3. BÖLÜM- İŞKENCE DEVAM EDİYOR

48 6 3
                                    

Isabella korkulu bir biçimde onlara bakıyordu. Neredeyse 1.30 dakika göz kırpmadı. Benson Isabella'nın ellerini çözdü. "Elleri bağlıyken zevki çıkmıyor" dedi gülerek. Isabella'ya bir tokat attı. Isabella Benson'ın karnına tekme attı. Bunu gören Escry tabi ki koşarak geldi. Isabella'ya bir kere de o tokat attı. Escry "Sen akıllanmayacaksın madem, o zaman biz seni akıllandırırız." dedi ve Isabella'yı bir odaya götürdü.
***
Isabella ne kadar beni bırakın diye bağırsada bu bağrışlar işe yaramadı. Gözü dönmüştü. Isabella aklına gelen bir fikri kullanmayı düşündü. Tırnakları kısa değildi. Escry'ın yüzünü rahatlıkla çizebilir,kendine zaman kazandırabilirdi. Escry tam Isabella'yı bıçaklayacakken Isabella Escry'ın yüzünü çizdi. Escry bir süre öyle kaldı.

Isabella var gücüyle kaçmaya başladı. Alex'i sonra kurtarırdı. Kendisi kaçmayı başardı. Bir ev buldu girmek ile girmemek arasında çok tereddüt etti. Ancak dışarısı çok soğuktu her an donabilirdi. Eve girdi. Evde Lukas'ın oturduğunu fark etti. Anlık bir karar ile ona sarıldı. Kahretsin, ona aşık olmuştu. O evde bir kaç bıçak buldular. Tabiki yanlarına aldılar. Bir çantaya bir sürü şey koydular. Alex ve Michael'ı kurtarmayı düşündüler ancak yine yakalanacaklarını düşünerek uyumayı tercih ettiler. Kitabın açıklamasında da dediğim gibi kimseye güvenemezsiniz. Bu kişiler arasında Isabella ve Lukas da var. Bir yatak, bir yorgan ve bir yastık vardı. Mecburen beraber yatacaklardı. Fazla düşünmediler, yorulmuşlardı. Uyudular.

Bir camın kırılma sesi ile uyandılar. Camı kıran Alex ve Michael'dı. Belliki intikam almaya gelmişlerdi.
*BÖLÜM SONU*
Sizce nasıl devam ediyor. Herkese teşekkürler. Hadi fikirlerinizi yazında biraz tartışalım bakalım.⛄

-KANLI OYUN-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin