4. BÖLÜM- ALEX'İN İNTİKAMI

40 4 0
                                    

Evet, gelen Alex ve Michael'dı. Camı kırarak içeri girdiler. Alex elinde bıçak ile Isabella'nın üstüne geliyordu. Alex'in gözü dönmüştü. Isabella da hazırlıklıydı. Cebindeki bıçağı çıkarttı. İkisinden biri ölecekti. Kim daha hızlı davranırsa.. Alex'in Isabella'ya bıçağı yakınlaştırmasıyla beraber Alex yere kanlar içinde düştü. Isabella hızlı davranmıştı ve bu "Kanlı Oyunu" Isabella kazandı. 3 kişi, üçüde şaşkın, biri katil,ikisi masum, alınamayan bir intikam ve bitmiş bir dostluk...

Michael Isabella'ya baktı. O lanet olası pislik, sevdiğini öldürmüştü. Alex'in intikamı ona kalmıştı. Eline Escry'dan gizlice aldığı silahı aldı. Isabella'ya doğrulttu. Isabella koşarak dışarı çıktı. Sanki gökyüzü delinmişti. Yağmur yağıyordu. Issız bir yol da yağmurda koşan genç bir kız ve sevdiğinin intikamı için tüm gücünü harcayan bir genç adam...

Lukas Isabella'ya işaret etti. Issız bir orman buldular. Ya gireceklerdi ya da öleceklerdi...
Girmeye karar verdiler. Ormanda bir ağlayış sesi. Yanına gitmeye karar verdiler. İki kişi kalmışlardı,ne yapabilirlerdi ki? Silahları, bıçakları mı vardı ki kendilerini korusunlar? Yiyecek yemekleri varmıydı ki hayatta kalsınlar? Sahip oldukları tek şey birbirleriydi...

Ağlayış sesine gittiler. Oraya varmaları ve bir kızın kafasına sıkmaları bir oldu. Kızın kafası önlerinde yuvarlanıyordu. Şehir merkezine kaçmayı düşündüler. Aradılar... 1 saat aradılar, 2 saat aradılar sonunda buldular! İşte şehir merkezindelerdi. Sirenler çaldı, çok şükür bitmişti şu lanet gece. Etraf karanlıktı ve telefonları kapanmıştı. Yürürken Isabella'nın ayağına bir şey çarptı ölmüş bir kız... O sırada Isabella'nın yanından rüzgar gibi koşarak geçen kişi Isabella'ya kanlı bir bıçak verdi. Bir anda polisler geldi. Arınma gecesinin bitişinden tam yarım saat geçmişti.

Elinde kanlı bir bıçak,önünde ölmüş bir kız,karşısında silahlı bir polis ve bitmiş genç bir hayat. Her şey iki saniye de gerçekleşmişti.

Isabella elindeki bıçağı yere fırlattı. Az önce ne olduğunu anlamaya çalışıyordu ancak "Yat yere!" Çağrısıyla irkildi. Evet bir belanın içine düşmüştü, Isabella ve Lukas...

*BÖLÜM SONU*
Sizce neler olacak? Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum🧸

-KANLI OYUN-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin