı. Erkekler Isabella ve Alex'i görünce korktu ondan sonra hemen ayaklarını çözdü. Kaçmayı başarmışlardı. Isabella'nın bu iki genç çoçuğa bir teşekkür borcu vardı. İki genç onlara su ve biraz atıştırmalık verdi. Isabella bu iki gencin adının Lukas ve Michael olduğunu öğrendi. Zaman geçtikçe birbirlerini tanıyorlardı. Isabella Lukas'ta farklı bir enerji olduğunu fark etti. Çok hoş bir vibe'ı vardı. Gitarlardan hoşlandığını söylemişti laf arasında. Isabella da bayılırdı bu gitarlara. Isabella yaklaşık bir saat kadar uyudu. Uyandığında başında Escry ve Benson vardı.
*BÖLÜM SONU*
.
.
.
Eveeet, sizce nasıl gidiyor? Biz yazarken çok eğleniyoruzz. Hadi biraz fikir verin de diğer bölümlere yazalım! Sizce ne olacak?:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-KANLI OYUN-
Mystery / ThrillerArınma gecesinde hayatta kalabilirmiydin? Bir "Kanlı Oyun" Oynamaya hazırmısın? Bilirsiniz her oyunun bir "kazananı" olur. Kazanan kim? 2 Rehin,2 Kurtarıcı. Kimseye güvenemezsin ancak hayatta kalman için doğru karar alman lazım. İşkence ve cinayet...