14

175 8 0
                                    

Kilka miesięcy później

Okazało się że będziemy  mieć  córeczkę Nico powiedział że musi się nazywać Olivia bo tak mu się podoba i koniec . Mi też się to imię podoba więc jeszcze lepiej.

Dużo czasu minęło bo jestem w 8 miesiącu ciąży a ja i Nico nie ogłosiliśmy naszego związku muszę z nim o tym pogadać żeby coś zrobił . Moja rodzina była u nas na świętach i jak dowiedzieli się  o ciąży to bardzo się ucieszyli . Rodzina Nico też bardzo nas wspiera .

- Nico może wstawisz jakieś zdjęcie żeby ludzie dowiedzieli się o nas i naszym związku. - powiedziałam a Nico podszedł do mnie I mnie przytulił
- no pewnie tylko trzeba zrobić jakieś . - powiedział i zrobiliśmy zdjęcia wstawiliśmy najładniejsze

 - powiedział i zrobiliśmy zdjęcia wstawiliśmy najładniejsze

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

mla mia dolce mamma ♥️

Pojawiły się komentarze typu z taką szmata i wgl

Ostatnio Nico jest jakiś zestresowany martwię się o niego nigdy taki nie był może dla tego że są lekkie kalkulacje w ciąży i poge urodzić dużo wcześniej więc już mam torba spakowana w razie w

Pov Nico
 

Chce się oświadczyć Wiki a raczej się oświadczę bo mam pierścionek kupiony i chce jej się dzisiaj oświadczyć w domu bo nie będę jej nigdzie brał już .

- Wiki choć na chwilę proszę - powiedziałem patrząc na nią no bardzo ładnie jej z brzuszkiem
- tak skarbie ? - spytała mnie a ja zacząłem mówić
- jesteś najlepszy skarbem jaki mogłem sobie wymarzyć nigdy nie sądziłem że mogę kogoś kochać tak bardzo jak ciebie Wiki i naszą oliwie i to drugie dziecko co też tam jest ( yyyy no będą  bliźniaki :))  ] jesteście idealni kocham was ponad życie i chce się ciebie spytać czy wyjdziesz za mnie - spytałem a ona zaczęła płakać chyba że szczęścia.
- oczywiście że zostanę i też was bardzo kocham . - powiedział mi i się pocałowaliśmy wsumie resztę. Dnia spędziliśmy na okazywaniu sobie miłość aż do czasu jak Wiki dostała skurczy i musieliśmy jechać do szpitala .

Pov Wiki

To zaczęło się w połowie ósmego miesiąca czyli będą to wcześniaki małe .poród trwał kilka godzin   Nico był przy mnie cały czas tak bardzo go kochałam .  Urodziłam dwójkę dzieci parkę bo jednak okazało że że to są bliźniaki . Była to parka i chłopiec starszy nazwaliśmy go Marcel a dziewczynkę Olivia tak się cieszę że ich mam .

Kilka dni puźniej w domu

Nico bardzo się cieszył dziećmi Jessica z Marcelem przychodzili do nas . Nawet nie wiedzieliśmy że mamy już Marcela w rodzinie ale cóż naszego kochamy bardziej .

Nicola Zalewski                     W Trakcie Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz