16

180 9 0
                                    

Trwają już  szykowania do ślubu ponieważ za 2 tygodnie go bierzemy już wszystko mamy dopięte na ostatni guzik i my już nic nie musimy robić  naszymi świadkami są Jessica i Michał . Nico też jak ja się stresuje ale chyba on bardziej . Najmocniej stresuje się pierwszym tańcem myśli że nam nie wyjdzie ale ja go zapewniam że wszystko będzie dobrze  .

DZIEŃ ŚLUBU

Pov Nico

Nie mogę się doczekać aż zobaczę ja w sukni ślubnej no jeszcze tylko godzinka i się zobaczymy i już będziemy małżeństwem ogólnie Wiki zaprosiła też innych z Lecha Poznań no wiecie co to zaprosiła jeszcze Filipa nie zam nazwisk bo są za ciężkie dla mnie ale Wiki za to świetnie je wymawia . I jeszcze ishaka  ( nw czy dobrze pisze bo to nie polskie nazwisko ) no fajnie że ich poznam .

Reszta tej godziny minęła mi bardzo szybko i już byliśmy w kościele po kilku minutach zaczęła się cala ceremonia i ja zobaczyłem nie powiem zakręciła mi się łezka w oku ale jej nie uroniłem . W końcu zostanie Zalewska no bo dzieci tak mają na nazwisko bo sama Wiki chciała żeby miały moje nazwisko. 

( Nie będę opowiadać całej tej ceremonii tylko powiem to co oni tam gadają )

- czy ty Nicola Zalewski bierzesz za żonę Wiktorię Skóraś - spytał ksiądz - i będziesz kochał aż do śmierci - powiedział zerkając na mnie .
- tak biorę - powiedziałem uśmiechając się do Wiki .
- czy ty Wiktoria Skóraś bierzesz za męża Nicole Zalewskiego i będziesz kochać aż do śmierci - teraz popatrzał na Wiki .
- tak biorę - powiedział uśmiechając się
- możecie się pocałować - tak też zrobiliśmy

Wyszliśmy z kościoła i poszliśmy do samochodu .
- żono daj mi swój telefon - powiedziałem trochę się śmiejąc .
- proszę - dała mi swój telefon a ja wszędzie pozmieniałem jej nazwę na Wiktoria Zalewska lepiej jej to pasuje niż skóraś.

Nicola Zalewski                     W Trakcie Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz