~Aydınlanma~

330 5 7
                                    


****

İş çıkışı Ren ile bir kafeye gidip oturduk ve pizza sipariş ettik. Yemeklerimizi beklerken Ren'in bana dik dik baktığını gördüm. 

''Ne oldu?'' dedim gergin bir şekilde.

''Yardım edeceğim dedim ama senin sözümü dinleyeceğini sanmıyorum pek.'' dedi ciddi bir ifade ile.

''Yani nasıl dediğini yapabilirim ki? O benim en yakın arkadaşım bir anda ondan uzaklaşamam. Ayrıca sana bu hakkı kim veriyor anlamıyorum? Sevgili değiliz bile nasıl karışabiliyorsun bana bu şekilde?'' 

''Sana karışmam için illa sevgilin mi olmam gerekiyor?'' dedi ve tek kaşını kaldırdı.

''Evet?'' anlamsızca yüzüne baktım. ''Beni sevmiyorsun bile... neden karışıyorsun ki bana..''

''Ben... sadece ben hariç başkalarıyla seks yapmamanı istiyorum. Seks partneri sayılırız ve ben bir başkasının girdiği yere girmeyi sevmiyorum.'' dediğinde tiksinti ile yüzüne baktım.

''Herkese kenedimi siktirmiyorum merak etme! Ayrıca en yakın arkadaşımla sevişecek değilim!!''

Sinirle kollarımı birbirine geçirdim ve başka yere baktım. O sırada bıkkınca nefes verdiğini duydum.

''Ben sadece hoşlanmıyorum. Sahiplenici bir insanım. Başkasıyla sevişmene karışmam içinde mi sevgilin olmam gerekiyor illa?''

''Evet!!'' sinirle evet dedim ama Ren başkasıyla yapsaydı benim için sorun olmayacak mıydı yani?

''Başkasıyla seks yapsam umurunda olmaz demek? Ya başkasından hastalık kapar sana geçirirsem?''

Dediği şeyle yüzüne baktım. Doğru söylüyordu aslında ama bu çok mantıksız değil mi? İstediğimiz kişiyle seks yapmamız lazım çünkü bizi bağlayan bir şey yok.

''O zaman hastalığı olmayan birisi ile yap..''

''Haahh~~ gerçekten bazen seni anlamıyorum. Masato konusunda da kendin düşün o zaman. Düzgün bir dille reddedersen 'reddetmek istiyorsan tabi' anlayacaktır seni.''

''Ne demek bu-'' derken garson lafımı bölerek pizzalarımızı bırakıp gitmişti. Bıkkınca pizzadan alıp ısırdım. 

''Masatoya aşık falan değilim tamam mı? Yanlış şeyler düşünme.''

''Beni ilgilendirmez. Nasıl olsa 'sevgili değiliz' değil mi?'' deyip yapmacık bir gülümseme attı ve  yemeğini yemeye başladı. Gerçekten böyle zamanlarda aşırı gıcık birisi oluyordu.


****

Yemeklerimizi yedikten sonra Ren önden gitmişti. Bende taksiye binip eve vardım. Kapıyı açıp içeri girdim ve kendimi kanepeye attım.

''Gıcık.. Normalde benimle sevişmek için eve bırakmayı teklif ederdi ama resmen kaçıp gitti bugün... Nesi var onun?'' kendi kendime mırıldanırken Eren eğilip yüzüme baktı.

''Kim seninle sevişmek için can atıyordu anlayamadım abicim...'' sinirle bana baktı ve koltuğa oturup sinirle konuşmaya başladı.

''Yengemle ayrılıyorsunuz ve bana demiyorsun?''

''Sen nasıl?'' nasıl anladı?

''Eve geldi bugün. Eşyalarını toplayıp gitti. Tabi gitmeden önce sordum ve sorunlarınızın olduğunu bu yüzden boşanacağınızı söyledi? Peki o zaman seninle sevişmek için can atan o kişi kim? Yengem olmadığı bariz de..'' tek kaşını kaldırıp bana bakarken gerilmiştim.

''Haahh~~ Tamam anlatacağım ama annemle babama bir süre daha deme ve diyeceğim bazı şeyleri hiç diyemezsin onlara tamam mı?''

''Tamam da ne bu korku? Gey olmadığın müddetçe bir şey diyeceklerini sanmıyorum..''

