𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 🎀 [ 𝐡 ]

723 54 50
                                    

𝐲𝐞𝐬, 𝐧𝐞𝐰 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫!
𝐛𝐭𝐰 𝐧𝐢 𝐬𝐚𝐦𝐛𝐮𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐝𝐚𝐫𝐢 𝐜𝐡𝐚𝐩 𝐥𝐞𝐩𝐚𝐬 𝐭𝐚𝐮.
𝐫𝐮𝐝𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐦𝐚𝐧 𝐚𝐫𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐞 23/22 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐨 𝐲𝐞𝐚𝐡. 𝐚 𝐥𝐨𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞.
𝐞𝐧𝐣𝐨𝐲 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 <3
𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐚𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧𝐭? 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮!

 𝐞𝐧𝐣𝐨𝐲 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 <3𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐚𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧𝐭? 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ALI DAN RUDY melangkah masuk ke ruang legar. Suasana riuh rendah di situ membuatkan rudy berkerut seribu. Dia mengeluh sekali. Manakala Ali pula hanya tersenyum seperti biasa. Mereka berdua berjalan ke arah Alicia yang sedang duduk bersama dengan ejen muda yang lain.

Alicia yang sedar akan kedatangan mereka terus menoleh. " Kenapa kau lambat?" soal nya dengan muka yang datar.

Ali tersengeh seperti kerang busuk.
" Aku charge phone tadi. Tak sedar pula MATA panggil hehe." 

Dia mengambil tempat kosong di sebelah Alicia. Wajah gadis itu dipandang.

" Kau ni memang asyik lambat je kan, tak tahu ke bla bla."

" Ala bukan aku sengaja pun. Biasa nya aku awal tau. Bukan macam dulu."

" Lain kali peka sikit! Aku ingat kan kau dah bla bla."

Melihat dua ejen yang berbeza personaliti itu bergaduh manja membuatkan rudy mengeluh. Ha kenapa bergaduh manja? Hm sebab biasa nya teruk lagi Ali kena bebel. Rudy memutarkan mata nya ke atas. Serabut pula dia tengok dua orang ni.

" Eh rudy!"

Rudy menoleh ke hadapan apabila mendengar nama nya dipanggil. Kelihatan Jet sedang berjalan ke arah nya dengan tangan yang didepakan.

Jet meletakkan tangan nya di atas bahu rudy. " Ha korang tahu tak. Semalam kan rudy dapat dia punya mfff-" Kata-kata Jet terhenti apabila rudy menekup mulut nya dengan tapak tangan.

" Diam lah kau." Rudy berkata dengan nada geram. Dia berjalan ke arah lain untuk melarikan diri daripada Jet. Malas lah dia layan si burung puyuh tu.

Rudy memandang pergelangan tangan nya. Pukul berapa dah ni? Namun sesuatu menarik perhatian nya. Ketika itu rudy sedar red string nya meregang. Rudy memerhatikan red string yang terikat di jari nya. Kening rudy terangkat sebelah.

'Kenapa pula red string ni meregang?'

Rudy berjalan mengikut arah red string itu. Semakin lama ia semakin tegang. Mata rudy hanya tertumpu kepada red string itu. Baru sahaja rudy ingin meneruskan langkah nya tiba-tiba

" Argh!"
" Aduh!"

Rudy mendongak ke bawah. Kelihatan Iman sedang menggosok kepala nya dengan telapak tangan.

𝐑𝐔𝐃𝐘𝐌𝐀𝐍 ❝ 𝐨𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭 ❞Where stories live. Discover now