Nefes almak kadar kolaydı değilmi ismimizi söylemek?
Göz açıp kapayıncaya kadar günler geçer derler ya sizce bu doğrumudur ?
Ağlamak insanın içini rahatlatır mı yoksa daha çok mu ağlamaya sevk eder ?
Gözyaşlarımızdan akan her damla sadece tuzlu göz yaşlarından mı ibarettir ,yoksa sanki her ağladığımda bir şey değişecekmiş gibi ,sanki içinizdeki sıkıntıyı bir an olsun yok edicek gibiymiş gibi mi yoksa içimizde biriken, bize sanki bir yük varmış gibi hissettiren şeyi geçirmek için mi ağlıyoruz?
Neden içimizde bir acı varken dıştan görünüşte mutlu gibi gözüküyoruz ?
Neden bazı zamanlar insanlardan kaçmak için çıkış yolu arıyoruz yada bazı zamanlar insanlardan kaçma amacımız nedir ?
Bazı zamanlar hiç olmadığı kadar küçük şeylere mutlu olup ,büyük ve aslında güzel olan şeylere neden üzülüyoruz ?
Normal bir zamanda kalbimiz düzgün atarken neden sevdiğimizi görünce hiç olmadığı kadar hızlı atıyor ?
Neden bazı zamanlar ne yapacağımızı bilmediğimiz anlar oluyor ?İnsanlar yüzündeki üzgünlüğü gizlemek için gülüyor ve bazı zamanlar neden istemsizce ağlıyoruz ?
Nefes almak kadar değilmidir bir insanı sevmek ,"nefes kadar masum bir şey varmıdır hayatta ..."?
Nefes almak kadar kolay değil midir zamanın ve saniyenin geçmesi?Hiç gördün mü zamanın geri alındığını ?
Dizilerde ve filmlerde eğer zaman geri alınıyorsa peki şimdi neden istediğimiz zamanlar ve saniyeler geri alınmıyor ?
Eğer deşirtirilseydi şu anda çoğu şeyi değiştirmeyi düşünürdüm ,belki yıllar öncesine gidip hatalarımı düzeltmeyi yada yıllar sonrasına gidip neler yaşayacağımı öğrenmeyi isterdim .
Sanki gerçek olacakmış gibi...Bir düşünürsek ne bir hayat geri dönebilir nede zamanı geri alabiliriz ...
Sabah olunca güneş ,gece olunca ay ve yıldızlar ...
Neden güneş bizi yakıyor hiç olmadığı kadar ?
Gündüz ve gece kardeşmidir ki ?Hepimizin bir amacı yok mudur ?
Hani gece olunca yıldızlar parlarya peki her akşam çıktığında hep aynı yerde yıldızlar mı vardır ?
Yıldızların bazıları neden küçük ve büyüktür ?
onların da bir derdi vardır belki hani olur ya küçük derdi olan küçük yıldız ,büyük derdi olan büyük yıldızdır belki...
İnsan neden insanlara söyleyemediklerini içine saklar ve söyleyemez ?
İçimizinde bizim olduğumuz gibi bir derdi varmıdır ?
biz insanlara dertlerimizi anlattığımız gibi peki içimizinde bir derdi varsa o kime anlatıyor ?
Hiç farketmişmiydiniz içimiz sizinle gülüp sizinle ağladığını ?
Siz mutluyken içinizden bir kelebek uçuştuğunu ,mutluyken yerinizde duramadığınızı ...
Ağlarken belki daha çok ağlama isteğiniz olduğu...
hiç bir şey olmadığı halde ağlama isteğimizin olduğu ve hiçbir şey olmadığı kadar düşünüp hiç olmadığı kadar hayal etmekle kaybediyoruz bazı şeyleri...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
""Sahipsiz Güneş ""
ChickLitHer yer aynı bi sen yoksunya, o acıtıyor işte şu küçük kalbimi... gitmeseydin ya diyorum işte ... yanımda kalsaydın özledim işte ...( Sümeyye'nin yazdığı bir şarkı sözü:) şiirlere ve yazılara dair herşey bu kitapta umarım beğenirsiniz... "bu yazdik...