Kapıyı açıp eve girdim.
"Ben geldim~..."
Sesimi duyan karım koşarak yanıma geldi ve dudağimdan öptü.
"Hosgeldin Naoto.."
Gülümsedi nazik bakışlarıyla. "Hosbuldum Maya.." dudağına öpücük kondurup banyoya girdim.. Soyundum ve aynada kendime baktım. Vücudumu izledim."Bu gece o iş olacak. " onaylar bir bakış atıp duş aldım hızlıca. İsim bittiği zaman odama geçip kurulandim ve giyindim hızla. Maya yemek için çağırdığında yanına gidip eşlik ettim. Yemeğimi yedikten sonra kaldırırken Maya'ya yardım ettim.
"Hayatım bu gece sevişmek istiyorum" birden sorunca şaşırmıştım...
"Tabi neden olmasın" gülümseyip sarıldım ve boynunu öptüm. Kucağıma alıp odamıza gittim ve nazikçe yatağa yatırdım. Soyarken gözlerine bakıp güldüm."Hayırdır? Yüzümde bir şey mi var?"
"Yoo~ kocam değil misin? Bakmak istedim..."
Maya üzerimdeki tişörtü hızla çıkarıp üstüme çıktı ve bana sürtündü... Zevkle inledim.."Mmm~ Maya..." Goguslerini avucladim ve sıktım. Vücudumu öperken titredim. Birisinin benimle ilgilenmesi beni daha çok tahrik ediyordu. Altıma geldiği zaman boxerimi pijamamla birlikte indirip ağzına aldı. Ürperti ile başını tuttum ve okşadım. "haahh..."
Başta iyi hissettirir gibi olsa da aslında hiç zevk alamıyordum son günlerde." Maya..." Uzgunce baktım /yine kalkmadı. Bu kaçıncı/
"Haahh..." Bikkinca nefes verdi Maya. "bir problem mi var?" Yanağımi okşadı...
" ... Hayır ama olmuyor. Beceremiyorum... Üzgünüm " yanağını okşayıp banyoya gittim. O kadar utanıyordum ki erkeklik gururum yerler altındaydı...
Odama geçtiğimde Maya cidden sinirli şekilde yatakta oturuyordu."Bu kaçıncı oldu Nao.. Ben seks yapmak istiyorum. Zevk almak istiyorum artık. Neredeyse bir ay oldu tık yok. Böyle giderse dildo ile seni aldaticam"
Söylediği şey o an o kadar sinirime gitti ki hızla kapıya vurdum yumruğumu.
"Ah.. öyle mi? O zaman dildoya siktirebilirsin kendini. "Sinirle ceketimi ve cüzdanımı alıp evden çıktım. Arabama binip sürdüm şuursuzca. En son durdugum yerdeki bara girdim.
İçerisi karanlık ama loş ışıklarla kaplıydı. Bara gidip viski istedim. Barmen uzunca beni süzüp şunları dedi..
"Seni daha önce hiç görmedim. Buralarda yenisin anlaşılan" sinsice gülümseyip bana viskiyi verdi.Ne demek istediğini hiç anlamamıştım ve hızla viskiyi içtim. Bir süre sonra yanıma birisi geldi.
"Bu gece müsaitsen beraber geçirebiliriz" dediğinde tiksinti ile ürperdim ve adama baktım.
"Ha? Sen gay misin aq.. Ne biçim konuşuyorsun benimle. Siktir git bak hiç havamda değilim zaten"
Adam yüzünü buruşturup bana baktı.
"Ne? Gay bile değilsin ama gay bara mi geldin? Hah! Gülünç olma. Bir de tiksinti ile bakıyor ibne.."
Sinirle ona doğru hamle yapacakken kolumda bir el hissettim. Elin olduğu tarafa dönüp baktığım da bir erkek gülümseyerek bize bakıyordu.
"Hadi ama gay bara gelmesi için illa gay olması gerekmiyor. Rahat bırak adamı ve uza" eliyle kışkış yaptığında adam sinirle gitmişti. Yanıma oturup barmenden tekila istedi."Benim adım Takashi Ren bu arada. Memnun oldum" gülümseyerek bana baktı.
" Saito. Saito Naoto. Memnun oldum.."
Gerçekten tipi düzgün birisiydi. Barmenden viski istemek için döndüğüm de bana dik dik baktığını gördüm.
"Ne bakıyorsun dik dik?'
Barmen" sadece buradaki insanları aşağılar gibi konuşup hala kalman sinirimi bozdu"
" Hadi ama biraz rahatlayın. Gel seninle VIP odada içelim. Rahatsız olmasın kimse. "
Ren kalkıp yolu gösterince olay çıkmaması için takip ettim. İçmeye o kadar ihtiyacım vardı ki ....
Odaya girince kanepeye attım kendimi ve masadaki şişeyi açıp tepeme diktim."Waow...iyi içiyorsun. Sorun mu var? Bu kadar ictigine göre.."
Bana sorunca istemsizce kelimeler ağzımdan dökülmüştü. Sanki birisinin bunu sormasını bekler gibiydim.
" Bir aydır kaldıramıyorum. Ne yaparsam yapayım olmadı. Karım bile bana sinirden laf saydı. Dildoyu tercih etti resmen" sinirden gözlerim dolmuştu. Burnumu cektim içerken.