Dediği şeyle gergince güldüm. ''Hahaha... doğru..''

''Neyse bizim cinsel sorunlarımız vardı uzun süredir ve Maya bu durumdan çok sıkılmıştı biz kavga ettik bir gün ve ben evden gittim falan. Bir bara gittim, gittiğim bar tesadüf eseri gey bar çıktı.''

''NEEEEE!!!?? PUHAHAHA NEEE İNANILMAZ KÖR MÜSÜN SEN?''

''Bağırma ya off görmedim işte ne bilim ben. Neyse orda birisiyle tanıştım ve seviştik.. Bir erkekle.'' başka yere baktım gergince.

Eren şok olmuş şekilde bana bakıyordu. ''Altta mısın doğru söyle?''

''Ne? Merak ettiğin şey bu mu cidden? Ahh... evet alttayım.'' ağzı açık bana bakarken biraz korkmuştum. /Umarım tepkisi çok kötü olmaz./

''Aman tanrım abim gey ahaha inanılmaz genlerde var demek ki. Dur bir dakika altta mısın? Gerçi şöyle bakınca sende uke tipi var ama seme görünümlü ukelerde var.'' elini çenesine koymuş mırıldanıyordu.

''Ne ukesi, semesi ne diyorsun kızım?''

''Ahh~~ ben fujoshiyimde aynı zamanda uke pasif olana, seme aktif olana deniyor. Ve ben seni uzun süredir uke olarak görüyordum. Üzgünüm..'' gülmeye başladığı zaman rahatlamıştım. 

''Kızmadın mı bana?''

''Neden kızayım ki? Anlayamadım? Gey olduğun için kızmamı söylüyorsan şuan ki sevgilim kız bilmem farkında mısın? Hem sen cidden gey misin yoksa biseksüel mi onu öğrenmen lazım. Yengemle ayrıldığınız için onunla sevişemeyeceksin o yüzden bir kız bul. Ahh sevişmek demişken seninle sevişmek için can atan adam kim?''

''Çok konuşuyorsun teker teker sor yetişemiyorum... Tanrım.. Bak o seviştiğim adam şirketimdeki şef çıktı. Bizde uzun süredir seks partneri gibi bir şeydik ama bugün kavga ettik. Masatoyu biliyorsun.. Uzun süredir benden hoşlanıyormuş.''

''NEEEE??!!! AMAN TANRIM!! ŞAKA YAPIYORSUN?....  OHA YAPMIYORSUN...'' 

Manasızca yüzüne baktım.. ''Her neyse! Ben ondan o şekilde hoşlanmıyorum işte Rende kıskandı falan sonra seks partneriyiz sana karışabilirim onunla arkadaşlığı kes falan dedi bende sinirlendim herkes istediği kişi ile seks yapabilir falan dedim şimdi de tripli bana ...''

''Abi... sen süzme salak mısın acaba? Seks partneri demek o kişi hariç kimseyle seks yapamazsın demek.. Hem o adamın seni sadece seks partneri olarak gördüğünü zannetmiyorum..''

''Ne demek bu? Beni mi seviyor? Ne alaka o öyle birisi değil..''

''He o zaman bir başkasıyla seks yaparsa senin için sorun yok öyle mi?''

''......'' dediği şeyle duraksadım. Yani aslında olmaması gerekiyor.. ''Evet... olmaz.. Olursa zaten problem var demektir..''

''Olursa zaten adamdan hoşlanıyorsun demek!!! Kendine gel abi liseli çocuklar gibi davranma diyeceğim ama onlar bile böyle davranmıyor artık.''

''Ya tamam sus bir. Haahh..'' o sırada da telefonum çalmıştı. Ren aradı zannedip hevesle baktığımda Masato olduğunu gördüm.

''Ne olduuuu~~ yüzün düştü.. Ren değil miymiş?'' gülerken yastığı fırlattım yüzüne.

''Efendim Masato.. gel.. Erende burada seni özlemiş ...Tamam görüşürüz.'' kapatıp yüzüne baktım.

''Masato geliyor çaktırma bir şey. Benim erkekle seks yaptığımı bilmiyor tamam mı?''

''Tamam relax ol abicim söylemem bir şey.'' 



İçimdeki Ben +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin