Ertesi gün kalktığımda sersem gibiydim... Kalkıp duşumu aldım ve belime havluyu bağlayıp mutfağa gittim. French tost yapıp tabağa koydum ve oturup yemeye başladım. Yerken Nao'yu düşünüyordum.
Gözümün önünde gülümsemesi belirince sinirle küfür ettim. Tostu tabağa atıp kalktım ve giyindim hızla. Şirkete geldiğimde Nao'ya baktım. Gördüğümde ''Odama kahve getir hemen.'' diye emir vererek odama gittim.
Sinirden köpürüyordum. Nao bir süre sonra odama geldiğinde masama kahveyi bırakıp yüzüme baktı.
''Akşam 7 de beraber yemek yiyelim mi? Konuşuruz da.'' Tek kaşını kaldırıp bana baktı ve nefes verdi.
''Tamam. Buluşalım.'' dedikten sonra odamdan çıkacakken kolundan tuttum.
''Seni özledim.. Sana dokunmak, öpmek istiyorum.'' dedim üzgün bir ses tonuyla.. Kolunu hızla geriye çekti. Hissedebiliyordum.. Sinirliydi bana..
''Öğlen sigara odasında buluşalım. Olur mu?'' deyip gülümsedi bana ve çıktı odamdan. Sabırsız şekilde bekledim öğlen olmasını. Çalışırken saate baktım ve hızla kalkıp sigara odasına gittim.
Onu gördüğümde kapıyı kilitleyip dudaklarına yapıştım hızla. ''Hmm...'' Dilimi ağzına sokup emdim dilini.. Vücudundan yayılan kokusu o kadar güzeldi ki başımı döndürüyordu.. Kollarını boynuma dolayıp bana karşılık verince sertçe duvara yasladım ve deli gibi öpüşmeye başladık.. Deli gibi birbirimizi öperken altını çözüp indirdim ve bacağını okşadım nazikçe.. Bacağını tutup kendime çektim. Çok kısa süren ama aşırı ateşli bir şekilde seviştik. Nefes nefese geri çekilirken dudaklarına baktım şehvetle. Üstünü hızla giyinip bana ters ters baktı.
''Kendini bir şey sanma, istediğim için yaptık.. Yoksa hayatımda bir önemin yok.'' dediğinde kafamdan aşağı kaynar sular döküldü sanki..
Tam ağzımı açıp bir şeyler diyecekken ''Ren kendini çok önemli birisi zannediyorsun ama hayatımda şu kadar yerin bile yok biliyorsun değil mi? Benim için canlı dildodan farksızsın şuan..'' Nasıl yani? Canlı dildo mu? Bu benzetmeyi cidden bana mı yaptı? Nao' nun bu kadar acımasız olacağını asla tahmin etmezdim..
~Akşam 7 de otoparkta buluşmuştuk. Geleceğini düşünmemiştim. Ama gelmişti. Bu işi bir sona bağlamam gerekiyordu artık. İkimizde arabaya bindik ve lokantaya gidene kadar hiç konuşmadık. Rezervasyon yaptırdığım masaya oturup menüye baktım.. ''Ne yemek istersin?'' diye sordum ve yüzüne baktım menünün üstünden. Uzun kirpikleri hareket ederken kaldırıp bana baktı. ''Yemek için gelmedim.. Ne diyeceksen de kalkacağım.'' dedi..
Gözlerine baktım uzunca.. Ağzımı araladım konuşmak için... ''Nao.. Ben özür dilerim her şey için.. Öküzlük ettim biliyorum.'' masada duran elini okşadım parmağımla...
''Seni seviyorum.. Lütfen kendini benden uzaklaştırma.' dedim güçlükle..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Ben +18
RomanceSiz hiç cinsel kimliğinizi evlendikten sonra fark ettiniz mi? Aşkın bu kadar tutkulu olduğunu sonradan öğrendiniz mi? İlgi vermekten çok ilgi görmenin bu kadar zevkli olduğunu... Evli bir erkeğin gizli arzularını keşfettiği bir hikâye.....