" Hmm... Her şeyi denedin demek. Peki orayı denedin mi?"
Sorduğu şeyi anlamak için yüzüne baktım.
" pardon neyi?" Anlamayarak bakıyordum.
" Anal seks... Kaldiramadin diye bosalamayacagin anlamına gelmiyor. Rahatlamaya ihtiyacın var. Çok gerginsin. "
Dediği şeyle o kadar sinirlenmiştim ki... Elimdeki şişeyi hızla yere attım.
"Sen bana gay mi demek istiyorsun? GAY GİBİ Mİ DURUYORUM AQ!"
Bağırdığım için Ren şaşkınca yüzüme baktı ve surat ifadesi ciddilesti birden.
" Kimse sana gay demedi. Sakin ol bi. Ayrıca bana sesini yükseltme. Bir dahakine affetmem. Senin iyiliğin için bir şey dedim yapmazsan yapma çokta sikimdeydi ilk tanıştığım herifin seks hayatı. "
Sinirle şarap şişesini açıp kendine doldurdu bir bardak ve içti sakince.
" Gaylik ne demek bilmiyorsun galiba. Cinsel çekim harici romantizm açısından da hoslanman gerekiyor. "" .....Eğer yaparsam karımın gözünde erkekliğim iyice gider... Herkes öğrenirse ben..." Dudağımı ısırdım uzgunce. "ben yapamam. Kaldiramam"
Ren ifadesiz bir biçimde suratıma baktı...
" Sende söyleme o zaman. Herkes her şeyi bilmek zorunda değil. "
Dediği şeyle yüzüne baktım. Burnumu sildim.
" ..Bana yardım eder misin peki. Ben bilmiyorum ne yapmam gerektiğini."
Ren gülümseyip yüzüme bakınca birden heyecanlandım.
" Ederim. Nasıl olsa bir daha gormeyeceksin beni. "
Yerinden kalkıp önüme geldi ve yukarıdan bana ifadesiz bir suratla baktı... Sonra yanıma oturup yanağımi okşadı. Elleri büyük ve soğuktu. Uzun parmakları yanağımda gezinirken birden aşağıya kayınca irkildim.
" Takashi-san..." Korkuyla adını fısıldadım.
" bana Ren diyebilirsin. Şuan resmiyete ihtiyacımız yok. " Gülümseyip kıyafetimin içinden elini soktu ve vücudumu okşadı. Soğuk elleri değdiği her yeri zonklatiyordu resmen. Dudağımı ısırdım." N-ne yapmam lazım?' korkuyla baktım. /kalkacaksa eğer ... razıyım anal sekse.../
Ren gülümsedi ve çenemden tuttu.
"Hiçbir şey yapmana gerek yok. Sadece dur ve anın tadını çıkart. "
Üzerimdeki kıyafeti çıkarıp kenara fırlattı. Beni kanepeye yaptırıp memelerimi avucladi.
" Ahhh...." Hemen dudağımı ısırdım ses çıkmaması için.
" Hey.. bu şekilde dudağını isirirsan asla zevk alamazsın. " Parmağıyla dudağıma dokundu ve aralamami sağladı. Ağzımı açtığım için inlemem kendiliğinden çıktı..
" Ahhh.....haahh~ ben..."
İnlerken tavana baktım. /cidden bir başkası benimle ilgilendiği zaman daha çok tahrik oluyorum. /
Vücudumda dil hissettiğimde başımı kaldırıp baktım.
"N-ne yapıyorsun?"
" Sakin ol. Sana söyledim sadece zevk al"Beni yatırınca yalamaya devam etti. Meme ucuma geldiği zaman önce parmaklarıyla sıkıştırdı.
" Haahhh! Mmm...~ " /siktir mememe daha önce kimse dokunmadı. Çok iyi hissettiriyor. / "Ahh...evet ...hmm~"
Bir ıslaklık hissedince elimle başına bastırdım.
" Nghh...Aahhhh~ " /tanrım...oramdan.. yalanmak çok güzelmiş. Haahh..siktir. Sertleşiyor gibiyim../ "Ren.. aşağı..."
Ren başını kaldırıp yüzüme baktı." Aşağı?" Gülümsedi ve elini penisimin üzerine koydu. Güçlü eliyle sıkıştırınca titredim..
" R-ren....nnn..." Altimi yarım yamalak siyirmaya çalışınca Ren kıyafetimi tutup çekti komple. Daha sonra kasigimi öptü ve yaladı. Zevkle titredim. Maya oramdan daha önce hiç opmemisti...
Yalayıp ısırdı bir an." Ren...." Korkuyla baktım. "ısırma..."
Ren dudağını yalayıp penisimi eline aldı ve okşamaya başladı.
" Buranın ve buranın rengi... Çok güzel.."
Mememe ve penisimin ucuna dokunduğunda zevk almıştım.
/Haah tanrım. Delirecegim galiba. Bir erkek tarafından zevke geliyorum../
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Ben +18
RomanceSiz hiç cinsel kimliğinizi evlendikten sonra fark ettiniz mi? Aşkın bu kadar tutkulu olduğunu sonradan öğrendiniz mi? İlgi vermekten çok ilgi görmenin bu kadar zevkli olduğunu... Evli bir erkeğin gizli arzularını keşfettiği bir hikâye.....