Ren beni ters çevirdi. Parmaklarını yalayıp deliğime soktu. O an irkilip titredim...
Bir süre sonra penisini soktuğunda zevkle inledim."MHHMMM.... HAAHH~ Ren..." hızla hareket ederken zevkle inlemeye devam ediyordum.
Ters çevirip kucağına aldığında dudaklarını yalayıp öptüm."Hnn..." dilimi ağzına sokup dudaklarını emdim.
Hızlıca derinlerime girerken zevkten eriyecek gibiydim. Başımı kapıya yasladım.."Aaahh.... Siktir... Gelicem Ren..." beni kucağında hoplatınca daha da derine girmişti ve o anda zevkle boşalmıştım.
"Aaahhh~ haahh... Çok iyiydi. .." başımı boynuna koydum. Beni yatağa götürüp yatırdı. Çok yorulduğum için uyuya kalmıştım.
*****
Sabah gozlerimi araladım.... Bilmediğim bir tavana bakıyordum."Neredeyim lan ben..." Etrafıma bakarken yanımda Ren'i gördüm... İrkilerek geri çekildim ve acayip bir kıç ağrısıyla yerime sindim...
"Ahh... Sikeyim .. Çok acıyor..." Elimle yüzümü kapattım. Banyoya gitmek için yataktan indiğimde arkamdan ıslık sesi duydum. Sinirle bakıp göz devirdim.
"Ne o? Gizlice kaçacak mıydın yoksa?' sırıttı bana alay eder gibi...
Umursamadan banyoya girdim. Deliğimden akan şeyle donakaldim.
"Sikeyim orospu çocuğu içime boşalmış...." Sinirle duvarı yumrukladim. Kapı sesi duyduğumda arkamı döndüm.
"Niye geldin? Çık dışarı!" Hiçbir şey demeden hızla gelip beni duvara yasladi ve parmaklarını deliğime soktu.
"Aahh!! N-napiyosun yaaa....mmm" /zevk almamam lazım... Almamam lazım .../ "Yapma... Aahhh...." gözlerimi kapattım utançla.
"Hey~ sadece içindekileri çıkarıcam sakin ol tamam mı?"
Uzun ve kalın parmaklarını derinlerime kadar sokup çıkardığı zaman istemsizce sertleşmiştim. O arkamla uğraşırken penisimi tuttum ve hızla çekmeye başladım.
"Aahh evet... Daha derine... Mmm..." ucunu okşayıp hızlıca çekiyordum. "Aahh~ g-gelicem...geliyorum..."
Ren beni kendine çevirip dudaklarımı öperken penisimi kavrayıp hızla çekiyordu. O anda ağzına inleyerek boşaldım "Aaahhh....haaahh~" tırnaklarımı koluna geçirdim zevkle.
Bacaklarımda güç kalmadığı için yere çömeldim. Ren de yanağımı öpüp çıktı banyodan.
"Sikeyim... Noluyor ya... "
*****
Banyodan çıktığım da Ren odada değildi. Hızlıca hazırlanıp çıktım. Bir taksiye binip evin adresini verdim. Eve geldiğim de ev bomboştu. Odama girip takım elbisemi giydim.
"Götüm çok acıyor...." sinirle alnımı ovusturup evden çıktım ve şirkete gittim. Kahvemi masaya koyup oturdum.
"Haaahh~ " /siktiğimin Ren'i. Götüm aşırı acıyor. / gece olanlar aklıma geldiğinde kızardım.
"Hayırdır aslanım suratın pancar gibi olmuş?" Sırıtarak bakan Masato'ya baktım dik dik.
"Boş boş konuşma da otur şuraya" derince nefes verdim.
Öğle yemeğine kadar Masato ile çalışıp yemeğe çıkmıştık.
"Bu yeni şef de beni gıcık ediyor. Herif hem yakışıklı hem bekar. " diye hayiflanan Masatoya güldüm. Haklıydı. Çok sinir bozucu bir herifti.
"Doğru diyorsun.." deyip güldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Ben +18
RomanceSiz hiç cinsel kimliğinizi evlendikten sonra fark ettiniz mi? Aşkın bu kadar tutkulu olduğunu sonradan öğrendiniz mi? İlgi vermekten çok ilgi görmenin bu kadar zevkli olduğunu... Evli bir erkeğin gizli arzularını keşfettiği bir hikâye.....