Rono dalej pov Nico kilka dni puźniej
Wstałem. rono słodziutka jeszcze spała przytuliłem ją i zacząłem całować po ramieniu obojczykach xd mała zaczęła się przebudzać .
Jak się obudziła to usiadła mi na kolanach i wiadomo co dalej byłosome time later
Pov Wiktoria- skarbie moje ja ty będziesz dzisiaj na treningu to ja pojadę do galerii więc cię zawiozę - i serio idę do galerii bo aborcji nie zrobię bo już od kilku dni wiem że nie zrobię xd chyba przed wczoraj odwołałam wizytę bo pokochałam to dziecko a wizytę mam na 24 grudnia by sprawdzić czy nasze dziecko się dobrze rozwija więc nie pojadę do Polski na wigilię ale może przyjadą tu wszyscy jeszcze się zobaczy .
- no dobrze to już możemy wychodzić powoli no nie tak powoli bo mamy pół godziny. - powiedział i zaczęliśmy się ubierać .Nie powiem wzbogaciłam się we Włoszech więc mam więcej pieniędzy. To nawet lepiej bo za 8 miesięcy będzie trzech domowników . Nie powiem trochę się obawiam czy tam radę ale mam Nico więc na pewno dam radę . Tylko nie wiem jak Nico zareaguje na to że chciałam aborcję zrobić no nie mam pojęcia .
Ogarnęłam się i wyglądałam tak
Tylko bez czapki
Wstawiłam to na ig i pojawiła mi się masa komentarzy ale ich nie czytałam .
- Wiki choć już - powiedział mi błagalnie bo ja ubierałam kurtkę
- no już idę ale ja prowadzę bo nie chce mi się puźniej przesiadać- .powiedziałam stanowczo
- kupisz nam pewnie takie same bluzy czy coś - powiedział śmiejąc się
-a po co ja nazwiska możemy mieć te same◉‿◉
CZYTASZ
Nicola Zalewski W Trakcie
Romancedziewczyna o imieniu Wiktoria siostra piłkarza poznaje kolegę brata , który nie wydaje się nią zainteresowany . Czy to się zmieni ?